වැඩිම තෙල් කරන 2010 ට කලින් හදපු හයිබ්‍රිඩ් නොවන කාර් එක මොකද්ද?

infernocus

Well-known member
  • Jul 8, 2025
    3,323
    6,961
    113
    Ow ithin.
    FD ekata nam fanbase ekak wath thiyenawa ne samanyayen car enthusiasts la ganna model ekak ne. 141 ekata ehemawath na.



    https://riyasewana.com/buy/toyota-corolla-141-sale-panadura-11817990

    https://riyasewana.com/buy/toyota-corolla-141-sale-badulla-12095001

    https://riyasewana.com/buy/toyota-corolla-141xli-sale-kurunegala-11720008

    2010 - 2012 ewa mileage tikak adui
    ඒත බං ඔය ගනං වලට කවුද බං ඕක ගන්නෙ. ඒක තමයි ඕක විකනෙන්නෙ නැත්තෙ
    Allion 240 එහෙමත් ඔය ගානට ගන්න පුලුවන් එහෙම නැත්තං තව පොඩිම ගානක් දාල
    කාර් තියන එවුන් හිතන් ඉන්නෙ සුපිරියට තෙල් කරන කම්පැනි මේන්ටේන් කරපු කිසිම අවුලක් නැති කාර් එක නිසා හොඳ ගානකට දෙන්න පුලුවන් කියලා
    ඒත් ඇත්තටම බන් ඕකට ස්පෙශල් මාකට් එකක් නැත්තං හරි හොයන එවුන් නැත්තං හරි ඔය ගනං වලට දෙන්න බැහැනේ
    මට හිතෙන්නෙ ඔය 2010-2012 මොඩල් එක ලක්ශෙට එක හමාරට අඩුවෙන් දුවලා නං 60-65ට වඩා දෙන එක අපරාදෙ කියලා. මොකද ඕකට කරගැහුවා කියන්නෙ ආයෙ දෙන්න ගියාම ඔයිටත් අමාරුයිනේ
    ඔය ගානටම ඇලියොන් එකක් ගත්තොතින් (ඒක දුවලා පට්ට ගහලා දෙතුන් පාරක් මීටර් කරකවලා තිබුනත්) සුටුස් ගාල විකුනගන්න පුලුවන්
    මාස 5-6 ඇඩ් තියනවා කියන්නෙ ආයෙ මාකට් එක තේරෙනවානේ

    ලංකාවෙන් පිට 141 ඩීසල් කොහෙද දැකල තියෙන්නේ
    ලංකාවට විශේෂයෙන් හදපු car එකක් මන් දන්න විදිහට ඕක.
    Companies වල එහෙම දුවන්න brand new සෑහෙන්න විකුනුන car එකක්
    පිස්සුද බන් ටොයොටා කම්පැනියෙන් ලංකාවටම කියලා වාහන ටිකක් හදන්න

    Apo naha oka South Asia, South Africa, ASEAN countries wala offer karapu ekak
    ඒක තමයි බන්
    ලංකාවට විතරක් කියලා ඔය වගේ හෙනම niche වාහනයක් මොකෙක්වත් හදන්නෙ නැහැ
    Diesel, Manual කාර් කියන්නෙ ලේසියකට මනුස්සයෙක් හොයලා නං ගන්නෙ නැති කාර් එකක්, අඩුවට අහු උනේ නැත්තං
     

    jamiezue

    Well-known member
  • Jul 28, 2008
    12,061
    1
    8,912
    113
    -~උලක් උඩ-~
    ඔය 141 කාර් එකේ අනිත් එන්ජින් වලට වඩා ඉක්මනට ඔයිල් බර්න් වෙන්න පටන් ගන්න දෝශයක් ඩිෆෝල්ට් එනවා කියනවා. හරියටම දන්නෙ නෑ. ගන්නවනම් දන්න කෙනෙක් ගෙන් අහලා ගන්න.නැත්තම් සාමාන්‍යෙන් ඩීසල් එන්ජින් පෙට්‍රල් එන්ජින් වලට වඩා කාලයක් පවතිනවා
     

    avishkaw

    Active member
  • Mar 9, 2016
    297
    249
    43
    Diesel Car hoda unata maintain cost eka wedi machan... mamanan recommend karanne petrol ekak tama Viva Elite,Alto tama podi wahana walin.... habai etin mewwa mama recommend karanneth ne Indian Laddawal nisa....... toyota 110 20-22Km, Corona Premio 15-20Km, Axio mewwa tama recommend karanne wenne
     

    hrm

    Well-known member
  • Mar 19, 2008
    6,002
    3,456
    113
    Battaramulla, Sri Lanka
    ඔය 141 කාර් එකේ අනිත් එන්ජින් වලට වඩා ඉක්මනට ඔයිල් බර්න් වෙන්න පටන් ගන්න දෝශයක් ඩිෆෝල්ට් එනවා කියනවා. හරියටම දන්නෙ නෑ. ගන්නවනම් දන්න කෙනෙක් ගෙන් අහලා ගන්න.නැත්තම් සාමාන්‍යෙන් ඩීසල් එන්ජින් පෙට්‍රල් එන්ජින් වලට වඩා කාලයක් පවතිනවා
    Poduwe vvti engine parana wenakota oil burn karanawa. Sludge hadena gathiyath wedyi.
     
    • Like
    Reactions: jamiezue

    Podi puthas

    Well-known member
  • May 16, 2019
    1,918
    2,523
    113
    colombo
    පිස්සුද බන් ටොයොටා කම්පැනියෙන් ලංකාවටම කියලා වාහන ටිකක් හදන්න


    ඒක තමයි බන්
    ලංකාවට විතරක් කියලා ඔය වගේ හෙනම niche වාහනයක් මොකෙක්වත් හදන්නෙ නැහැ
    Diesel, Manual කාර් කියන්නෙ ලේසියකට මනුස්සයෙක් හොයලා නං ගන්නෙ නැති කාර් එකක්, අඩුවට අහු උනේ නැත්තං
    විශේෂයෙන් කියල කිව්වේ ඕව jdm එහෙම නෑ දන්න තරමට south asia තමයි ගොඩක් තියෙන්නේ එකෙනුත් ලංකොවේ ගොඩක් විකුනුන එකක්
     

    Thiefx

    Well-known member
  • Aug 27, 2021
    1,895
    3,405
    113
    Mitsubishi lancer
    බොක්ස් නම් උපරිම 14යි. Ck නම් 18ක් විතර.

    මම දන්න විදිහටනම් Daihatsu Charade G10 / G11 1000CC ඩීසල් එන්ජින් එක තියන කාර් එක තමා වැඩියෙන්ම තෙල් කරන පරණ කාර් එක. 25-28kmpl වගේ කරනවා.
    චැරඩ් එක නම් පට්ටම විදියට තෙල් වැඩ. පාට්ස් අඩු කේස් එක තමා තියෙන්නේ. ඔය ගානටම කිට්ටුවෙන් තෙල් වැඩ කළා toyota platz එකේ. විට්ස් එකම තමා. දුර ගමන් වලදි නම් 20+ කරනවා. ට්‍රැෆික් එකෙත්. 15ක්වත් කරනවා.
     

    Thiefx

    Well-known member
  • Aug 27, 2021
    1,895
    3,405
    113
    ලොකුම කේස් එක ඔය රේන්ජ් එකේ අලුත්ම Kei Car තියනවා නේ ගන්න
    පොඩි ෆැමිලි එකකට වගේ පලවෙනි කාර් එක ගන්න එවුන් අනිවා කාර් එක පොඩි උනාට අර පොඩි පෙට්‍රල් ජපන් කාර් ගන්නවා. මොකද බය නැතිව අවුරුදු 5ක් පදින්න පුලුවන් සහ ගෙදර තනි පාවිච්විය නං ගේමක් නැතිව අවුරුදු 10ක් විතරපදින්න පුලුවන් නේ

    ඔය වගේම බලපන් අර FD Series එකේ සිවික් ටික
    එකක් වත් විකින්නෙනෙ නැහැ
    සේරම ඇඩ් ටික අලුත් කර කර කර දානවා
    ඒකෙ අර උඩින් කියපුවට අමතරව
    කෑලි ගනං
    සර්විස් ගනං
    රෙපෙයාර් ගනං
    ලොකුම සීන් එක තෙල් කරන්නෙ නැහැ
    කාර් එක හොඳ උනාට විකුනන්න බැහැ

    මම දැන් අර උඹ දාපු ඇඩ් ටික බැලුවෙ
    දැන් ඔය සෙට් එකටම එකම සාපේ වැදිලා තියෙන්නේ. මම මගේ ප්‍රිමියො එක විකිණුවෙත් පට්ට ගේමක් දීලා. ලංකාවෙ මිනිස්සු වාහන ගන්නෙ අතේ තියන සල්ලි වලට අනුව. එහෙම නැතුව ගන්න වාහනේ මොකක්ද කියල හිතලා බජට් සෙට් කරගන්නවා අඩුයි. එහෙම ගන්නෙ ආතල් එකට පදින්න ක්ලැසික් කාර්, SUV හොයන මිනිස්සු. Eg. ලක්ෂ 100ක් දීලා බොක්ස් ප්‍රාඩෝ එකක් ගන්නෙ ගොඩක් වෙලාවට ආතල් එකට. ලක්ෂ 100ක් තියන එකෙක් ලක්ෂ 100යිනේ තියෙන්නෙ කියල හිතලා ප්‍රාඩො එක ගන්නෙ නෑ. එහෙම ලක්ෂ 100ට ගන්නෙ වැගනාර් වගේ එකක්.

    දැන් 80-150 අතරේ තියන සෙඩෑන් ඔක්කොටම වෙලා තියෙන්නේ අවශ්‍යතාවෙට ගැලපෙන්න නෙවෙයි ගාන තියෙන්නේ. ඒකම හොයන කෙනෙක් ගත්තොත් ඇරෙන්න බජට් එක නිසා ඒ වාහනේ ගන්නව කියල හිතන්නෙ නෑ. මගේ ප්‍රිමියෝ එක ගත්තේ ප්‍රිමියො එකක්ම හොය හොය ඉඳපු වියලි කලාපේ බිස්නස් කරන ඩයල් එකක්. වෙලාවට එහෙම එකෙක් හරි හම්බුනේ.

    දැනට පරන කාර් වලින් පොඩ්ඩක් හරි සාධාරණ ගානක් කියලා කියන්න පුළුවන් toyota aqua එකයි honda fit එකයි විතරයි.
     

    signshop

    Well-known member
  • May 30, 2011
    12,261
    9,093
    113
    Dubai
    හොඳ නූලක්. වාහන ගැන නම් ලොකුවට මම දන්නේ නෑ බන්. මේකේ අපේ එව්න්ගේ වාහන ගැන තියෙන දැනුම පට්ට.
    50කට වගේ ලේඩි කෙනෙක්ට සෙට් වෙන හොඳ කාර් එකක් කියපල්ලකො.
    කොරොල්ලා 121 එක දැන් 60ත් පැනලා නේද
     

    hrm

    Well-known member
  • Mar 19, 2008
    6,002
    3,456
    113
    Battaramulla, Sri Lanka
    හොඳ නූලක්. වාහන ගැන නම් ලොකුවට මම දන්නේ නෑ බන්. මේකේ අපේ එව්න්ගේ වාහන ගැන තියෙන දැනුම පට්ට.
    50කට වගේ ලේඩි කෙනෙක්ට සෙට් වෙන හොඳ කාර් එකක් කියපල්ලකො.
    කොරොල්ලා 121 එක දැන් 60ත් පැනලා නේද
    Automatic hatchback ekak? Vitz 2010 wage.
     
    • Like
    Reactions: signshop

    signshop

    Well-known member
  • May 30, 2011
    12,261
    9,093
    113
    Dubai
    Automatic hatchback ekak? Vitz 2010 wage.
    ඔව් බන් ඒ වගේ තමයි බලන්නේ. Automatic hatchback වගේ හොඳයි නේද
    Vitz එක නම් ගොඩ නේද? Vitz එකෙත් තියෙනවා නේද Grades?
     

    hrm

    Well-known member
  • Mar 19, 2008
    6,002
    3,456
    113
    Battaramulla, Sri Lanka
    ඔව් බන් ඒ වගේ තමයි බලන්නේ. Automatic hatchback වගේ හොඳයි නේද
    Vitz එක නම් ගොඩ නේද? Vitz එකෙත් තියෙනවා නේද Grades?

    Ow. 1300cc ekak set unith hondhai. Godakma thiyenne F grade. U grade eke push start ehema enewa.
     
    • Like
    Reactions: signshop

    warwickuni

    Well-known member
  • May 21, 2008
    4,372
    1
    4,075
    113
    141 2008 ඩීසල් මැනුවල් එක 20ක් වගේ කරනවලු
    141 is the only failed Corolla model that had gone for more than four decades. So not recommended at all even if it fits your specification. (I doubt whether it fits too.)
     

    Nick Fury

    Active member
  • Jun 1, 2021
    133
    125
    43
    මගේ ජීවිතේටම ලංකාවෙදි එකම එක පාරයි ඔය ඩීසල් 141 එකක් දැකලා තියෙන්නෙ. Auto ඒවා නං තව ඇති ඒත් මැනුවල් නං කාර් 5ක් වත් නැතිව ඇති බං ලංකාවෙ

    PS : @Hyaenidae අඩේ මම දන්නෙ නැහැ ඔය තරං ඔය මැනුවල් ඩීසල් කොරොල්ලා මෙහෙ තියනවා කියලා බං


    තොපි දන්නවද 141 එකේ එනවා 2000CC හරි 1800CC හරි පෙට්‍රල් 6 speed manual කාර් එකක්. මම දන්න එකෙක් ලඟ එකක් තිබුනා ටික කාලෙකට කලින්. කැරිම කාර් එක ජෙට් එක වගේ
    සිවික්, ප්‍රියස් , ලාන්සර් සේරමට තියල අරින්න පුලුවන්
    ona tharam thiyanawa bn. apeth ekak thiyanawa eh kale doctor permit ekata gaththa