ඉන්ටෙර්නෙට් හෙල්ප් එකක් plzzzzzzz
යාලුවනේ මගේ dialog internet connection එකෙන් video chat කරනකොට web cam on කරපුවම පට්ට slow

.3G ත් තියෙනවා .තව රු.හයසිය ගානක් bill එකකුත් තියෙනවා
.මොකක්ද case එක කියන්න පුලුවන්ද?
යාලුවනේ මගේ dialog internet connection එකෙන් video chat කරනකොට web cam on කරපුවම පට්ට slow


.3G ත් තියෙනවා .තව රු.හයසිය ගානක් bill එකකුත් තියෙනවා
.මොකක්ද case එක කියන්න පුලුවන්ද?
