අඩේ ක්‍රෙඩිට් කාර්ඩ් දෙකක් දුන්නානේ. මොකක්ද මේ සීන් එක?

Hyaenidae

Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,821
    113
    Gonek wenna epa

    what makes you say that tommy wiseau GIF by The Room
     
    • Haha
    Reactions: Candid-B

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,641
    72,850
    113
    මාලඹේ
    නොදුන්නත් වැරදි, එකක් දුන්නත් වැරදි, දෙකක් දුන්නත් වැරදි
    දෙකක් දුන්නාට වැරදි නැහැ එකක් ඉල්ලපුවහම් දෙකක් දීලා දෙකටම සල්ලි කපා ගන්න එක තමා වැරදි
     
    • Like
    Reactions: senewimala1988

    lankalk

    Well-known member
  • May 14, 2023
    4,416
    5,935
    113
    නොදුන්නත් වැරදි, එකක් දුන්නත් වැරදි, දෙකක් දුන්නත් වැරදි
    ඔව්,කොහොමත් නය ගන්න එකත් නය දෙන එකත් පිරිහීමේ ලක්ෂණයක්.
     

    senewimala1988

    Well-known member
  • Dec 5, 2007
    7,858
    2,695
    113
    Kadawatha, Sri Lanka
    Amex Everyday card eka cashback card ekak. Oyaage total bill eka 50K walata wadi nam 1% cashback. Eeta adu nam 0.5%.
    Thava 50K walata wadi nam supermarket, food delivery, telco wage payments walata 1500 wenakan 15% cashback denava. Ethakota e kotasata 1% enne na.
    Oya card ekata wena offers enne nathi tharam.
     

    Brandy2020

    Well-known member
  • May 15, 2018
    20,625
    25,983
    113
    දෙකක් දුන්නම ඔයා එකක් තව කාට හරි දෙනවනෙ wife ට හරි අම්මට තාත්තට හරි

    එතකොට එක ලිමිට් එකෙන් දෙන්නෙක් spend කරනවා

    එතකොට ඔයා හිර වෙලා late fee, interest ගෙවන්න තියෙන probability එක වැඩියි

    මමත් card එක අරගෙන අවුරුදු 5 ක් විතර යනකන්ම එක සත 5 ක් interest , late fees ගෙවන්නෙ නැතුව ගානට ගෙවාගෙන ගියා දැන් ඒවටත් හරියන්න ගෙවනවා
    Same here

    I cancelled amex
    ------ Post added on Mar 28, 2025 at 7:31 AM
     

    Shamal3001

    Well-known member
  • Sep 22, 2021
    7,241
    12,049
    113
    supplimentary card , gedara katahari denna. normally charge karanne nehe. mata num free dunne
     

    Voldemort Bro

    Well-known member
  • Jan 1, 2020
    10,080
    13,948
    113
    126
    Hogwarts
    AMEX EKA GANNA EPAAAAAAA

    Loku annual charge ekak wadinawa next year idan.. unge fee based income eka wedi karaganna ohoma denne.. mata master, visa , amex 3 ma denna haduwa
     
    • Like
    Reactions: amino

    amino

    Well-known member
  • Jul 27, 2008
    2,311
    2,769
    113
    Pilimathalawa
    වාසියකට තියෙන්නේ foodcity වලටයි fuel වලටයි cash back එකක් හම්බ වෙනවා හැබැහි තව conditions ගොඩක් තියනවා
    මුලින් කියයි anuwal fee එකක් නැ කියලා පස්සේ shape එකේ බිලට දාල එවනවා

    කල් යද්දී හොරෙන් ම anuwal fee එක වැඩි කරනවා
    මම එක සැරයක් amex එක deactive කරන්න කියලා විශ්ව එකේ මේල් එකක් දැම්මා
    පහුවදා කෝල් කරලා anuwal fee අයින් කරන්නම් card එක තියාගන්න කිවා
     

    nnp327

    Well-known member
  • Apr 10, 2011
    592
    474
    63
    amex eke fuel cashback ekak thibuna e dawas wala. passe hsbc cashback card eka wasi nisa eka gatta. sampath CC nam jarawak.
     

    inranasingha

    Well-known member
  • Jan 27, 2008
    5,820
    1,789
    113
    රජයේ රෝහල
    මටත් 2ම දුන්න.රට යන්න හිතාගෙන ඉන්නව.පොල්ල තියල ගියොත් අව්ලක් වේද? ඉන්ටනැෂනල් ක්‍රිබ් Cර්‍ඓඹ් එකට සෙට් වේද?
     

    senewimala1988

    Well-known member
  • Dec 5, 2007
    7,858
    2,695
    113
    Kadawatha, Sri Lanka
    වාසියකට තියෙන්නේ foodcity වලටයි fuel වලටයි cash back එකක් හම්බ වෙනවා හැබැහි තව conditions ගොඩක් තියනවා
    මුලින් කියයි anuwal fee එකක් නැ කියලා පස්සේ shape එකේ බිලට දාල එවනවා

    කල් යද්දී හොරෙන් ම anuwal fee එක වැඩි කරනවා
    මම එක සැරයක් amex එක deactive කරන්න කියලා විශ්ව එකේ මේල් එකක් දැම්මා
    පහුවදා කෝල් කරලා anuwal fee අයින් කරන්නම් card එක තියාගන්න කිවා
    keeyakin wadi wunaada? mulin Rs. 500 neh.