අහෝඕ ස්පර්ටකස් .. බඩු මාට්ටු ...මට කෙල විය...

h2so4

Member
May 6, 2011
6
1
0
අහෝඕ ස්පර්ටකස් .. බඩු මාට්ටු ...මට කෙල විය...

hapoi mata wecha deyak....mage machine 1a tibicha SPARTACUS TV series 1a kellata mattu una....dan itin idala wadak na ban....
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
 

coollifestyle4u

Well-known member
  • Jun 16, 2008
    39,931
    2,501
    113
    .:මහනුවර:.
    කෙල්ල ඔයාගේ ගෙවල් වලටත් එනවා ද ?
    ඉතින් ඒ සීරිස් එකේ ඒ තරම් වැරද්දක් නෑ නේ..
    ඇයි මොකෝ ප්‍රශ්නේ ?
     

    coollifestyle4u

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    39,931
    2,501
    113
    .:මහනුවර:.
    ආහ්, මෙහෙම වෙන්න ඇති..
    උඹෙන් ඒ කෙල්ල මේ සිරිස් එක හොයලා දෙන්න පුලුවන් ද කියලා අහන්න
    ඇති..
    උඹ කියන්න ඇති මං ලගනම් නෑ තිබ්බොත් හොයලා දෙන්නම් කියලා..
    ඊට පස්සේ ද කෙල්ල මේක දැක්කේ ?
     

    h2so4

    Member
    May 6, 2011
    6
    1
    0
    කෙල්ල ඔයාගේ ගෙවල් වලටත් එනවා ද ?
    ඉතින් ඒ සීරිස් එකේ ඒ තරම් වැරද්දක් නෑ නේ..
    ඇයි මොකෝ ප්‍රශ්නේ ?

    eya hitanne eka jarawak kiyala...kochara terum karala dunnat wadak na ban
     

    Mz Maxza

    Member
    Aug 1, 2007
    1,811
    82
    0
    ?????
    පොන්න ඩයල් mekanam ubata galapenava hode:lol: yako kellata oni widihata uba natanna yanna epa :lol: uba kolla machan ubata oonima deyak karanna puluvan. uba kellata therum karapan xx balanne eyata sapak denna kiyala :P kiyapan ban ova nathi unama kello wate yanava arava meva. ubata hakiyava thiyenava nam anith dawase kella ubath ekkama walak adinna enava:D
     

    BLACK MONEY

    Member
    Jul 28, 2010
    8,832
    423
    0
    36
    වැලිකඩ
    පොන්න ඩයල් mekanam ubata galapenava hode:lol: yako kellata oni widihata uba natanna yanna epa :lol: uba kolla machan ubata oonima deyak karanna puluvan. uba kellata therum karapan xx balanne eyata sapak denna kiyala :P kiyapan ban ova nathi unama kello wate yanava arava meva. ubata hakiyava thiyenava nam anith dawase kella ubath ekkama walak adinna enava:D
    :lol::lol::lol::lol:100% agreed.....
     

    BLACK MONEY

    Member
    Jul 28, 2010
    8,832
    423
    0
    36
    වැලිකඩ
    යකොව් කොල්ලෙක් උනාම කොල්ලෙක් වගේ හිටපන්.........
    වෙන කෙල්ලොත් එක්ක ඉදලා අහුවෙලාත් කෙල්ලව ශේප් කරගන්න මැක්සා
    ඩයල් ඉන්නවා ඕයි.....