උපාධියක් හෝ ඩිප්ලෝමාවක් නැති ඉන්ජිනේරුව&

✿Mitzi✿

Member
Apr 30, 2013
205
57
0
My world
උපාධියක් හෝ ඩිප්ලෝමාවක් නැති ඉන්ජිනේරුව&

කට්ටියම බලනවා ඇති මුං හොර ඉන්ජිනේරුවොද කියලා.. :lol::lol: නෑ.. :no::no: මම කියන්නෙ ඇත්තම දක්ෂයො ටිකක් ගැන.. :D:love: මේ කට්ටිය හැබැයි civil engineers ලා... එහෙනම් එයාලගෙ sites වල වැඩ කෙරෙන හැටි බලමුකො... :rolleyes::rolleyes:

k9v9.jpg


9i6i.jpg


ncub.jpg


uxdp.jpg


dwpt.jpg


1dt6.jpg


tm8b.jpg


humc.jpg


d9w9.jpg


voau.jpg


k9v9.jpg


ibrd.jpg


30ps.jpg


y85p.jpg


:love::love::love:MITZI:love::love::love:
 
Last edited:

smother

Well-known member
  • Jan 27, 2009
    19,902
    1,484
    113
    37
    Six Feet Under
    Imageshack වගේ site එකකට upload කරලා direct link එක පොස්ට් කරපන් ඔය දාපු විදියට
     

    ✿Mitzi✿

    Member
    Apr 30, 2013
    205
    57
    0
    My world
    Umbe gmail pass ekak dapan ethakota hari :P

    mail eke password eka denna pics tika balanna :P

    Imageshack වගේ site එකකට upload කරලා direct link එක පොස්ට් කරපන් ඔය දාපු විදියට

    ko mukuth penne na ne

    modayanta pennaaa :rofl::rofl:

    pen nane bn

    ෆොටෝ නෑ ................:baffled:

    mage monitor or VGA eka awul wage sigh :(

    sorry... :sorry::sorry: දැන් හරි නේද???