අවු. 10 කින් මුගේ Growth එක බලපන්කෝ

patiencefox

Well-known member
  • Dec 23, 2011
    2,828
    569
    113
    Hole
    බංකොළොත් රටේ තරම තමා ඒකෙන් පේන්නෙ. හරියට පහසුකම් එක්ක ලංකාවටම තියෙන්නෙ ඉස්කෝල හතරයි පහයි. ඉතින් ඉන්න හොඳ උන් ඔක්කොම ඒවට දාන්න තමයි බලන්නෙ. ඉගෙනීමෙන් පුලුවන් උනුත් ඒවයෙ, සල්ලිකාරයොත් ඒවයෙ, දේශපාලන බලේ තියෙන අයත් ඒවයෙ. ඒක ඉස්කෝලෙ විශේෂ හොඳක් නෙවෙයි රටේ බංකොළොත් කමේ තරම පෙන්නන්නෙ.
    eka attaa..man mage expernce walin kiyane.. smaharak weleta JK eke mamagment trainee yanna ekakama sudusu kama e scl ekata giyapu ekama wenna puluwan. meka ada eye nemei kalin idanma....JK kiyanne organisation cullture eka top management ekata raja sapa..anith ayage ass licking nam onna sapa ganna puluwan..udata mathu wela enna aniwa sibinna one..nathm contact eka thamai
     
    • Like
    Reactions: shenat

    firerix

    Well-known member
  • Jan 29, 2018
    3,176
    4,437
    113
    Royalist ලා කවදත් වෙනස්. කොහෙ ගියත් එ‍් තැන තියෙනවා. ඉස්කෝලෙ නම කියපු ගමන් ඕන දෙයක් කරගන්න පුළුවන්. Corporate side එක ගොඩක් අය දන්න දේනෙ. අනිත් පැතිත් එහෙමයි. හැදෙන connection ප්‍රමාණය මෙහෙමයි කියල කියන්න බැරි තරම්.

    මාත් බය නැතිව මට ඕන විදිහට ඉන්න ඕකත් හේතුවක්. උවමනාවට වඩා දඟලන්න එන්න උන්ට මට දෙන්න පුළුවන් අත් බෙහෙත්වලට ලෙඩ හොඳ වෙන් නැත්තම් අඳුරන specialist ලා සෑහෙන ඉන්නවා. උන් ඉතින් පවුලේ උදවියගෙ අසනීපත් එක්කම නිට්ටාවටම සුව කරනවා. 🤣
    ඔව් මාත් ඉස්කෝලේ හින්ද ගොඩගිය වාර අනන්තයි corporate world එකේනම් ලීඩින්ම ඉන්නේ අපේ සෙට් එකතමයි ..ට්‍රිනිටී/තස්ටන්/තෝරු උනුත් ඉන්නවා නමුත් අපේ උන් තමයි ඉතින් ලීඩ් කරන්නේ ..
     

    hecker_thama

    Well-known member
  • Dec 27, 2022
    6,764
    6,978
    113
    ඔව් මාත් ඉස්කෝලේ හින්ද ගොඩගිය වාර අනන්තයි corporate world එකේනම් ලීඩින්ම ඉන්නේ අපේ සෙට් එකතමයි ..ට්‍රිනිටී/තස්ටන්/තෝරු උනුත් ඉන්නවා නමුත් අපේ උන් තමයි ඉතින් ලීඩ් කරන්නේ ..
    ow ow ponil wageda?
     
    • Haha
    Reactions: patiencefox

    firerix

    Well-known member
  • Jan 29, 2018
    3,176
    4,437
    113
    ow ow ponil wageda?
    රනිල් ගේ මොකක්ද ප්‍රශ්නේ තොපිල තෙල් ගහල ඔහොමවත් කාල බිල ඉන්නේ රනිල් හින්ද තමයි කෙල උන රටවල් වලට උනා දේවල් හොයල බලපන් ලෙබනන් වගේ ..
     

    hecker_thama

    Well-known member
  • Dec 27, 2022
    6,764
    6,978
    113
    රනිල් ගේ මොකක්ද ප්‍රශ්නේ තොපිල තෙල් ගහල ඔහොමවත් කාල බිල ඉන්නේ රනිල් හින්ද තමයි කෙල උන රටවල් වලට උනා දේවල් හොයල බලපන් ලෙබනන් වගේ ..
    ranilge paka. aurudu ganak thopilage iskolawal wala ponnayakku rata palanee karala. issarahata ipadenna inna unuth naya karayo karapu ekekk thama oya
     
    • Like
    Reactions: jennt