puduma keli godak ban dan inne man hitanne pirimi genu % eka 1:4 koheda.pelawatte hawasata bessama oluwa wikara wenawa
මම කීවේ බොරුද, මේතියෙන්නේ evidences .... පැලවත්ත වගේමතමා බොරලස්ගමුවත් ! අනන්ත වාහනේ හැප්පෙන්න ගිහින්තියනවා බඩු බලන්න ගිහින් !!
puduma keli godak ban dan inne man hitanne pirimi genu % eka 1:4 koheda.pelawatte hawasata bessama oluwa wikara wenawa
පොඩ්ඩක් ඉදපන් මචන්, 1.30 PM පහුවෙන කොට ඉස්කෝලේ ගියපු කොල්ලෝ ගෙදර ඇවිල්ල මේකට රිප්ලයි දාවි. එතකන් අර කෝච්චි ජැක් ත්රෙඩ් එක කියවපන්. ඉන්න අමාරුම නම් "How to catch an aunt" කියල ගුගල් සර්ච් කරපන්.

![]()
උබේ WIfe උබ ඔය කරන්න යන ඔය වැඩේම උබටත් කලොත්??
එතකොට සැපයිද උබට? උබ කරන විදියටම ඒකිත් හොරා කන්න සෙට් වුනොත්... හිතහන් පොඩ්ඩක්.
ඒක අවුලක් නැත්නන් කියහන් PM එකකින්.![]()
උබේ වයිෆ් ව සෙට් කරගන්න පුලුවන් විදියක්. Mobile Num එක එහෙම තියනම් දියන් අවුලක් නැත්නම්.![]()
පොන්න හුත්තෝ..
අනුන් කලා කියලා තොගේ ගෑනිට, තොට දාව හැදෙන්න ඉන්න ලමයට වන්චා කරන්න එපා හුත්තෝ.![]()
තොට සහ ගහනවා පරයා.![]()
![]()











පුතේ.. ඕව ගෙදර උන්දැට මාට්ටු වුනොත් මෙන්න මේක තමයි වෙන්නෙ,
![]()
අනික ඇන්ටිල (තමන්ට වඩා වයස අය) ගහන එවුන් ඉක්මණට වැහැරෙනවලු බන්, ඇන්ටි තිරිහන් වෙනවලු යාලුවෙක්ගෙ අත්දැකීමෙන් කියන්නෙ.
Asahanegedara ganita avanka nathi untah hare ynne naha
විට්ටර් ගේ අලුත් ගෑනි මතක් උනා.
![]()
උබේ WIfe උබ ඔය කරන්න යන ඔය වැඩේම උබටත් කලොත්??
එතකොට සැපයිද උබට? උබ කරන විදියටම ඒකිත් හොරා කන්න සෙට් වුනොත්... හිතහන් පොඩ්ඩක්.
ඒක අවුලක් නැත්නන් කියහන් PM එකකින්.![]()
උබේ වයිෆ් ව සෙට් කරගන්න පුලුවන් විදියක්. Mobile Num එක එහෙම තියනම් දියන් අවුලක් නැත්නම්.![]()
පොන්න හුත්තෝ..
අනුන් කලා කියලා තොගේ ගෑනිට, තොට දාව හැදෙන්න ඉන්න ලමයට වන්චා කරන්න එපා හුත්තෝ.![]()
තොට සහ ගහනවා පරයා.![]()
![]()








![]()
උබේ WIfe උබ ඔය කරන්න යන ඔය වැඩේම උබටත් කලොත්??
එතකොට සැපයිද උබට? උබ කරන විදියටම ඒකිත් හොරා කන්න සෙට් වුනොත්... හිතහන් පොඩ්ඩක්.
ඒක අවුලක් නැත්නන් කියහන් PM එකකින්.![]()
උබේ වයිෆ් ව සෙට් කරගන්න පුලුවන් විදියක්. Mobile Num එක එහෙම තියනම් දියන් අවුලක් නැත්නම්.![]()
පොන්න හුත්තෝ..
අනුන් කලා කියලා තොගේ ගෑනිට, තොට දාව හැදෙන්න ඉන්න ලමයට වන්චා කරන්න එපා හුත්තෝ.![]()
තොට සහ ගහනවා පරයා.![]()
![]()



![]()
ලංකාවේ උන්ගේ සදාචරේ තියෙනේ ප්රසිද්දියේ කතාකරනන්කොට විතරයි ..ඔය කවුරු කවුරුත් ඩ්රින්ක් එකක් දන්නා set උනහම කතාකරනේවා ගෙවල්වල ගෑනු දන්නවනම් ලංකාවේ divorce rate එක 80% විතර වෙයි ... හදවතට එකගව කතාකරපල්ලා, මම ඔය දාලතියන කිහිපදෙනත් එක්ක කාටවත් දැනගන්න නොලැබෙන විදිහට room එකකට ගෙනියන්න ලැබුනොත් උබල නොයිද ?? යකෝ එහෙම කරන උන්ට හැකියාව තියනවා අපිට එක නෑ ... මම මෙතන බාල අපචාර කරන්නවත්, ස්ත්රී දුෂණ කරන්නවත් කතා කරේ නෑ ! අනික තමයි ගෑනුත් බබාල නෙමේනේ උනුත් අපි වගේම තමයි ....

![]()
ලංකාවේ උන්ගේ සදාචරේ තියෙනේ ප්රසිද්දියේ කතාකරනන්කොට විතරයි ..ඔය කවුරු කවුරුත් ඩ්රින්ක් එකක් දන්නා set උනහම කතාකරනේවා ගෙවල්වල ගෑනු දන්නවනම් ලංකාවේ divorce rate එක 80% විතර වෙයි ... හදවතට එකගව කතාකරපල්ලා, මම ඔය දාලතියන කිහිපදෙනත් එක්ක කාටවත් දැනගන්න නොලැබෙන විදිහට room එකකට ගෙනියන්න ලැබුනොත් උබල නොයිද ?? යකෝ එහෙම කරන උන්ට හැකියාව තියනවා අපිට එක නෑ ... මම මෙතන බාල අපචාර කරන්නවත්, ස්ත්රී දුෂණ කරන්නවත් කතා කරේ නෑ ! අනික තමයි ගෑනුත් බබාල නෙමේනේ උනුත් අපි වගේම තමයි ....


![]()
උබේ WIfe උබ ඔය කරන්න යන ඔය වැඩේම උබටත් කලොත්??
එතකොට සැපයිද උබට? උබ කරන විදියටම ඒකිත් හොරා කන්න සෙට් වුනොත්... හිතහන් පොඩ්ඩක්.
ඒක අවුලක් නැත්නන් කියහන් PM එකකින්.![]()
උබේ වයිෆ් ව සෙට් කරගන්න පුලුවන් විදියක්. Mobile Num එක එහෙම තියනම් දියන් අවුලක් නැත්නම්.![]()
පොන්න හුත්තෝ..
අනුන් කලා කියලා තොගේ ගෑනිට, තොට දාව හැදෙන්න ඉන්න ලමයට වන්චා කරන්න එපා හුත්තෝ.![]()
තොට සහ ගහනවා පරයා.![]()
![]()
මේකට හරියටම හරි පිළිතුරක් ලබා දෙන්න පුලුවන් අපේ මේ විෂයපථයට විශාරද කොට නිහාල් මහතාට විතරමයි..
කොට නිහාල් පීස්..
yakoo mamath palawathe inne. mama dakala na neh oya kiyana tharam kali. kiyata witharada oya kiyanne???puduma keli godak ban dan inne man hitanne pirimi genu % eka 1:4 koheda.pelawatte hawasata bessama oluwa wikara wenawa
![]()
ලංකාවේ උන්ගේ සදාචරේ තියෙනේ ප්රසිද්දියේ කතාකරනන්කොට විතරයි ..ඔය කවුරු කවුරුත් ඩ්රින්ක් එකක් දන්නා set උනහම කතාකරනේවා ගෙවල්වල ගෑනු දන්නවනම් ලංකාවේ divorce rate එක 80% විතර වෙයි ... හදවතට එකගව කතාකරපල්ලා, මම ඔය දාලතියන කිහිපදෙනත් එක්ක කාටවත් දැනගන්න නොලැබෙන විදිහට room එකකට ගෙනියන්න ලැබුනොත් උබල නොයිද ?? යකෝ එහෙම කරන උන්ට හැකියාව තියනවා අපිට එක නෑ ... මම මෙතන බාල අපචාර කරන්නවත්, ස්ත්රී දුෂණ කරන්නවත් කතා කරේ නෑ ! අනික තමයි ගෑනුත් බබාල නෙමේනේ උනුත් අපි වගේම තමයි ....