අනිත් දේ තමයි උබල ඒ විදිහටනම් හිතන්නේ , ජිනීවා වලදී ආණ්ඩුවට කෙලවුනාට කමක් නෑ එහෙමද???ඔය දෙකම වැරදි බන් දැන් තියෙන්නේ කොටි බලයට ඇවිත් රට පාලනය කරන විදියක්![]()
අනිත් දේ තමයි උබල ඒ විදිහටනම් හිතන්නේ , ජිනීවා වලදී ආණ්ඩුවට කෙලවුනාට කමක් නෑ එහෙමද???ඔය දෙකම වැරදි බන් දැන් තියෙන්නේ කොටි බලයට ඇවිත් රට පාලනය කරන විදියක්![]()
මාව කෙසේ වෙත්තත් උබලව නම් Program කරලා තියෙනවා කියල පේනවා
jvp ද,unp දහරි අපි කියලම jvp කියමුකෝ. jvpකියන්නේ ඉමහත් කැපවීමෙන් පරාජය ලගා කර ගන්න ජාතියක්නේ, ඔකුන්ගේ කොහෙද සමාජවාදයක් තියෙන්නේ, තියෙන්නේ බල ලෝබයක් විතරයි.ඔයාට පෙන්නේ පවතින ආණ්ඩුවට වැඩිය jvp එක හොදයි කියලද??? ඕක කොච්චර බොලද කතාවක්ද, වෙන දෙයක් නෙමේ මේ කපේදී. කවුද චන්නේ දෙන්නේ??? කතා කරලම වැඩක් නැ, ලංකාවේ පැවැත්මක් නැ උන්ට.බලපන්කො ලබන මැතිවරනෙන් වෙන දේ තියෙන 3 ත් හැලෙනවා.
![]()
මම උඹට මීට කලිනුත් කියලා තියනවා මම පක්ෂපාතියෙක් නෙවෙයි කියලා, මගේ පක්ෂය මගේ රටයි ජාතියයි. උඹගේ ලැජ්ජ නැති ආණ්ඩුවයි විපක්ෂයයි කිසිම වෙනසක් නැහැ මට, උඹල ඔක්කොමලා රට කාගෙන ඉන්න හොර තක්කඩියෝ රැලක් එමනිසා මට jvp එක ගැන හිතන්න වෙනවා මගේ ජාතියේ පක්ෂයක් නිසා.. (උඹට මම අයේ ලියන්නේ නැහැ)ඔයාල jvp කියලනම් හිතන්ඩ අමාරුයි,unp කියන්ඩ බැරි කමට හොද උත්තරයක්.![]()
මොලේ මැටිද තියෙන්නේ කියල බලපන්,කොටින්ගේ පාලනයක්ද තියෙන්නේ එහෙනම් බලපන් ලංකාවේ සිංහල මිනිස්සු ඔක්කොම මරලද කියල, කොටි පාලනයක් නම් එහෙමයි.මොකද කොටි හැදුවේ සිංහල මිනිස්සු සමුල ඝාතනය කරන්ඩ.
අනිත් දේ තමයි උබල ඒ විදිහටනම් හිතන්නේ , ජිනීවා වලදී ආණ්ඩුවට කෙලවුනාට කමක් නෑ එහෙමද???
ගොඩක් දුරට වෙන්ඩ ඉඩතියනවාada ape un match eka paradinawa.....indiawa gedara enawaa...(unta eaka hodata wadinawa)

උබව කොහෙද බන් රට ජාතිය වෙනුවෙන් කරලා තියෙන්නේ නැත්නම් බෝම්බ පුපුරනකම් බලන් ඉදිද??? ලැජ්ජයිනේ සිංහල මිනිස්සු මැරෙනවට උබල කැමතියි, කොටි ඔලුව උස්සනවට කැමතියි ,රටට කෙලවෙලා හරි කමක් නෑ ආණ්ඩුවට කෙලෙවෙනවම් කියල හිතනවා,සුද්දගේ පෙත්සම් ලොවනවා. එහෙම වෙද්දී කොහොමද කියන්නේ රට,ජාතිය ගැන හිතනවා කියල,උබ රට ජාතිය කියුවේ ඊළමයි ,දෙමලයිද???????????පුදුම වාසල ගති තමයි තියෙන්නේ
ඔව් බන් මාව Program කරලා තියෙන්නේ රට ජාතිය වෙනුවෙන් මිසක් හොර දේසපලනයන්ට ඕනේ විදියට නෙවෙයි[/B][/COLOR]
මම උඹට මීට කලිනුත් කියලා තියනවා මම පක්ෂපාතියෙක් නෙවෙයි කියලා, මගේ පක්ෂය මගේ රටයි ජාතියයි. උඹගේ ලැජ්ජ නැති ආණ්ඩුවයි විපක්ෂයයි කිසිම වෙනසක් නැහැ මට, උඹල ඔක්කොමලා රට කාගෙන ඉන්න හොර තක්කඩියෝ රැලක් එමනිසා මට jvp එක ගැන හිතන්න වෙනවා මගේ ජාතියේ පක්ෂයක් නිසා.. (උඹට මම අයේ ලියන්නේ නැහැ)




උඹත් එක්ක විවාද කරන එකට වඩාත් හොදයි මගේ ඔලුව ගලේ ගහගන්නවා, මට පිස්සු බන්උබව කොහෙද බන් රට ජාතිය වෙනුවෙන් කරලා තියෙන්නේ නැත්නම් බෝම්බ පුපුරනකම් බලන් ඉදිද??? ලැජ්ජයිනේ සිංහල මිනිස්සු මැරෙනවට උබල කැමතියි, කොටි ඔලුව උස්සනවට කැමතියි ,රටට කෙලවෙලා හරි කමක් නෑ ආණ්ඩුවට කෙලෙවෙනවම් කියල හිතනවා,සුද්දගේ පෙත්සම් ලොවනවා. එහෙම වෙද්දී කොහොමද කියන්නේ රට,ජාතිය ගැන හිතනවා කියල,උබ රට ජාතිය කියුවේ ඊළමයි ,දෙමලයිද???????????පුදුම වාසල ගති තමයි තියෙන්නේ
JVP එකත් කොටින්ටනේ කඩේ යන්නේ,හරි එහෙනන් උබේ රටයි ජාතියයි, ඊලමයි දෙමලයි .![]()
උබල සිංහල නෙමේ කියන්නේ දෙමල, එකයි තේරෙන්නේ නැත්තේ වෙන දෙයක් හින්ද නෙමේ. උබල කියන්නේ මොකක්ද ආණ්ඩුව හොද නැ,ඒක හින්ද ආණ්ඩුව පැන්නඩ ඕනේ,ඒකට ජිනීවා වලදී රටට කෙල වෙලා හරි කමක් නෑ ආණ්ඩුවට කෙලවෙනවම්, ඕකනේ කියන්නේ වෙන මොනවාද.තමන් උපන් රටට,ජාතියට කෙල වෙනකම් අසාවෙන බලන් ඉන්නව කියන තරන් සක්කිලි කමක් තවත් නෑ,උබල හෙන නිවටයි.ඇත්තටම උඹට අපි කියන සිංහල තේරෙන්නේ නැද්ද නැත්තම් උඹ නොතේරන විදියට රගපානවද?
මගුල තමයි මොනවාද උබල කියන වැරදි ?????? රටේ වටේට බෝම්බ පුපුරන්නේ නැති එකද????ඒ එක්කම කියපන් මේ ආණ්ඩුවට වැඩිය හොද විකල්පයක් තියෙනවද කියල.
Originally Posted by erozan
මොකොමද බොල සුද්දගේ බඩු වර්ජන කරන්ඩ ඕනේ කියද්දී එක හම්බ කතාවක් වෙන්නේ. ???? අනික ඇමරිකාවට කඩේ යන එක කොහෙද මිහරකෝ දාහෙන් සම්පතක් වෙන්නේ.??? ඇමරිකාව කඩේ යන්නේ කොටින්ටනේ, උබට ඕනේ කොටින්ට කඩේ යන්ඩද.?????
විලි ලැජ්ජාවක් කියල එකක් නැද්ද උබට, නැත්තන් මැරිලද ඉපදුනේ,අපි යුද්දේ කරද්දී මොනවාද ඇමරිකාවේ බල්ලෝ කියුවේ,ඕක නතර කරපන් බොරු කියන සුද්දටද උබ කඩේ යන්ද ඕනේ කියන්නේ ???? වෙන කවුරුවත් නෙමේ උබයි හැම්බය,මොක කරන්ඩත් කලින් මුල මතක තියා ගනින්.අනිත් දේ තමයි විමල් චිනේ හදන ඒවා ගන්ඩ එපා කියුවේ නැ. දැන් කවුද මෝඩ රිලවා.
මහත්තයා ඔබතුමා මට පොඩ්ඩක් කියන්න ඔබතුමා මේ කොමෙන්ට් එක දෑම්මේ මොන ජාතියේ කොම්පියුටරයක් පාවිච්චි කරලද? මොනජාතියේ OS එකක් පාවිච්චි කරලද කියලා??
ඒත් මට තේරෙන්නේ නෑ චීනෙයි රුසියාවයි වගේ බලගතු දර්ශනයක් තියෙන රටවලුයි...තමන්ගේ වාසියට කහින විමලා වගේ කෑනහිලෙකුගෙයි අතර සම්භන්දේ මොකක්ද කියලා
මම යූඑන්පී වත් ජේවීපී වත් රාජපාක්ශිකවත් නෙමේ. මගේ මහන්සියෙන් හම්බකරන් හොර රජාට ගසාකන්න බදු ගෙවන කොල්ලෙක්. මට මේ දෑනෙන දේ කිව්වේ
ඔබතුමාගේ තේරුම් ගෑනීමේ ශක්තියේ යම් අඩු පාඩුවක් තියෙන බව පේනවා. මහත්තයෝ මම මේකේ කොතනවත් කියල නෑ කෑනහිලා(විමලා ) චීනේ බඩු ගන්න එපා කිව්වා කියලා. මම කිව්වේ සමාජවාදී රතු චීනෙත් ඈමෙරිකාවට සම්භන්දතාවයක් පවත්වාගනින් තමා තමාත් ශක්තිමත් වෙන්නේ කියලා
ඔබතුමා දන්නේ නෑති උනාට සිලිකන් චිප් හා සිලිකන් සම්භන්ද ඉලෙක්ට්රොනික උපාන්ග සෑහෙන ප්රමානයකට 90%කටත් වඩා පේටන්ට් දරන්නේ, ඒවයින් ලාභ ලබන්නේ ඈමෙරිකාව.
ඔබතුමා ඈමෙරිකානු නිශ්පාදන වර්ජනය කරන එකේ කිසිම ඉලෙක්ට්රොනික උපකරනයක් පාවිච්චි කරන්න එපා. අදහස් ඉදිරිපත් කරන්න පරිගනක අන්තර්ජාල භාවිතා නොකර 100% චින නිශ්පාදනයක් වන කඩදාසිවල අගුරු වලින් ලියලා කජු මෑලියම් වලින් ගල් වල අලවන්න (සෑ.යු- පාප්ප සදහා ඈමෙරිකන් පිටි හා ඈලවීම සදහා සිමෙන්ති තාප්ප භාවිතා නොකරන්න )
03-15-2012, 01:43 AM
erozan,,
අනේ බොල ඔබතුමා වගේ පිසාචයෙක්
මටත් කෑම්පස් ඉන්න කාලේ ඔය දේශපාලන පුකේ අමාරුව තදටම තිබ්බා
මම හම්බකරන් කන්න පටන් ගත්තහම ඒක නිකන්ම හොද උනා
ඔච්චර කෑ ගහන ඔබතුමා කියමු බලන්න තමන්ට කියලා කීයක් මාසෙකට දාඩිය මහන්සියෙන් හම්බකරනවද කියලා??
කීයක් රටේ ජාතික ආදායමට පිටින් එකතු කරනවද කියලා??
ගෙදරින් කන උන්ට තමා ඔය පුකේ අමාරුව තදටම තියෙන්නේ. මොකද කන්න මහන්සියක් වෙන්නේ නෑ බොක දානකොට තටමන්ඩ විතරනේ යන්තම් හරි මහන්සියක් වෙන්නේ
යකෝ මෙච්චර චාටර් වෙච්ච ගසාකන හොර මරාට,කොන්දක් නෑති රනිලට, කැනහිලාට(විමලට) , අපේ රටේ හරිහමන් උගත්කමක්වත් නෑති තුප්පහි දේශපාලුවන්ට කඩේ යන මෝඩ ගවයින් තාම ඉන්නවනේ
ada ape un match eka paradinawa.....indiawa gedara enawaa...(unta eaka hodata wadinawa)
රත්තරං;12342688 said:
erozan
ආ රෙදි නැතුව කඩේ යන එකා ආයෙත් ඈවිත්.. කෝ උබ එදා මම අහපුවට උත්තර දුන්නේ නෑනේ. ඔන්න ඒ ටික මෙතන දානවා . උත්තර දීපන්


උබ හෙන මොඩයිනේ බන්,උබ කියන්නේ දෙකයි පනහේ කැනහිලෙක් අහන ප්රස්න වලට මම උත්තර දෙන්ඩ ඕනේ කියලද ??????


මම උත්තර දෙන්නේ නැත්තේ සාමාන්යෙන් කිසිම වැදගැම්මකට නැති ප්රස්න වලට, මේවත් එගොඩටම තමයි වැටෙන්නේ.




එකයි මම මේවට උත්තර නොදී අත්හැරියේ ඔයිට වැඩිය හොද ප්රස්න තිබ්බ බෝඩ් එකේ.


ඒ එකකම සුපුරුදු බයිලෙකුත් කියල තියෙන්නේ, උබ ඔය කියන පුරාජේරු කතා නම් මම විස්වාස කරනේ නෑ.



උබලට යථාර්තය තෙරෙනේ නෑ නේද, සුද්ද නෙමේද චිනේ ඉස්සරහ දන ගහල හිගා කන්නේ???.
උබලට ඒවා පේන්නෙම නෑ, ලොවිම උපරිමයි උබලගේ.

උබලගේ සුද්දගේ පරණ වලවුව දැන් කඩන් වැටිලා තියෙන්නේ.

චීනෙන් දෙනවා සුද්දට කොටස.

උබල හෙන මෝඩයි යථාර්ථයේ නෙමේ ජිවත් වෙන්නේ. 
නිකන් මෝඩ අතල් වලින් වැඩක් නෑ.

අහනවනම් හරි හමන් ප්රස්නයක් අහපන් නිකන් ගැණු ප්රසන අහන්ඩ එපා ,ඕපාදුප ජාතියේ.


මම එකයි ඕව අතැරලා දැම්මේ කිසිම වැද ගැම්මකට නැති නිසා.


උබ හෙන මොඩයිනේ බන්,උබ කියන්නේ දෙකයි පනහේ කැනහිලෙක් අහන ප්රස්න වලට මම උත්තර දෙන්ඩ ඕනේ කියලද ??????
මම උත්තර දෙන්නේ නැත්තේ සාමාන්යෙන් කිසිම වැදගැම්මකට නැති ප්රස්න වලට, මේවත් එගොඩටම තමයි වැටෙන්නේ.
OS එක=UBUNTU,චීනෙයි ,රුසියාවයි කියන්නේ ඇමරිකාවේ බල්ලන්ට නැමෙන්නේ නැති රටවල් දෙකක්, විමලුත් එහෙම තමයි එකම කදවුරේ ඕක තේරුම් ගන්ඩ බෑනේ.එකයි මම මේවට උත්තර නොදී අත්හැරියේ ඔයිට වැඩිය හොද ප්රස්න තිබ්බ බෝඩ් එකේ.
ලංකාවේ හැමෝම රජයට බදු ගෙවනවා,උබ ඒකවත් දන්නේ නැද්ද,ඒ එකකම සුපුරුදු බයිලෙකුත් කියල තියෙන්නේ, උබ ඔය කියන පුරාජේරු කතා නම් මම විස්වාස කරනේ නෑ.
![]()
චීනෙ ඈමෙරිකාවත් එක්ක සම්භන්දතාවයක් පවත්වා ගැනීමෙන් චිනේ සක්තිමත් වීම කෙසේ වෙතත් ඇමරිකාවනම් කාල ඇදල ඉන්නව.උබලට යථාර්තය තෙරෙනේ නෑ නේද, සුද්ද නෙමේද චිනේ ඉස්සරහ දන ගහල හිගා කන්නේ???.
උබලට ඒවා පේන්නෙම නෑ, ලොවිම උපරිමයි උබලගේ.
උබලගේ සුද්දගේ පරණ වලවුව දැන් කඩන් වැටිලා තියෙන්නේ.
![]()
පේටන්ට් බලල තමයි චිනේ වැඩ කරන්නේ,ඔවුව උබල මවා ගත්ත මනස්ගාත.චීනෙන් දෙනවා සුද්දට කොටස.
උබල හෙන මෝඩයි යථාර්ථයේ නෙමේ ජිවත් වෙන්නේ.
පාන් පිටිනම් ඇමරිකාවෙන් නෙමේ, චීන ගෙනාවත් මිල වැඩි කරලා,ලංකාවේ අහිංසක වී ගොවියා ශක්තිමත් කරන්ඩ ඕනේ,පාන් කතා නම් කියන්ඩ එපා,උබලට සුද්දගේ පාන් රොඩු නැතුවම බැ නේද![]()
මට මගේ අදායම කියන්ඩ කිසිම අවශ්යතාවයක් නැ,නිකන් මෝඩ අතල් වලින් වැඩක් නෑ.
අහනවනම් හරි හමන් ප්රස්නයක් අහපන් නිකන් ගැණු ප්රසන අහන්ඩ එපා ,ඕපාදුප ජාතියේ.
මම එකයි ඕව අතැරලා දැම්මේ කිසිම වැද ගැම්මකට නැති නිසා.
![]()
ඔව් ඇමරිකානු නිෂ්පාදන මිලදී ගැනීමෙන් වලකිනවා,එකේ කිසිම ගැටලුවක් නෑ මට.කඩේ යන් නැති එකා;12343598 said:මචන් වැල් වටාරම් ඕනි නැහැ උබ කෙලින්ම කියපන් උබ ඇමරිකානු නිශ්පාදන වලින් වැලකිලාද ඉන්නෙ ............
උබ අහයි මම මොකටද උත්තර දෙන්නෙ කියල යකෝ උබවත් විමල කියන දේ අහන්නෙ නැත්නම් කව්ද බන් ඕව ගනන් ගන්නෙ ඌ නිකන්කැනහිලෙක්න එහෙම නේද උබම හිතපන් එතකොට තේරෙයි


උබලට විමල්ව වැරදියට පේන්නෙ විමල් සුද්දට බයින හින්ද නේද ????? ලැජ්ජයි,
උබල සුද්දගේ ගැත්තෝ,

පොඩ්ඩක් ඔලුව කෙලින් තිය ගන්ඩ බලපන් කුක්කෙක් නොවී.
03-15-2012, 01:43 AM
erozan,,
අනේ බොල ඔබතුමා වගේ පිසාචයෙක්
මටත් කෑම්පස් ඉන්න කාලේ ඔය දේශපාලන පුකේ අමාරුව තදටම තිබ්බා
මම හම්බකරන් කන්න පටන් ගත්තහම ඒක නිකන්ම හොද උනා
ඔච්චර කෑ ගහන ඔබතුමා කියමු බලන්න තමන්ට කියලා කීයක් මාසෙකට දාඩිය මහන්සියෙන් හම්බකරනවද කියලා??
කීයක් රටේ ජාතික ආදායමට පිටින් එකතු කරනවද කියලා??
ගෙදරින් කන උන්ට තමා ඔය පුකේ අමාරුව තදටම තියෙන්නේ. මොකද කන්න මහන්සියක් වෙන්නේ නෑ බොක දානකොට තටමන්ඩ විතරනේ යන්තම් හරි මහන්සියක් වෙන්නේ
යකෝ මෙච්චර චාටර් වෙච්ච ගසාකන හොර මරාට,කොන්දක් නෑති රනිලට, කැනහිලාට(විමලට) , අපේ රටේ හරිහමන් උගත්කමක්වත් නෑති තුප්පහි දේශපාලුවන්ට කඩේ යන මෝඩ ගවයින් තාම ඉන්නවනේ
පයියෝඔව් ඇමරිකානු නිෂ්පාදන මිලදී ගැනීමෙන් වලකිනවා,එකේ කිසිම ගැටලුවක් නෑ මට.උබලට විමල්ව වැරදියට පේන්නෙ විමල් සුද්දට බයින හින්ද නේද ????? ලැජ්ජයි,
උබල සුද්දගේ ගැත්තෝ,
පොඩ්ඩක් ඔලුව කෙලින් තිය ගන්ඩ බලපන් කුක්කෙක් නොවී.
![]()



ඔව් ඇමරිකානු නිෂ්පාදන මිලදී ගැනීමෙන් වලකිනවා,එකේ කිසිම ගැටලුවක් නෑ මට.උබලට විමල්ව වැරදියට පේන්නෙ විමල් සුද්දට බයින හින්ද නේද ????? ලැජ්ජයි,
උබල සුද්දගේ ගැත්තෝ,
පොඩ්ඩක් ඔලුව කෙලින් තිය ගන්ඩ බලපන් කුක්කෙක් නොවී.
![]()
ඔව් ඇමරිකානු නිෂ්පාදන මිලදී ගැනීමෙන් වලකිනවා,එකේ කිසිම ගැටලුවක් නෑ මට.උබලට විමල්ව වැරදියට පේන්නෙ විමල් සුද්දට බයින හින්ද නේද ????? ලැජ්ජයි,
උබල සුද්දගේ ගැත්තෝ,
පොඩ්ඩක් ඔලුව කෙලින් තිය ගන්ඩ බලපන් කුක්කෙක් නොවී.
![]()
OS එක=UBUNTU

කිසිම දෙයක් ගැන හරියට නොදන්නා උබලයි මෝඩ ජෝක් දාන්නේ.බලපන් මොනවාද කියල තියෙන්නේ කියල එකක්වත් නිවැරදි නෑ.කඩේ යන් නැති එකා;12344065 said:සුද්දට බනින හින්ද නෙමේ මෝඩයො ඌ මෝඩ ජෝක් දාන නිසා පහක් කිව්වොත් හතරක්ම ගොන් තකතීරු ඒව නිසා ඌ කරන ඒවගෙන් සුද්දට රිදෙනවද හරකො පොඩි මෝඩ චූන් එකක්නම් යනවා. ගොන් පාර්ට් දාල රාජතාන්ත්රික ප්රශ්න විසදන්න බැහැ ගොනෝ ඔය ගානට හරි විසදිලා තියෙන්නෙ පීරිස් වගේ අය නිසා නැත්නම් ඔය ගොන් විමලය වගේ ඔලමොට්ටලයො නිසා නොවේ අනේ ගොන් හරක. ඕකගෙ කතා අහල අපිට විතරක් නෙමේ ඇමරිකාවටත් puකෙනුත් හිනා ඇති බන් තවත් ගොන් කතා කිය කිය ඉදපන් සුද්දා ඇවිත් puකේ ඇරල යනකන් දන්නෙ නැහැමචෝ මම උබ එක්කවත් විමල් එක්කවත් පොඩ්ඩක්වත් තරහ නැහැ මචෝ දුකයි බන් උබ ගැන නම්.
මෝඩයෝ ඇමරිකානු නිශ්පාදන සම්පූර්නයෙන්ම අත්හැරල මට පරවියෙක්ගෙ අතේ හසුන්පතක ලියල එවපන්කො.computers /internet use කරන්නත් බැහැනෙ එතකොට




තේරුම නොදන්න වචන බාවිතා කරන්ඩ එපා.



බලපන් මේපාර සුද්දට ලංකාවට බාල්දියක් දාණ්ඩපයියෝ
තෝ ඇමරිකන් ෆිල්ම්ස් බලන්නේ නැද්ද? අනේ පකෝ තෝ දන්නවද ලංකාවේ අපනයන කරන බඩු වලින් 25% ගන්නේ ඇමරිකාවට කියලා.තව 30% යවන්නේ යුරෝපයට.සුද්දෝ ඒවා වර්ජනය කරොත් තොට රෙන්න පුකේ ගූ නැති වෙනවා.
රජාගේ වැරදි වැඩ වලට වෙන එවුන්ට බැනලා.1983 දෙමලු පණ පිටින් ගිනි තියලත් ලංකාව ආර්ථික සම්බාධක වලින් බේරා ගත්තා.ඒකාලේ හිටපු එවුන්ට විදේශ රටවල් හැන්ඩල් කරන්න මොලයක් තිබ්බා. දැන් ඉන්න හුත්තන්ට ඒවා දන්නේ නෑ.ගෝථාගේ ලමයි රස්සා කරන්නේ ඇමරිකාවේ.බැසිල් රස්සා කරන්නේ ඇමරිකාවේ. මහින්දගේ පුතෙක් එංගලන්තේ එම්.බී.බිස් කරනවා.උන්ට කියපන්කෝ ඕවා වර්ජනය කරන්න කියල. උන් ඒවා කරනවා.එතොකට පකටද වර්ජනය කරන්නේ.බල්ලා තෝ ඔය කම්පියුටර් එක වහපිය. මයික්රොසොෆ්ට් කියන්නේ ඇමරිකාව රීපූ එකක්.![]()




කවුද බූරුවෝ මයික්රොසොෆ්ට් පාවිච්චි කරන්නේ දන්න දෙයක් කියපිය. රජය තාම තීන්දු කරලා නැ ඇමරිකානු බාණ්ඩ වර්ජනය කරන්ඩ දගලන්නේ නැතුව හිටු හිවලා.
