අයියෝ ඉඳල වැඩක් නෑ...මන් මොකක්ද කරන්නේ,?

mastersir

Well-known member
  • Sep 27, 2015
    1,346
    59
    48
    Uba poddak hithala balanna Network card ekai, extrnal vga ekai aduma awa gathtthat 11k - 15k wage yai man hithanne. Poddak eta kalin board ekata awulak wela nadda kiyala check kara ganna.

    Monitor eka awul aththe VGA ekata kela wechcha nisa
    na ban kohomath monitor eke aulak tiyanawa..check kerenna denna ona ehenam
    Yako MB ekata warranty thiyenawanam shape eke maaru karaganna balapan..wikunapu ekata ahentgen replace karala dei. Anika ai yako PC ekata direct Ethernet cable ekak gahanne ? WiFi use karapan.

    warrenty tiyanawa maasa ganan rastiyaadu wenna wenawa ban oka dunnoth..thambi kada gaane yanna asa na mama..:no:
     

    sajith.xp.pk

    Well-known member
  • Nov 12, 2008
    6,127
    4,280
    113
    Sri Lanka
    දවසක් මගේ PC එකටත් ඔහොම උනා... UPS එක ගන්නම දෙයක් නෑ විනාසම උනා... UPS එක තියෙද්දිත් PC එකේ RAM එකයි Power Support එකයි ගියා බන් අකුණෙ සැරට. ඒ වෙලාවෙ අකුණයි මටයි තිබුන දුර 30m ක් වත් නෑ... එදා නම් මම අම්බානක් බය උනා...
     

    mastersir

    Well-known member
  • Sep 27, 2015
    1,346
    59
    48

    දවසක් මගේ PC එකටත් ඔහොම උනා... UPS එක ගන්නම දෙයක් නෑ විනාසම උනා... UPS එක තියෙද්දිත් PC එකේ RAM එකයි Power Support එකයි ගියා බන් අකුණෙ සැරට. ඒ වෙලාවෙ අකුණයි මටයි තිබුන දුර 30m ක් වත් නෑ... එදා නම් මම අම්බානක් බය උනා...

    adoooooooooooooo mageth owa kela welanam hadana eka terumak naneda?:(
     

    scorp12

    Well-known member
  • Aug 26, 2015
    1,235
    645
    113
    awuruddak athulatha aluth motherboard ekakui,power supply ekakui aluthenma damma ban..:(:( dan 4 years walata kittui mage machine eka..:growl:, monitor ekakuth ganna ona kiyala hitagena hitiye lagadi..dan aluth PC ekakma ganna wei wage..:no:

    ehenm bord ekata warrnty atine.aulak wena ekak na.
     

    Aruna119

    Well-known member
  • Jul 7, 2014
    9,544
    2,581
    113
    85
    පලංචියේ............................
    මෙහෙම කරහන් බන්... රෑම් දෙකම ගලවලා ඔන් කරල බලහන් බීප් සව්න්ඩ් එකක් කැඩි කෑඩි එනවද කියලා එහෙම එන්නැත්තන් බොඩ් එකට සොරි..... නැත්තන් අවුලක් නෑ....:dull:
     

    mastersir

    Well-known member
  • Sep 27, 2015
    1,346
    59
    48
    මෙහෙම කරහන් බන්... රෑම් දෙකම ගලවලා ඔන් කරල බලහන් බීප් සව්න්ඩ් එකක් කැඩි කෑඩි එනවද කියලා එහෙම එන්නැත්තන් බොඩ් එකට සොරි..... නැත්තන් අවුලක් නෑ....:dull:

    ehema kerela balannam machan...thanks.:)
     

    Download_Now

    Well-known member
  • Feb 20, 2014
    4,350
    852
    113
    37
    Kurunegala
    උබ නේද මගේ laptop එක ගත්තේ? :shocked: හෙන ගහල කඩාගෙන මෙතන එනවා SMS ගහන්ඩ. :angry:

    :P