අනාගතය වෙනුවෙන් ලොකු උදව්වක් අවශ්යයි-Engineering Australia

NewCastle

Member
Feb 21, 2014
393
8
0
අනාගතය වෙනුවෙන් ලොකු උදව්වක් අවශ්යයි-Engineering Australia

මචන් මට Australia යන්න Full Time student කෙනෙක් වෙන්න ඔනෙ වෙලා තියෙනවා..මන් Australia ගිහින් Engineering කරන්න ඉන්නෙ.මට දැන ගන්න ඔනේ ලන්කාවෙ Full Time කරන්න පුලුවන් Courses මොනාද කියල? :dull: මගෙ A/L අවුල්. :(but ආයි කරනවා ගොඩම දාන්න බලාගෙන. :yes:

except SLIIT and ANC.I know them. :)

A/L අවුලක් නැතිව join වෙන්න පුලුවන් සහ Engineering සම්බන්ද course එකක් නම් වැඩිය හොදයි.එහෙම සම්බන්ද නැතත් ප්‍රශ්නයක් නැ :) but Full Time 20 hours per week cover වෙන්න ඔනෙ. :yes:

මීට වඩා මෙ ප්‍රශ්නෙ ගැන අහන්න එපා.කියන්න කැමති නැ. :)

ලොකූ උදව්වක් මචන් සැහෙන වැටිලා ඉන්නෙ මේ දවස් වල. :(:(
 

matrixsudu

Active member
  • Jul 4, 2008
    313
    39
    28
    Everywhere
    මචන් මට Australia යන්න Full Time student කෙනෙක් වෙන්න ඔනෙ වෙලා තියෙනවා..මන් Australia ගිහින් Engineering කරන්න ඉන්නෙ.මට දැන ගන්න ඔනේ ලන්කාවෙ Full Time කරන්න පුලුවන් Courses මොනාද කියල? :dull: මගෙ A/L අවුල්. :(but ආයි කරනවා ගොඩම දාන්න බලාගෙන. :yes:

    except SLIIT and ANC.I know them. :)

    A/L අවුලක් නැතිව join වෙන්න පුලුවන් සහ Engineering සම්බන්ද course එකක් නම් වැඩිය හොදයි.එහෙම සම්බන්ද නැතත් ප්‍රශ්නයක් නැ :) but Full Time 20 hours per week cover වෙන්න ඔනෙ. :yes:

    මීට වඩා මෙ ප්‍රශ්නෙ ගැන අහන්න එපා.කියන්න කැමති නැ. :)

    ලොකූ උදව්වක් මචන් සැහෙන වැටිලා ඉන්නෙ මේ දවස් වල. :(:(
    Try to do your A/L's again and get through the exam. I am a permanent resident in Australia who has a degree on computer systems. I arrived in Australia back in 2010. Doing an Engineering degree in a country like Australia is far more expensive than a private degree or HND offered in Sri Lanka. Even if you do not have 3 passes in your A/L's, you can start from a foundation course at a local institute and progress to a degree. Even if you intend to study in Australia, you will have to do the same. You can apply for a Diploma or Advanced Diploma leading to a degree but not at university. There are institutes and TAFE(Tertiary and Further Education) colleges for international students and their degrees are valid within the Australian Qualifications Framework. But if you come to Sri Lanka after getting your degree, it's no point and waste of money. Going abroad is not the only solution when you fail something in Sri Lanka. I am telling you as a friend. Now immigration rules, procedures, regulations have changed a lot and it's really hard to complete things as the way we want and the other thing is, every action of yours will cost thousands. So proceed with Australian migration ONLY if you are financially capable of covering expenses because you need to show funds before getting an offer from an Australian college. I do know a person who operates an office in Sri Lanka as well. If you really want to know more information, just send me a PM; I cannot put a direct link as far as the regulations of this website is concerned. If not others may feel like I am trying to promote business aspects on Elakiri.
     

    NewCastle

    Member
    Feb 21, 2014
    393
    8
    0
    Try to do your A/L's again and get through the exam. I am a permanent resident in Australia who has a degree on computer systems. I arrived in Australia back in 2010. Doing an Engineering degree in a country like Australia is far more expensive than a private degree or HND offered in Sri Lanka. Even if you do not have 3 passes in your A/L's, you can start from a foundation course at a local institute and progress to a degree. Even if you intend to study in Australia, you will have to do the same. You can apply for a Diploma or Advanced Diploma leading to a degree but not at university. There are institutes and TAFE(Tertiary and Further Education) colleges for international students and their degrees are valid within the Australian Qualifications Framework. But if you come to Sri Lanka after getting your degree, it's no point and waste of money. Going abroad is not the only solution when you fail something in Sri Lanka. I am telling you as a friend. Now immigration rules, procedures, regulations have changed a lot and it's really hard to complete things as the way we want and the other thing is, every action of yours will cost thousands. So proceed with Australian migration ONLY if you are financially capable of covering expenses because you need to show funds before getting an offer from an Australian college. I do know a person who operates an office in Sri Lanka as well. If you really want to know more information, just send me a PM; I cannot put a direct link as far as the regulations of this website is concerned. If not others may feel like I am trying to promote business aspects on Elakiri.

    PM'ed :)
     

    MeGusta

    Banned
    Sep 11, 2012
    10,585
    512
    0
    If you have enough money go and do a foundation course and start it mchn...you gonna need lots of money....engineering is not easy..I think acbt is the only place that let you do a foundation programm otherwise you need 3 passes maths/physics and so on...
     

    NewCastle

    Member
    Feb 21, 2014
    393
    8
    0
    ACBT ekey foundation eka karanda puluwan... apey ekek karala pata gaala visa set wuna... dan uuta ehey gihin 4 degree eka karanda puluwan... part time jobakuth karanda puluwan mama hithanne ... habai salli pennanda oney machan...

    thanks machn but eka full time neme ne.. :no: 20 hours set wenne na. :oo:
     

    NewCastle

    Member
    Feb 21, 2014
    393
    8
    0
    If you have enough money go and do a foundation course and start it mchn...you gonna need lots of money....engineering is not easy..I think acbt is the only place that let you do a foundation programm otherwise you need 3 passes maths/physics and so on...

    yeah machn I know that :) Thanks.

    but I am doing A/Ls again So I just need a Full Time 20 hours per week course just to cover the requirement for my Visa :)
     

    MeGusta

    Banned
    Sep 11, 2012
    10,585
    512
    0
    yeah machn I know that :) Thanks.

    but I am doing A/Ls again So I just need a Full Time 20 hours per week course just to cover the requirement for my Visa :)

    mchn foundation programm ekakda one..duration eka koctahra kal da...mehe tiyena ewa 1 year....but 1 year ubata dip ekak ganath puluwan....
     

    NewCastle

    Member
    Feb 21, 2014
    393
    8
    0

    mchn foundation programm ekakda one..duration eka koctahra kal da...mehe tiyena ewa 1 year....but 1 year ubata dip ekak ganath puluwan....

    ow machn 1 year or 14months duration ekak thiyena course ekak nam hodai :) foundation ekakma kiyala one na machn mokada man aai a/l karanawa ne. :) foundation or Dip nam awlk na.but requirement eka 20 hours generally studies karanna one per week. :)
     

    MeGusta

    Banned
    Sep 11, 2012
    10,585
    512
    0
    ow machn 1 year or 14months duration ekak thiyena course ekak nam hodai :) foundation ekakma kiyala one na machn mokada man aai a/l karanawa ne. :) foundation or Dip nam awlk na.but requirement eka 20 hours generally studies karanna one per week. :)

    ah enan mchn edexcel Hnd ekak karpaanko...esoft eke nan Mechanical Engineering wage ewa tiyenwa....
     

    NewCastle

    Member
    Feb 21, 2014
    393
    8
    0
    esoft eke wedak ne ban edexcel uk certificate eka hambenawane...

    habai machn mata Visa eka ready unoth eeta kalin yanna wenawa so Certificate eka ganna bari wei.mokada man dakka hnd eka iwara wenne next year september lu.. :dull: karapu tikata transcript eka ganna thama wenne..

    NIBM hodada machn?DCSD diploma eka? :) 1 year walin iwarai..oya kiyanawa wagema ganata 1 year walin iwarda machn?Dip ekath award karanawada edata?
     

    MeGusta

    Banned
    Sep 11, 2012
    10,585
    512
    0
    habai machn mata Visa eka ready unoth eeta kalin yanna wenawa so Certificate eka ganna bari wei.mokada man dakka hnd eka iwara wenne next year september lu.. :dull: karapu tikata transcript eka ganna thama wenne..

    NIBM hodada machn?DCSD diploma eka? :) 1 year walin iwarai..oya kiyanawa wagema ganata 1 year walin iwarda machn?Dip ekath award karanawada edata?

    nibm nan mchn certificate eka denne next year apo epa wenawa....anika dip patta amarui...1 year hariyata iwara karanawa but certificate and convocation tiyanna hena kal yanawa....3 month course ekak karath 1 year wage end ekedi tamai certificate hambenne...