ඇන්ටිපාරක් අල්ලන්නේ කොහොමද?

Starry Night

Well-known member
  • Mar 8, 2017
    6,044
    6,968
    113
    Nawala
    puduma keli godak ban dan inne man hitanne pirimi genu % eka 1:4 koheda.pelawatte hawasata bessama oluwa wikara wenawa

    මම කීවේ බොරුද, මේතියෙන්නේ evidences .... පැලවත්ත වගේමතමා බොරලස්ගමුවත් ! අනන්ත වාහනේ හැප්පෙන්න ගිහින්තියනවා බඩු බලන්න ගිහින් !!
     

    Starry Night

    Well-known member
  • Mar 8, 2017
    6,044
    6,968
    113
    Nawala
    පොඩ්ඩක් ඉදපන් මචන්, 1.30 PM පහුවෙන කොට ඉස්කෝලේ ගියපු කොල්ලෝ ගෙදර ඇවිල්ල මේකට රිප්ලයි දාවි. එතකන් අර කෝච්චි ජැක් ත්‍රෙඩ් එක කියවපන්. ඉන්න අමාරුම නම් "How to catch an aunt" කියල ගුගල් සර්ච් කරපන්.
    tumblr_nrtejnPb3U1sjz7a3o1_400.jpg


    මචං කෝච්චි ජැක් ත්‍රෙඩ් ලින්ක් එක දාපන්කෝ :confused:
     

    diwarathne

    Well-known member
  • Oct 21, 2015
    2,991
    1,007
    113


    i%20dont%20think_21ae783f3436dbed84e44160a4b0f3bf.gif


    උබේ WIfe උබ ඔය කරන්න යන ඔය වැඩේම උබටත් කලොත්?? :confused:
    එතකොට සැපයිද උබට? උබ කරන විදියටම ඒකිත් හොරා කන්න සෙට් වුනොත්... හිතහන් පොඩ්ඩක්. :no::no:
    ඒක අවුලක් නැත්නන් කියහන් PM එකකින්. :D
    උබේ වයිෆ් ව සෙට් කරගන්න පුලුවන් විදියක්. Mobile Num එක එහෙම තියනම් දියන් අවුලක් නැත්නම්. :rolleyes:
    පොන්න හුත්තෝ.. :angry:
    අනුන් කලා කියලා තොගේ ගෑනිට, තොට දාව හැදෙන්න ඉන්න ලමයට වන්චා කරන්න එපා හුත්තෝ.:angry: :angry:
    තොට සහ ගහනවා පරයා.
    :angry:


    giphy-18.gif







    :yes::yes::yes:
     

    walputha

    Member
    Mar 10, 2017
    65
    10
    0
    අදාල කෙනා විතරක් ගෙදර ඉන්නකොට. ඔයා නාන්න. ඊට පස්සෙ ටොවෙල් එක විතරක් ඇදගෙන එයාට පේන්න කාමරෙට යන්න. ටොවෙල් එක ගලවන්න. හෙලුවෙන් කාමරේ ඉන්න. මම එහෙමයි අපෙ නැන්දම්මව අල්ල ගත්තෙ :P:P:P:P
     
    • Like
    Reactions: craabeysinghe

    Matin Ayya

    Member
    Mar 8, 2017
    181
    17
    0
    පුතේ.. ඕව ගෙදර උන්දැට මාට්ටු වුනොත් මෙන්න මේක තමයි වෙන්නෙ,

    bfZw48V.gif


    අනික ඇන්ටිල (තමන්ට වඩා වයස අය) ගහන එවුන් ඉක්මණට වැහැරෙනවලු බන්, ඇන්ටි තිරිහන් වෙනවලු යාලුවෙක්ගෙ අත්දැකීමෙන් කියන්නෙ.
     

    EUMA175

    Well-known member
  • Oct 31, 2011
    4,282
    1,163
    113
    52
    Kandy
    :yes::yes::yes::yes::yes:
    පුතේ.. ඕව ගෙදර උන්දැට මාට්ටු වුනොත් මෙන්න මේක තමයි වෙන්නෙ,

    bfZw48V.gif


    අනික ඇන්ටිල (තමන්ට වඩා වයස අය) ගහන එවුන් ඉක්මණට වැහැරෙනවලු බන්, ඇන්ටි තිරිහන් වෙනවලු යාලුවෙක්ගෙ අත්දැකීමෙන් කියන්නෙ.
     

    Starry Night

    Well-known member
  • Mar 8, 2017
    6,044
    6,968
    113
    Nawala
    Asahane😂gedara ganita avanka nathi untah hare ynne naha

    විට්ටර් ගේ අලුත් ගෑනි මතක් උනා.

    u219461574_1310fbe7ca6g215.jpg


    ලංකාවේ උන්ගේ සදාචරේ තියෙනේ ප්‍රසිද්දියේ කතාකරනන්කොට විතරයි ..ඔය කවුරු කවුරුත් ඩ්‍රින්ක් එකක් දන්නා set උනහම කතාකරනේවා ගෙවල්වල ගෑනු දන්නවනම් ලංකාවේ divorce rate එක 80% විතර වෙයි ... හදවතට එකගව කතාකරපල්ලා, මම ඔය දාලතියන කිහිපදෙනත් එක්ක කාටවත් දැනගන්න නොලැබෙන විදිහට room එකකට ගෙනියන්න ලැබුනොත් උබල නොයිද ?? යකෝ එහෙම කරන උන්ට හැකියාව තියනවා අපිට එක නෑ ... මම මෙතන බාල අපචාර කරන්නවත්, ස්ත්‍රී දුෂණ කරන්නවත් කතා කරේ නෑ ! අනික තමයි ගෑනුත් බබාල නෙමේනේ උනුත් අපි වගේම තමයි ....
     
    Last edited:

    Tanto

    Well-known member
  • Jun 10, 2016
    3,639
    1,904
    113


    i%20dont%20think_21ae783f3436dbed84e44160a4b0f3bf.gif


    උබේ WIfe උබ ඔය කරන්න යන ඔය වැඩේම උබටත් කලොත්?? :confused:
    එතකොට සැපයිද උබට? උබ කරන විදියටම ඒකිත් හොරා කන්න සෙට් වුනොත්... හිතහන් පොඩ්ඩක්. :no::no:
    ඒක අවුලක් නැත්නන් කියහන් PM එකකින්. :D
    උබේ වයිෆ් ව සෙට් කරගන්න පුලුවන් විදියක්. Mobile Num එක එහෙම තියනම් දියන් අවුලක් නැත්නම්. :rolleyes:
    පොන්න හුත්තෝ.. :angry:
    අනුන් කලා කියලා තොගේ ගෑනිට, තොට දාව හැදෙන්න ඉන්න ලමයට වන්චා කරන්න එපා හුත්තෝ.:angry: :angry:
    තොට සහ ගහනවා පරයා.
    :angry:


    giphy-18.gif






    :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
     
    • Like
    Reactions: channaq4

    channaq4

    Well-known member
  • Jun 30, 2008
    3,322
    1,053
    113
    නොදනි(Unknown)


    i%20dont%20think_21ae783f3436dbed84e44160a4b0f3bf.gif


    උබේ WIfe උබ ඔය කරන්න යන ඔය වැඩේම උබටත් කලොත්?? :confused:
    එතකොට සැපයිද උබට? උබ කරන විදියටම ඒකිත් හොරා කන්න සෙට් වුනොත්... හිතහන් පොඩ්ඩක්. :no::no:
    ඒක අවුලක් නැත්නන් කියහන් PM එකකින්. :D
    උබේ වයිෆ් ව සෙට් කරගන්න පුලුවන් විදියක්. Mobile Num එක එහෙම තියනම් දියන් අවුලක් නැත්නම්. :rolleyes:
    පොන්න හුත්තෝ.. :angry:
    අනුන් කලා කියලා තොගේ ගෑනිට, තොට දාව හැදෙන්න ඉන්න ලමයට වන්චා කරන්න එපා හුත්තෝ.:angry: :angry:
    තොට සහ ගහනවා පරයා.
    :angry:


    giphy-18.gif





    :yes::yes::yes:
     

    siththarawe

    Member
    Jan 8, 2017
    3
    0
    0
    u219461574_1310fbe7ca6g215.jpg


    ලංකාවේ උන්ගේ සදාචරේ තියෙනේ ප්‍රසිද්දියේ කතාකරනන්කොට විතරයි ..ඔය කවුරු කවුරුත් ඩ්‍රින්ක් එකක් දන්නා set උනහම කතාකරනේවා ගෙවල්වල ගෑනු දන්නවනම් ලංකාවේ divorce rate එක 80% විතර වෙයි ... හදවතට එකගව කතාකරපල්ලා, මම ඔය දාලතියන කිහිපදෙනත් එක්ක කාටවත් දැනගන්න නොලැබෙන විදිහට room එකකට ගෙනියන්න ලැබුනොත් උබල නොයිද ?? යකෝ එහෙම කරන උන්ට හැකියාව තියනවා අපිට එක නෑ ... මම මෙතන බාල අපචාර කරන්නවත්, ස්ත්‍රී දුෂණ කරන්නවත් කතා කරේ නෑ ! අනික තමයි ගෑනුත් බබාල නෙමේනේ උනුත් අපි වගේම තමයි ....

    Mukuth nokiyana eka hodai:yes:
     

    Caps Lock

    Member
    Nov 15, 2016
    5,068
    615
    0
    والله أكبر
    u219461574_1310fbe7ca6g215.jpg


    ලංකාවේ උන්ගේ සදාචරේ තියෙනේ ප්‍රසිද්දියේ කතාකරනන්කොට විතරයි ..ඔය කවුරු කවුරුත් ඩ්‍රින්ක් එකක් දන්නා set උනහම කතාකරනේවා ගෙවල්වල ගෑනු දන්නවනම් ලංකාවේ divorce rate එක 80% විතර වෙයි ... හදවතට එකගව කතාකරපල්ලා, මම ඔය දාලතියන කිහිපදෙනත් එක්ක කාටවත් දැනගන්න නොලැබෙන විදිහට room එකකට ගෙනියන්න ලැබුනොත් උබල නොයිද ?? යකෝ එහෙම කරන උන්ට හැකියාව තියනවා අපිට එක නෑ ... මම මෙතන බාල අපචාර කරන්නවත්, ස්ත්‍රී දුෂණ කරන්නවත් කතා කරේ නෑ ! අනික තමයි ගෑනුත් බබාල නෙමේනේ උනුත් අපි වගේම තමයි ....

    :yes::yes::yes:
     

    arrow__

    Well-known member
  • Jul 26, 2013
    3,198
    276
    83


    i%20dont%20think_21ae783f3436dbed84e44160a4b0f3bf.gif


    උබේ WIfe උබ ඔය කරන්න යන ඔය වැඩේම උබටත් කලොත්?? :confused:
    එතකොට සැපයිද උබට? උබ කරන විදියටම ඒකිත් හොරා කන්න සෙට් වුනොත්... හිතහන් පොඩ්ඩක්. :no::no:
    ඒක අවුලක් නැත්නන් කියහන් PM එකකින්. :D
    උබේ වයිෆ් ව සෙට් කරගන්න පුලුවන් විදියක්. Mobile Num එක එහෙම තියනම් දියන් අවුලක් නැත්නම්. :rolleyes:
    පොන්න හුත්තෝ.. :angry:
    අනුන් කලා කියලා තොගේ ගෑනිට, තොට දාව හැදෙන්න ඉන්න ලමයට වන්චා කරන්න එපා හුත්තෝ.:angry: :angry:
    තොට සහ ගහනවා පරයා.
    :angry:


    giphy-18.gif





    owa karanna tibbe marry karanna kalin. Den iwasagena idapan.

    amarumanam masag pot1 pala
     

    nalin0001

    Well-known member
  • Jun 12, 2014
    20,276
    34,929
    113
    උඹේ ගෑනිව උඹට හොරෙන් වෙන එකෙක් අදිනවට උඹ කැමතිද?
     

    Sunil dinawamu

    Well-known member
  • Aug 12, 2015
    2,305
    2,115
    113
    මේකට හරියටම හරි පිළිතුරක් ලබා දෙන්න පුලුවන් අපේ මේ විෂයපථයට විශාරද කොට නිහාල් මහතාට විතරමයි..
    කොට නිහාල් පීස්..

    නිහාලයා විශාරද වෙන්නේ ප්‍රාථමික කර්මාන්ත (අත්වැඩ/ට්‍රැක්ටර් පැදීම ) සදහා. මේ ත්‍රෙඩ් එක දාපු කෙනාට ඕන ද්විතියික කර්මාන්ත වලට අයත් බලපත්‍රලාභී රහසිගත ඇන්ටා කෝස් එක.
    නිහාලයා මේ ත්‍රෙඩ් එකට ඇවිල්ලත් හරි හමන් උත්තරයක් දීලා නැත්තේ ඒකයි (Refer Nihal's comment in 2 nd page of this thread)
     
    Last edited:

    DevilRox

    Well-known member
  • Nov 3, 2011
    1,197
    489
    83
    cmb
    puduma keli godak ban dan inne man hitanne pirimi genu % eka 1:4 koheda.pelawatte hawasata bessama oluwa wikara wenawa
    yakoo mamath palawathe inne. mama dakala na neh oya kiyana tharam kali. kiyata witharada oya kiyanne???
     

    miyuru4u

    Well-known member
  • Jan 18, 2007
    31,897
    10,495
    113
    In the eyes of my girl
    u219461574_1310fbe7ca6g215.jpg


    ලංකාවේ උන්ගේ සදාචරේ තියෙනේ ප්‍රසිද්දියේ කතාකරනන්කොට විතරයි ..ඔය කවුරු කවුරුත් ඩ්‍රින්ක් එකක් දන්නා set උනහම කතාකරනේවා ගෙවල්වල ගෑනු දන්නවනම් ලංකාවේ divorce rate එක 80% විතර වෙයි ... හදවතට එකගව කතාකරපල්ලා, මම ඔය දාලතියන කිහිපදෙනත් එක්ක කාටවත් දැනගන්න නොලැබෙන විදිහට room එකකට ගෙනියන්න ලැබුනොත් උබල නොයිද ?? යකෝ එහෙම කරන උන්ට හැකියාව තියනවා අපිට එක නෑ ... මම මෙතන බාල අපචාර කරන්නවත්, ස්ත්‍රී දුෂණ කරන්නවත් කතා කරේ නෑ ! අනික තමයි ගෑනුත් බබාල නෙමේනේ උනුත් අපි වගේම තමයි ....

    sahathika atta oya katawa

    bonakota puduma jara dewal bun ahanne

    ganita gahanwada hodada arakada mekada nikan ane manda

    oya wage ganu pirmi ape set ekenut ain karala inne