අපිට කලින්ම ෆක් වෙනවා මේ පාර නම්. මුන් නම් හැදෙන්නේ නෑ ආයේ ඉල්ලගෙන කන්නේ. රාජ්ය සේවක හැතිකරය උන් තමා මේ රටේ පිළිකාව මුන් තමා මේ ආර්ථික ප්රස්නේ මුල මේකම නඩත්තු කලොත් දොබෙන් තමා යන්න වෙන්නේ.
Sirwatamaපගෝ අපිත් රාජ්ය සේවේ තමා. අත්යාවශ්ය සේවා කියල ඉන්නේ තෙලුත් නෑ අපිට. අපි කවුරුත් වැඩි පඩි ඉල්ලපු තැනක් පෙන්නපන්
කවුරුත් කියන්නේ ඒ සල්ලි වලින් බඩු මිල අඩු කරපන් කියල. අපිට වැඩි පඩි ඕන නෑ බඩු මිල අඩු කරානම් හැමෝටම සාදාරණයක් වෙනවා
. වැටුප වැඩි කරල සතියක් යද්දී බඩු මිල දෙගුන උනොත් වැඩියෙන් ලැබුන පඩිය පග් ගහන්නද
අපිත් රාජ්යසෙවකයො තමයි බන් .... අපිට වෙනම කන්න බොන්න දෙන්නෙ නැ ...උබල ගන්න කඩවල් වලින්ම තමයි අපිත් බඩු ගන්නෙ..පොඩක් හිතලා කතා කරපන්.....අපිට කලින්ම ෆක් වෙනවා මේ පාර නම්. මුන් නම් හැදෙන්නේ නෑ ආයේ ඉල්ලගෙන කන්නේ. රාජ්ය සේවක හැතිකරය උන් තමා මේ රටේ පිළිකාව මුන් තමා මේ ආර්ථික ප්රස්නේ මුල මේකම නඩත්තු කලොත් දොබෙන් තමා යන්න වෙන්නේ
gon harakek thoඅපිට කලින්ම ෆක් වෙනවා මේ පාර නම්. මුන් නම් හැදෙන්නේ නෑ ආයේ ඉල්ලගෙන කන්නේ. රාජ්ය සේවක හැතිකරය උන් තමා මේ රටේ පිළිකාව මුන් තමා මේ ආර්ථික ප්රස්නේ මුල මේකම නඩත්තු කලොත් දොබෙන් තමා යන්න වෙන්නේ.
උබලා කන්නේ පිනට බන්. රාජ්ය සේවය මේ රටට බරක් බරක්අපිත් රාජ්යසෙවකයො තමයි බන් .... අපිට වෙනම කන්න බොන්න දෙන්නෙ නැ ...උබල ගන්න කඩවල් වලින්ම තමයි අපිත් බඩු ගන්නෙ..පොඩක් හිතලා කතා කරපන්.....
oya wedi karana hadana salli walin lankawe thiyena tech companies walata oya goverment process tika automate karanna dunnnanan moko wenne. 50% work force eka useless karatheki.Hoda 24x7 call center ekak danna tiyenne ita passse support ekata.
uba hari ban ......elaඋබලා කන්නේ පිනට බන්. රාජ්ය සේවය මේ රටට බරක් බරක්





keliya? gas petrol boomithel adu karapu ekada keliya kiwweරනිල් 2015ත් දිනපු ගමන් 10,000 කින් රජයේ සේවකයන්ගෙ පඩිය වැඩි කරල කෙලියා![]()
keliya? gas petrol boomithel adu karapu ekada keliya kiwwe