අසල්වැසියා පිටුපායි, ඉන්දියාව ශ‍්‍රී ලංක

dath kimbula

Well-known member
  • Jan 17, 2011
    35,838
    3,595
    113
    මහපොලව.....
    ඉන්දියාව මේකට පක්ෂ වෙන්නේ තමිල්නාඩුව තුල තමන් ගේ බලය තියා ගන්න නම් තමිල්නාඩු දෙමළ දේශපාලකයන් ගේ අවශ්‍යතාවයට නටන්න ඕන නිසා. නැත්තං කොංග්‍රස් පක්ෂයේ බලය අභියෝගයට ලක් වෙනව ලෝක් සභාව ඇතුලේ. තමිල්නාඩුවේ මේ දවස් වල කොටි නැටුම්, ඉන්දියන් මධය රජයට මේකට පක්ෂ වෙන්න කියල. උන් බලන්නෙත් අපේ **ස බල්ලො වගේ ම බලේ රැක ගන්න. ඔය එක හිවලෙක් වත් අපට ආදරේට එන්නෙ නෑ, අපෙන මොනව හරි කඩා ගන්න මිස..........
     

    thinking_guy

    Well-known member
  • Apr 16, 2011
    4,718
    2,737
    113
    හොඳ වැඩේ කෙප්ප රජාට. රජාගේ ජාත්‍යන්තර දේශපාලන දැනුම බිංදුවයි. මුන්ට කිසිම ජත්‍යන්තර දැනුමක් නෑ.නැත්නම් අර මුලු ලෝකෙම බලාගෙන හිටපු වෙලාවක සරණාගතයන් හිටපු නෝ ෆයර් සෝන් එකට කාලතුවක්කු වලින් ගහයිද?:D

    යකෝ මේකේ ඉන්න පිස්සු ඩයල් වල හැටියට මදි වෙලා හිටියේ LTTE කාරයෙක් විතරයි. දැන් එයින් එකෙකුත් ඉන්නවනේ.
     

    OrionThuma

    Well-known member
  • Jan 21, 2012
    3,841
    437
    83
    විශේෂයෙන්ම පුනර්භවය ජයගෙන නැති මානවයන් ජාති,ආගම් කුල මල සහ රටවල් බදාගෙන ඒවට පොරකන එක,ඒවා වෙනුවෙන් බෙරිහන් දෙන එක මානවයන්ගේ අඥානත්වය සහ ප්‍රථමික මානසිකත්වයේ ලක්ෂනයක්.මොකද මේ අය මැරුනට පස්සේ මොන ජාතියට ආපහු ජාතක වෙනවද කියන එක, මොන රටකට ජාතක වෙනවද කියන එක ඔයාලට තීරනය කරන්න බෑ.ඒක තීරනය කරන්නේ පිටසක්වල ජීවීන්. හුඟක් වෙලාවට අහඹු ලෙස ‍තෝරන්නේ. ඒ වගේම හුඟක්ම වනාචාරි චින්තන තියන අය පෘථිවියෙන් අයින් කරලා ඒ අයට ගැලපෙන වනාචාරින් ඉන්න තැන්වලටත් අපි යවලා තියනවා.ඒක නිසා ඔයාලා ජතිකත්වය සහ අගමිකත්වයක් ගැන සුලු කාලෙකට නැහෙන එක අනුවන කමක්.මොකද මේවා බොහෝම තාවකාලික වැදගත් නැති දේවල්.
     

    hirashgeff

    Well-known member
  • Jan 16, 2007
    22,188
    25,941
    113
    29
    ලොවෙත් නැති තැනක
    විශේෂයෙන්ම පුනර්භවය ජයගෙන නැති මානවයන් ජාති,ආගම් කුල මල සහ රටවල් බදාගෙන ඒවට පොරකන එක,ඒවා වෙනුවෙන් බෙරිහන් දෙන එක මානවයන්ගේ අඥානත්වය සහ ප්‍රථමික මානසිකත්වයේ ලක්ෂනයක්.මොකද මේ අය මැරුනට පස්සේ මොන ජාතියට ආපහු ජාතක වෙනවද කියන එක, මොන රටකට ජාතක වෙනවද කියන එක ඔයාලට තීරනය කරන්න බෑ.ඒක තීරනය කරන්නේ පිටසක්වල ජීවීන්. හුඟක් වෙලාවට අහඹු ලෙස ‍තෝරන්නේ. ඒ වගේම හුඟක්ම වනාචාරි චින්තන තියන අය පෘථිවියෙන් අයින් කරලා ඒ අයට ගැලපෙන වනාචාරින් ඉන්න තැන්වලටත් අපි යවලා තියනවා.ඒක නිසා ඔයාලා ජතිකත්වය සහ අගමිකත්වයක් ගැන සුලු කාලෙකට නැහෙන එක අනුවන කමක්.මොකද මේවා බොහෝම තාවකාලික වැදගත් නැති දේවල්.
    පිස්සන් කොටුවෙන් වත්ද ?
     
    Nov 18, 2011
    1,826
    165
    0
    In Your Shadow
    යකෝ මේකේ ඉන්න පිස්සු ඩයල් වල හැටියට මදි වෙලා හිටියේ LTTE කාරයෙක් විතරයි. දැන් එයින් එකෙකුත් ඉන්නවනේ.

    LTTE එකෙක් නෙවේ ගොඩක් ඉන්නවා.... UNP කාරයෝන්ගෙන් 75% විතර වක්‍රාකාරයෙන් උන්ට නොදනීම LTTE එකට උදව් කරනවා
     

    sanddun

    Well-known member
  • Jun 8, 2008
    12,542
    1,237
    113
    PX3-808
    විශේෂයෙන්ම පුනර්භවය ජයගෙන නැති මානවයන් ජාති,ආගම් කුල මල සහ රටවල් බදාගෙන ඒවට පොරකන එක,ඒවා වෙනුවෙන් බෙරිහන් දෙන එක මානවයන්ගේ අඥානත්වය සහ ප්‍රථමික මානසිකත්වයේ ලක්ෂනයක්.මොකද මේ අය මැරුනට පස්සේ මොන ජාතියට ආපහු ජාතක වෙනවද කියන එක, මොන රටකට ජාතක වෙනවද කියන එක ඔයාලට තීරනය කරන්න බෑ.ඒක තීරනය කරන්නේ පිටසක්වල ජීවීන්. හුඟක් වෙලාවට අහඹු ලෙස ‍තෝරන්නේ. ඒ වගේම හුඟක්ම වනාචාරි චින්තන තියන අය පෘථිවියෙන් අයින් කරලා ඒ අයට ගැලපෙන වනාචාරින් ඉන්න තැන්වලටත් අපි යවලා තියනවා.ඒක නිසා ඔයාලා ජතිකත්වය සහ අගමිකත්වයක් ගැන සුලු කාලෙකට නැහෙන එක අනුවන කමක්.මොකද මේවා බොහෝම තාවකාලික වැදගත් නැති දේවල්.

    polls_pyzamOmgWtf_4834_174079_poll_xlarge.jpeg
     

    rabuton

    Banned
    Feb 8, 2012
    372
    66
    0
    නෝ ෆයර් සෝන් එකට කාලතුවක්කු ගැහුවා කියලා සැටලයිට් ෆෝටෝස් වලින්,සැටලයිට් දත්ත වලි,කාලතුවක්කුවල බැටරි වාර්ථා වලින් සහ අසීමිත ඇසින් දු‍ටු සාක්ෂි වලින්රොහල් කාර්ය මන්ඩල ප්‍රකාශ සහ වාර්තාගත දත්ත මගින්,මිය ගිය පුද්ගලයන්ගේ තොරතුරු ඇසුරෙන් පහසුවෙන්ම ඔප්පු කරන්න පුලුවන්,ඒවා ඔප්පු වෙලා තියෙන්නේ.ඒක නිසා මේක වුනේ නෑ කියලා ඩිෆෙන්ඩ් කරන්න බෑ.ඒකේ වගකීම බාරගෙන ඒවා කරන්න වුන හේතූන් සාධරනීකරනය කරන්න තමයී විකල්පය.ඇමරිකාව හිරෝෂිමා වලට බෝම්බ දාල මිලියන 40ක් ක් මැරුවා.නමුත් ජිනීවා වලදි ඇමරිකා ජනාති නික්සන් ඒක කරේ නෑ කීවේ නෑ.එයා ඒකේ වගකීම බාරගෙන සාධාකරනීය කරා.ඔහු ජපාන අදිරාජ්‍යයා යුධ අපරාදවලින් චෝදනා අයින් කරගත්තා.එතකොට ජපානය නික්සන්ට එරෙහි යුධ අපරාද අස්කරගත්තා.
     

    sachith19920726

    Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,674
    11,514
    113
    34
    Crynet Solutions
    විශේෂයෙන්ම පුනර්භවය ජයගෙන නැති මානවයන් ජාති,ආගම් කුල මල සහ රටවල් බදාගෙන ඒවට පොරකන එක,ඒවා වෙනුවෙන් බෙරිහන් දෙන එක මානවයන්ගේ අඥානත්වය සහ ප්‍රථමික මානසිකත්වයේ ලක්ෂනයක්.මොකද මේ අය මැරුනට පස්සේ මොන ජාතියට ආපහු ජාතක වෙනවද කියන එක, මොන රටකට ජාතක වෙනවද කියන එක ඔයාලට තීරනය කරන්න බෑ.ඒක තීරනය කරන්නේ පිටසක්වල ජීවීන්. හුඟක් වෙලාවට අහඹු ලෙස ‍තෝරන්නේ. ඒ වගේම හුඟක්ම වනාචාරි චින්තන තියන අය පෘථිවියෙන් අයින් කරලා ඒ අයට ගැලපෙන වනාචාරින් ඉන්න තැන්වලටත් අපි යවලා තියනවා.ඒක නිසා ඔයාලා ජතිකත්වය සහ අගමිකත්වයක් ගැන සුලු කාලෙකට නැහෙන එක අනුවන කමක්.මොකද මේවා බොහෝම තාවකාලික වැදගත් නැති දේවල්.

    ඒක ඇත්ත...
    උබ උබේ මොලේ හොද නැහැ කියල ඔප්පු කරන්න ගන්න උත්සාහය අපි අනිවාරෙන් අගය කරනව..
     

    psyco

    Member
    Sep 7, 2010
    1,183
    38
    0
    are ass holes alwas supported and licked the indian asses with (IFFA with huge cost and other ridiculas shit).. now see wht has happen... i dont why are fuckers trust those indians they are piece of shit....... they have been supporting the LTTE from start from a side...
     

    GuneBhai

    Well-known member
  • Dec 23, 2011
    15,156
    713
    113
    60 වත්ත
    නෝ ෆයර් සෝන් එකට කාලතුවක්කු ගැහුවා කියලා සැටලයිට් ෆෝටෝස් වලින්,සැටලයිට් දත්ත වලි,කාලතුවක්කුවල බැටරි වාර්ථා වලින් සහ අසීමිත ඇසින් දු‍ටු සාක්ෂි වලින්රොහල් කාර්ය මන්ඩල ප්‍රකාශ සහ වාර්තාගත දත්ත මගින්,මිය ගිය පුද්ගලයන්ගේ තොරතුරු ඇසුරෙන් පහසුවෙන්ම ඔප්පු කරන්න පුලුවන්,ඒවා ඔප්පු වෙලා තියෙන්නේ.ඒක නිසා මේක වුනේ නෑ කියලා ඩිෆෙන්ඩ් කරන්න බෑ.ඒකේ වගකීම බාරගෙන ඒවා කරන්න වුන හේතූන් සාධරනීකරනය කරන්න තමයී විකල්පය.ඇමරිකාව හිරෝෂිමා වලට බෝම්බ දාල මිලියන 40ක් ක් මැරුවා.නමුත් ජිනීවා වලදි ඇමරිකා ජනාති නික්සන් ඒක කරේ නෑ කීවේ නෑ.එයා ඒකේ වගකීම බාරගෙන සාධාකරනීය කරා.ඔහු ජපාන අදිරාජ්‍යයා යුධ අපරාදවලින් චෝදනා අයින් කරගත්තා.එතකොට ජපානය නික්සන්ට එරෙහි යුධ අපරාද අස්කරගත්තා.

    ane paw ne............. mahinda yuda aparada kala kiyala piliganna........ ethakota americawa nikannma uda aparada chodana illa askaragena mahindada peace prize ekath denawa! :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

    yako tho artyak dakalawath thiyenawada....?

    gon mola.......... nodanna kama pradarshane karanna epa! :growl:
     

    Nalindax

    Well-known member
  • Apr 6, 2009
    7,430
    709
    113
    38
    AREA 51
    රජාට ලොකු අපලයක් තියෙනවලු. ඒකට පූජාවක් තියන්නලු ක‍ටුගේන් කඩු අරගෙන ගියේ.

    උබල වගේ බල්ලොන්ව මරල.... වත්තේ හතර කොන වෑලලුවාම අපලේ හොද වෙනවලු......

    <රජාට කඩේ යාමට නොව මෙවන් අමනයින්ට බෑනීමට පමනක් මේ වචන යොදාගත් බව සලකන්න....
    >
     
    Mar 19, 2012
    251
    19
    0
    සංඛාලේඛන අනුව 83 කළු ජූලියෙදි මරග තියෙන්නේ දෙමල ජාතිකයන් 715.






    කාගේ සංඛාලේඛනද කියපන් බලන්න හරක් පැටිය? සිංහල ජාතිවාදී මැරයෝ, දෙමලු මරණ කන්, දවස් ගණන් නිකන් හිටපු සිංහල ආණ්ඩුවේ ඒවම නේ? එකත් හරියට හොරාගේ අම්මගෙන්, පෙන අහනවා වගේ වැඩක්. හරියට UN එකම 40,000 ක් සරණාගතයෝ 2009 මැරුණයි කිව්වම, ආණ්ඩුව නැහැ 500 මරුනේ කිව්වා වගේමයි.
     

    taruk

    Junior member
  • Apr 14, 2007
    265
    14
    18
    Australia
    කවූරු මොනවා කරත් අපි යුද්දේ දිනලා ට්‍රහ්ස්තවාදය නැති කරලා දැම්ම, පර ඇමෙරිකන් කාරයට ගිය ලෝකයක් මේක
     
    Mar 19, 2012
    251
    19
    0
    කවූරු මොනවා කරත් අපි යුද්දේ දිනලා ට්‍රහ්ස්තවාදය නැති කරලා දැම්ම, පර ඇමෙරිකන් කාරයට ගිය ලෝකයක් මේක





    මොන බොරුද බන්? යුද්දේ කරද්දී කිව්වේ, අවුරුද්දකට කොටි 6000 ක් යනවයි, යුද්දේ ඉවර වුනාම ඒ සල්ලි ඉතුරු වෙලා ජනතාවගේ, ජීවන වියදම අඩු වෙයි කියල. කෝ අඩු වුනාද? ඊයේ dollar එක ඉතිහාසේ ප්‍රථම වතාවට රුපියල් 130 ක් වුනා! බඩු මිල දැන් කොයි ලෝකේ යයිද දන්නේ නැහැ. ඒ අස්සේ, ඉන්දියාවෙන් පලි ගන්න, ඉන්දියාවෙන් ලාබෙට බඩු ගෙන එකත් මුන් ගොන් කමට නැවත්තුවොත්, මිනිස්සුන්ට එල්ලෙන්න වෙන්නේ. මෙතන එවුන් හිතන්නේ, ඉන්දියාවෙන් ගේන්නේ motor cycle විතරයි කියල, කොච්චර මෝඩද!

    යුද්දේ කරපු එවුන්, දැන් හැසිරෙන්නේ උන්ට ඕනෑම අපරාදයක් කරන්න ලයිසන් හම්බ වෙලා වගේ. කහවත්තේ මිනි මරුවොන්ගේ කට උත්තරයක් ගන්න පොලිසියට කොච්චර කාලයක් ගියද? මිනිස්සු දැන් ජාතිවාදයෙන්, ලිංගිකත්වයෙන්, දෙස පාලන බල පුලුවන්කරකම්වලින් උමතු වෙලා. අර කහවත්තේ rape කරලා මරපු girl, තමන්ගේ දුවගේ bridesmaid ලු!
     
    Last edited:

    Captain Arjun!!!!!

    Well-known member
  • Apr 20, 2011
    4,912
    208
    63


    මොන බොරුද බන්? යුද්දේ කරද්දී කිව්වේ, අවුරුද්දකට කොටි 6000 ක් යනවයි, යුද්දේ ඉවර වුනාම ඒ සල්ලි ඉතුරු වෙලා ජනතාවගේ, ජීවන වියදම අඩු වෙයි කියල. කෝ අඩු වුනාද? ඊයේ dollar එක ඉතිහාසේ ප්‍රථම වතාවට රුපියල් 130 ක් වුනා! බඩු මිල දැන් කොයි ලෝකේ යයිද දන්නේ නැහැ. ඒ අස්සේ, ඉන්දියාවෙන් පලි ගන්න, ඉන්දියාවෙන් ලාබෙට බඩු ගෙන එකත් මුන් ගොන් කමට නැවත්තුවොත්, මිනිස්සුන්ට එල්ලෙන්න වෙන්නේ. මෙතන එවුන් හිතන්නේ, ඉන්දියාවෙන් ගේන්නේ motor cycle විතරයි කියල, කොච්චර මෝඩද!

    යුද්දේ කරපු එවුන්, දැන් හැසිරෙන්නේ උන්ට ඕනෑම අපරාදයක් කරන්න ලයිසන් හම්බ වෙලා වගේ. කහවත්තේ මිනි මරුවොන්ගේ කට උත්තරයක් ගන්න පොලිසියට කොච්චර කාලයක් ගියද? මිනිස්සු දැන් ජාතිවාදයෙන්, ලිංගිකත්වයෙන්, දෙස පාලන බල පුලුවන්කරකම්වලින් උමතු වෙලා. අර කහවත්තේ rape කරලා මරපු girl, තමන්ගේ දුවගේ bridesmaid ලු!
    umba kumana balaporoththuvakin mehema liyanavada kiyana eka mama danne nehe namuth umba kiyala thiyanava veradi kiyala katavath kiyannath behe.....onna oya hethu nisa thamai mama den pavathina anduvata kotinma kemathi neththe...... yudden passe rata vesiyan gena mahinda hithapu nethi varada thamai me.....eken meken ada api okkotama kelavena vididyak thiyenne.....:yes:
     
    Mar 19, 2012
    251
    19
    0
    නෝ ෆයර් සෝන් එකට කාලතුවක්කු ගැහුවා කියලා සැටලයිට් ෆෝටෝස් වලින්,සැටලයිට් දත්ත වලි,කාලතුවක්කුවල බැටරි වාර්ථා වලින් සහ අසීමිත ඇසින් දු‍ටු සාක්ෂි වලින්රොහල් කාර්ය මන්ඩල ප්‍රකාශ සහ වාර්තාගත දත්ත මගින්,මිය ගිය පුද්ගලයන්ගේ තොරතුරු ඇසුරෙන් පහසුවෙන්ම ඔප්පු කරන්න පුලුවන්,ඒවා ඔප්පු වෙලා තියෙන්නේ.ඒක නිසා මේක වුනේ නෑ කියලා ඩිෆෙන්ඩ් කරන්න බෑ.



    ඔයා කතාව කිව්වම, මට මතක් වුනේ, Behind Enemy Lines වල Northrop Grumman satellite එකෙන් Owen Wilson ව Bosnia වල ඇවිදිනවා track කරපු හැටි