පොහොට්ටුවෙ වහල් බල්ලොන්ට රනිල් මහත්තය ඇඟිල්ල දික් කරලා "කිව්වා නේද" කියල අහනකොට නැට්ට පුකේ ගහගත්ත බල්ලො වගේ ඔව් ඔව් කියන ලස්සන බලපන්. ආසාවේ බෑ. වේස බයියනේ බලාගනිල්ල රනිල්ගෙ පෞර්සත්තෙ





ඔය කෑලෑවල අලි ගම් වදින ප්රශ්නේ කතා නොකරන පැති තියෙනවා. මිනිස්සු කැලේ කපලා හේන් කරනවා,ඉඩම් අල්ලගන්නවා. අනික අලි වැට ගැහුවම ඒකෙන් කම්බි එහාට කරලා හරක් දිගේලි කරනවා. එහෙම කරලා වල් අලි ගහනවා කියනවා.වැඩක් නෑ බන් ඌට මොන වත් කියලා... ඌ තැනෙ හැටියට ඇනේ ගහලා ලස්සනට ලිස්සලා යනවා...
මේ ලගකදී ටීවී එකේ පෙන්නුවා පොර ගමකට ගිහින්... ගමේ එකෙක් ඇවිල්ල කියනවා " ජනාදිපති තුමා අපිට වල් අලින්ගෙන් හරි කරදරයි.. මේ වල් අලි ගම් වදිනවා නේ " කියලා...
මු හැරෙන තැපෑලෙන් කිව්වා නේ "" ඔගොලෝන් ට විතරක් නෙමෙ කොලබ ඉන්න මටත් අලින්ගේ හරි ප්රශ්ණ, කරදර ඉවරයක් නැනේ"... කියල...
සබාව සිනා සාගරේ, අරුන්ට හුලන්... උත්සවේ ඉවරයි, රනිල් කාර් එකෙන් කොලබට...![]()
![]()
link?රනිල් ගේන තර් ක තවත් තර් කෙකින් බිදල දාන්න එකෙක් වත් නෑනෙ . මයික් එක දුන්නහම වල්පල් දොඩවනව . අමු හරක්
රනිල් ගෙ තර්ක. යකෝ ඒවට තර්ක කියලද කියන්නේ.රනිල් ගේන තර් ක තවත් තර් කෙකින් බිදල දාන්න එකෙක් වත් නෑනෙ . මයික් එක දුන්නහම වල්පල් දොඩවනව . අමු හරක්
රනිල් ගෙ තර්ක. යකෝ ඒවට තර්ක කියලද කියන්නේ.
Na. U kiwwe jvp dinai kiyala chande kal danna kiyala sajabe un illala. (Phottu un kohomath karanne kaputa kiyana dene)රනිල් ගේන තර් ක තවත් තර් කෙකින් බිදල දාන්න එකෙක් වත් නෑනෙ-
ඒ කිව්වේ කාටවත් බිඳින්න බැරි තර්කයක්.... එහෙම නම් රනිල් කිව්වදේ ඇත්ත... ඡන්දේ කල්දාන්න කියලා ඔක්කොම ඉල්ලලා
Mokakda ban uge tharke? Ubala mata mehema horen kiwwa, aru mata mehema horen kiwwa...hak hak hak..රනිල් ගේන තර් ක තවත් තර් කෙකින් බිදල දාන්න එකෙක් වත් නෑනෙ-
ඒ කිව්වේ කාටවත් බිඳින්න බැරි තර්කයක්.... එහෙම නම් රනිල් කිව්වදේ ඇත්ත... ඡන්දේ කල්දාන්න කියලා ඔක්කොම ඉල්ලලා
තර්ක තමා . නැත්තන් වෙන මොනවද . එකෙක් හිටියද ඒක එහෙම නෙමෙයි කියන්න .රනිල් ගෙ තර්ක. යකෝ ඒවට තර්ක කියලද කියන්නේ.
ආයේ මොනාද බන්. මැතිවරණය call කරලත් නෑ කිව්වනේ.තර්ක තමා . නැත්තන් වෙන මොනවද . එකෙක් හිටියද ඒක එහෙම නෙමෙයි කියන්න .
Na. U kiwwe jvp dinai kiyala chande kal danna kiyala sajabe un illala. (Phottu un kohomath karanne kaputa kiyana dene)
Mokakda ban uge tharke? Ubala mata mehema horen kiwwa, aru mata mehema horen kiwwa...hak hak hak..
Hamadama oka oya wage gon joke ekak dala mr. Bean wage hak hak gala wadi wenawa..
Ada jeppo hitiye na wage..nattam oka aha gannawa ... Moko ponilata jepponta kiyanda bane uta horen katha kala chanda kal danna kiyala
------ Post added on Feb 23, 2023 at 5:08 PM
Pissuda ban. Ranila kelinma Lapayagen ahala oyath call karala kiwwa neda kiyala. E kiyanne dial eka parliament ekey inna athi kiyana ekane
Pennapan ponila lapayagen ahana eka? Eka clip ekak dapan..Pissuda ban. Ranila kelinma Lapayagen ahala oyath call karala kiwwa neda kiyala. E kiyanne dial eka parliament ekey inna athi kiyana ekane
------ Post added on Feb 23, 2023 at 3:09 PM
Pennapan ponila lapayagen ahana eka? Eka clip ekak dapan..
Keppa kelin natiwa palayan ban yanna.. jeppo udinma ena bawa danagena un kiyayi chande kal danna..ubanam ane manda![]()
Man hithuwe mu baiyek kiyala.. mu unp gon baduwakda?උබ දැකල තියෙනවද මු රනිලා ගැන පොහොට්ටු ගැන මේ වගේ උනන්දුවෙන් මඩ ත්රෙඩ් දානවා.![]()