Pharmacy eke miniha karapu de hari. Beheth ehema return baraganne na gedara genichchata passe. eka standard ekak. thambinta mona standard da ban. ona gu godak wikunan kanawa okun.View attachment 114964
අපේ අම්මා පිණස/නාසය හිරවීම අමාරුවකට nasal spray එකක් පවිච්චිකරා මාස කිහිපයක ඉදන් . දැනට පවිච්චිකරනෙක ඉවරයි කියපු හින්දා මම දින 2 කලින් බත්තරමුල්ලේ ආර්පිකෝ සුපර් සෙන්ටර් එකට අනිත් පැත්තේ තියන “ඉසුරු පාමසි” යෙන් එම nasal sprayඑක 1300/- ගෙනත් ගෙදර තිබ්බා. අද ඩොක්ටර් ගාවට ගියපුවහම බේත් වෙනස් කරලා වෙන nasal spray ලියලා. කලින් ගෙනාපු එක පාමසියෙන් දුන්න බිලත් එක්කම පාමසි බෑග් එකේම තියනවා. මම එකයි අලුත් බොහෙත් තුන්දුවයි අරගන “ඉසුරු පාමසි” ගියා. මම පාමසි එකේ මනුස්සයට කතාව කියලා nasal spray අතින්වත් අල්ලලා නැති නිසා ඒක ආපසු අරගන ඒ මිලට අලුත් බෙහෙත් දෙන්න පුලුවන්ද කියලා ඇහුවා ... මිනිහා කියනවා විකුනපු බෙහෙත් ආපසු ගන්නේ නැතිලු. යකෝ මේක මාර කතාවක් නේ ... අරගන පැය 24යි ගියේ, බලපුවහම පැකින් කඩලා තියා අල්ලලාවත් නැතිබව පේනවා, බිලත් තියනවා. මට කරන්න දෙයක් නෑ. මම අපහු අරන් ආවා. අලුත් බේත් ටික වෙන පාමසියකින් ගත්තා.
මට සුවර්, මුල්ස්ලිම් පාමසියක් නම් මෙහෙම කරන්නේ නෑ. කොහොම හරි කතා කරලා වැඩේ කරගන්න පුළුවන්. නීති තියනවා තමා , නමුත් ඒවා ප්රයෝගික වෙන්න ඕනේ ...ඒවගේම මිනිස්සු ඇදගන්න, මිනිස්සු අතර ජනප්රිය වෙන්න මිනිස්සුන්ගේ හිත දිනාගන්න පුළුවන් වෙන්න ඕනේ. ආයේ මම ජිවිතේට මුන්ගෙන් බඩුවක් ගන්නේ නෑ...දන්නා කෙනෙක්ට යන්න කියන්නෙත් නෑ.... අපි ගොඩක් වෙලාවට මුස්ලිම් මිනිස්සු රට අල්ලා ගන්න හදනවා කියලා කෑ ගහනව. නමුත් මුස්ලිම් මිනිස්සු ආර්ථිකේ පැත්තෙන් දියුණු වෙන්නේ අපේ උන්ගේ මේ නොහැකියාව හින්දනේ ....අපේ කාලකන්නි කවදාවත් ඒවා තේරුම් ගන්නේ නෑ!!
මොනම හේතුවකටවත් කියල ඌ කියන්න නම් උඹ ඌට වාතයක් වෙනකල් කෙඳිරි ගාල. බෑ කිව්වම තේරුම් ගන්නෙ නැති එකත් සිංහල ගතියක්ම තමා.මොනම හේතුවකටවත් මාරුකරන්න බෑ කීවා...එච්චරයි
onnyo bn ubl wahalluE unata muslim kada walata yanna epa
Wena sinhala kadekata palayan
Sinhala ewunge ange welnandama kiyana eka na thambiyage wage
mcn pena widiyata serama waradda wela thiyenne umbe athin misak ara pharmacy eken newei. ow oya kiyana widiyata flexible wenna one thamai. eth mehema hithahanko. umba ne kiyanne beheth athinwath allala na kiyala. e unata api hamoma kohomada oka wishwasa karanne. anika mcn umba aran giya behethamai return karanne kiyala kohomada hariyatama kiyanne. ada kaale minissu hora wada karanna puduma dakshai. mama kiyanne na umba horek kiyala. hebei hamogema parissamata a manussaya aye behetha return baragaththe nathuwa athi. Poddak pitin oya prashne gana balapan umbawa okata adesha nokara. Aththa athi satiyen therei ethakota umbataමම නීති කතාකරේ නෑ ඉල්ලීමක් විතරයි කරේ. බොහෙත් පාවිචි කරන්නේ අම්මා , අම්මා දින කිහිපයකට කලින් දැන් බොහෙත් ඉවරවෙන්න ළගි කියලා තිබුනා , එකහින්දා ගේනවා. මට මතක නෑ දොස්තර ගාවට යන්නේ කවදද කියලා. පස්සේ තමා ඒක මතක්වුනේ
ලංකාවේ පොලවේ පැලවෙන්නේ නැති over smart ගොන් කතා කියන්න එපා බන්. “බෙහෙතක තත්වය වෙනස් වෙන්න පැකින් කඩන්න , අතින් අල්ලන්න ඕන නැ” ...එහෙනම් පැය 24 ඇතුලත පාමසියේ රාක්කෙ තිබ්බත් බෙහෙතේ කොලිට්ය වෙනස්වෙනවනේ ... ඔය සේරම ඇත්ත කියමු. නමුත් මම highlight කරන අනිත් point එක business වලට අත්යවශ්ය දෙයක් ...ඔය වගේ කෙලින් කතා කරන ප්රතිපත්ති රකින තැන් වලට තමයි යකෝ හොයාගෙන හරි යන්න ඕන.හුරතල් වෙන්න නෙමෙයිනේ කඩවලට යන්නේ. සල්ලි දුන්න බඩුව ගත්ත. ආව . අනික බෙහෙතක තත්වය වෙනස් වෙන්න පැකින් කඩන්න , අතින් අල්ලන්න ඕන නැ .
ඔය සාමාන්ය දැනීම තියන මිනිස්සු යි නොදැක්කා වගේ ඇයි අනිත් කෑල්ල යට ගහන්නේ ....??? මේ කොටස ගැනත් ඔය සාමාන්ය දැනීමෙන් යමක් කියන්නකෝ ..බෙහෙතක් කාර් එකේ ඩෑෂ්බෝඩ් එක උඩ තියල පැයකට අව්වෙ තිබ්බොත් කිසිම ගුණයක් නැතිවෙන්න පුලුවන්. විස වෙන්නත් පුලුවන්.
ඕව සාමාන්ය දැනීම මචන්. තමන්ගෙ වරදට අනික් උන්ට බනින එක වැරදියි