http://www.lyngsat.com/nss6.htmlmeka poddak balpan![]()
![]()
all indian feeds with indian adsdish tv ganin

dish tv aragena gewanna monthly rental gewanna onane ban.![]()

http://www.lyngsat.com/nss6.html
that is the indian beam
it is used by Dish tv india (all encrypted channels)
you need to pay
ohh! i thought they were international channelsall indian feeds with indian ads
but they have english channels
![]()

http://www.lyngsat.com/nss6.html
machan me web site eke system encryption wala dala thiyenawane free kiyala.ay ithin pay karanne?
naththan mokatada bn dialog tv walata pay karanne 

free kiyala dala thiyen ne SE beam ekahttp://www.lyngsat.com/nss6.html
machan me web site eke system encryption wala dala thiyenawane free kiyala.ay ithin pay karanne?
they are international channels but they are indian feedsohh! i thought they were international channels![]()
these channels are all pay channelsewwa free nemenaththan mokatada bn dialog tv walata pay karanne
![]()
free kiyala dala thiyen ne SE beam eka
oya channel kawadawath free den ne naha
sure ekata mistake ekak
lankawata SE beam eken coverage naha




machan mata kiyapan lankawata wada karanne mona beam da kiyala.se & ne wada karanne nadda?indian witharada wada karanne?ethakota fta channels aduraganne kohomada system encryption eken neda?![]()
you can point to a satellite & then the receiver scans for the channelsna machan mama kiwwe Lyngsat web eke table walin FTA channels aduraganne kohomada?ethakota apita detect karanna ona sat eken tv balanna api bawithakaranna one c band 1kda,ku band 1kda kiyala danaganne kohomada?footprint eka anuwa api bawithakaranna ona satellite eke visalathwaya thiranaya karanne kohomada?Help thanx.
machan mama owa gana danne na , eth mata prashnayak .
oya dish ekak hada gatta kiyamuko . okata maseta ganak yanawada?


"Free-To-Air" කනෙක්ෂන් එකක් ගත්තොත් උඹට ජීවිත කාලෙටම 100% Free බලන්න පුලුවන්!!!!!
උපරිම 12,000/=ක් යයි (උපරිම!) කොලඹ කිට්ටුව නම් 6,000/=න් විතර ශේප් වෙන්න පුලුවන්!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()