mokaaaaaaaaaaspartacus blood and sand neda?
mokdda eeke tiyena upset eka?
![]()


කෙල්ල ඔයාගේ ගෙවල් වලටත් එනවා ද ?
ඉතින් ඒ සීරිස් එකේ ඒ තරම් වැරද්දක් නෑ නේ..
ඇයි මොකෝ ප්රශ්නේ ?
ai ban eke ana mana seen tiyenawane..ewa dakala eya hitanne mama XXX nitatarama balanawa kiyala....mokaaaaaaaaaaspartacus blood and sand neda?
mokdda eeke tiyena upset eka?
![]()
ඉතින් උඹේ කෙල්ල බබේක් ද බන්,,, උඹේ කෙල්ල දන්නේ නැද්දeya hitanne eka jarawak kiyala...kochara terum karala dunnat wadak na ban


mama nam walaඉතින් උඹේ කෙල්ල බබේක් ද බන්,,, උඹේ කෙල්ල දන්නේ නැද්ද
කොල්ලො වැල බලනවා කියලා![]()

balanne na...ow ban eka nam atta...eth eyata mewa terum karala dunnata wadak na...mata dan ati wela tiyenne...ithin mokadda yako eke thiyana awula dekala nethi dewal neweine
උඹ බ්රාහ්මන ඩයල් එකක් ද?mama nam walabalanne na...


yako kellata oni widihata uba natanna yanna epa
uba kolla machan ubata oonima deyak karanna puluvan. uba kellata therum karapan xx balanne eyata sapak denna kiyala
kiyapan ban ova nathi unama kello wate yanava arava meva. ubata hakiyava thiyenava nam anith dawase kella ubath ekkama walak adinna enava
පොන්න ඩයල් mekanam ubata galapenava hodeyako kellata oni widihata uba natanna yanna epa
uba kolla machan ubata oonima deyak karanna puluvan. uba kellata therum karapan xx balanne eyata sapak denna kiyala
kiyapan ban ova nathi unama kello wate yanava arava meva. ubata hakiyava thiyenava nam anith dawase kella ubath ekkama walak adinna enava
![]()



100% agreed.....