බැනගත්තත් බැනගන්නෙ මට සපෝට් උනුයි ජෙප්පොයි අතරෙ.
ඇයි ඒ?
ඇයි ඒ?
බුද්දිමත් උන් ටිකක් ඉන්නේ මේකේබැනගත්තත් බැනගන්නෙ මට සපෝට් උනුයි ජෙප්පොයි අතරෙ.
ඇයි ඒ?
රටේ ජනගහනයෙන් සැලකිය යුතු පිරිසකගෙ ජන්ද සජිත්ට තියෙනව.කැමැත්ත සාපේක්ශයි.
eyage full speech 1ma ahuwoth ahema loku aulak na. podi podi clips witharak baluwama thama wikara wennesajith premadasa speeches kiyala youtube eke search karala video deka thunak balala waren

ඌ සිංහබාහු වගේ පක්ශේ බිඳලා රනිල්ගෙන් මිදිලා යූ එන් පී චන්දත් ගලවගෙන පැත්තකට ගියා. දැන් යූ එන් පී කියන්නේ උන්ට.රටේ ජනගහනයෙන් සැලකිය යුතු පිරිසකගෙ ජන්ද සජිත්ට තියෙනව.
ඒත් කිරියෙ ඌ ප්රසිද්ධ නෑනෙ.
winadi deka thunaka kiyana tiken payak karana speech ekama gu karanawaeyage full speech 1ma ahuwoth ahema loku aulak na. podi podi clips witharak baluwama thama wikara wenne![]()
Saaaa gala kiyana ona ekak karaladenawa neda LOLබැනගත්තත් බැනගන්නෙ මට සපෝට් උනුයි ජෙප්පොයි අතරෙ.
ඇයි ඒ?
රට හදන්න නම්උබලව පිටුවහල් කරල වෙනත්ජනතාවක් පත්කර ගන්න ඕනෙ මුලින්මගියපාර උබලා කියපු හින්දා ගෝඨාභයට දුන්නා. මේපාර ගෙදර අය දෙන නිසා සජිත්ට දෙනවා
උබ ෆුල් ස්පීච් ඇහුවද බන්?eyage full speech 1ma ahuwoth ahema loku aulak na. podi podi clips witharak baluwama thama wikara wenne![]()