දැන් මචන් අපේ රට යන ට්රැක් එක අවුල්නේ40 years navaththala thibila Lankavata vechcha dey penavane.
දැන් මචන් අපේ රට යන ට්රැක් එක අවුල්නේ40 years navaththala thibila Lankavata vechcha dey penavane.
hariyatama danne na.කොපමණ මුදලක් අය කරනවද එක පැත්තකට
Rata open vena tharamata hodaine. E.g. Kadayak gaththath eka salli counter ekak venuvata deka thunak dammoth minissu enavane.දැන් මචන් අපේ රට යන ට්රැක් එක අවුල්නේ
දැන් මචන් අපේ රට යන ට්රැක් එක අවුල්නේ
Rata open vena tharamata hodaine. E.g. Kadayak gaththath eka salli counter ekak venuvata deka thunak dammoth minissu enavane.![]()
අපිට හොඳ කරන්න පුදුම අමාරුවක් තියෙන්නේ එයාලටow, mama edit kala. sirase news wala kiwwa 50,000 wenawa kiyala two-way ticketyanna enna 40k withara yanawa.
ඒ කවුදරජ කාලේ තමිල්නාඩුවෝ ඇවිදින් සිංහලුන්ට වැලිදාලා ඇරලා ගියා. දැන් බලෙන්ම ගෙන්ව ගන්නවා ඇරපං කීලා.
කියහන්කෝ මොකද කරේරජ කාලේ තමිල්නාඩුවෝ ඇවිදින් සිංහලුන්ට වැලිදාලා ඇරලා ගියා. දැන් බලෙන්ම ගෙන්ව ගන්නවා ඇරපං කීලා.
හොඳ වැඩ කරනවට වඩා ලේසියෙන් පහසුවෙන් නරක වැඩ කරන්න පුළුවන්
හොඳක් වෙනවා කියන්නේ මිනිස්සුන්ගේ ප්රශ්න විසදෙනවා මිනිස්සු සතුටින් ඉන්නවා කියන එක එතකොට පාලකයින්ට පැවැත්මක් තියනවද
අනික ඉන්දියාවඅපිට හොඳ කරන්න පුදුම අමාරුවක් තියෙන්නේ එයාලට
බලන් ඉමු කෝ.