අයියෝ ඉඳල වැඩක් නෑ...මන් මොකක්ද කරන්නේ,?

mastersir

Well-known member
  • Sep 27, 2015
    1,346
    59
    48
    PSU එක ගිහින් ඇත්තේ. එක test කරලා බලන්ඩ අර දම් පාට wire එකයි black wire එකකුඉ short කරලා

    ado umbata sureda orange paata lite eka network eke pennuwata board eka gihin na kiyala