Hard working.
Experts in Puka deema.
Experts in saving money.
Experts in kelam.
Experts in badu scene.
Experts in Puka deema.
Experts in saving money.
Experts in kelam.
Experts in badu scene.
Indians la gawunoth winsayak ... so if you wanna survive, stay away from them.


lankawe anik pathi walat suppplu karanne nadda?හොරණ තියෙන ෆ්රී සෝන් එකේ ඉන්දියන් කාරයන්ට ආටා පිටි විකුණනවා මම බඩු යවන ගමන් ලොරි වල.
ඔය නිත්යා පේපර්ස් එකේ එහෙම ඉන්දියන් කාරයෝ සේරටම ආටා පිටි සප්ලයි කරන්නේ මම.
ගුඩ් බිස්නස් සිංහලයෝ.
සෝ අයි ලාලාලාලාව් ඉන්ඩියන්ස් ඉන් ශ්රී ලංකා.
අත්දැකීමක් ගන්න වැඩ කරලා බලපන් සසර එපා වෙයි උබටඅත් දැකීමක් නම් නැහැ ගොඩක් උන් පට්ට චාටර් කියලා තමයි අහලා තියෙන්නේ
හැමෝම කියන දෙයක් තමයි මචෝ ඕක...අත්දැකීමක් ගන්න වැඩ කරලා බලපන් සසර එපා වෙයි උබට![]()
නෑ බන් ඒක මම ලොකුවට කරන බිස්නස් එකක් නෙමෙයිlankawe anik pathi walat suppplu karanne nadda?
Okමටනම් හොඳ කර්නාටක උන් විතරයි.
Bumpඅපි හැමදාම standup එක යන්නෙ JFrog එකේ උන් සෙට් එකක් එක්ක. JFrog පැත්තෙන් එන්නෙ ඉන්දියන් කොල්ලො දෙන්නයි කෙල්ලයි, මැලේශියන් කෙල්ලෙකුයි. ගොඩ කාලයක් දැන් වැඩ ඕකුන් සෙට් එක එක්ක, ඒත් Point එක හම්බෙන තැන ඉන්දියන් පකයෙක් ඉන්නව හෙනම ටෝක්ස් දීල ඌ තමයි වැඩ්ඩා කියල පෙන්නන්න හදන්නෙ උන්ගෙ අනිත් උන් නෝන්ඩි වෙනවද නැත්ද උට අදාල නෑ,,, තමන්ට creditඑක වැටෙනවනම් අම්මා අප්පා වුනත් කිච කරන සීන් එකේ ඉන්නෙ. මැලේශියන් කෙල්ලනම් ජෙනුයින් සීන් එකේ update එක දීල සද්ද වහල ඉන්නව. අපේ company එක උන්ගෙ client නිසා අපිටනම් අරින්න එන්නෙ නෑ.. හැබැයි උන්ගෙ team එකේ උන්ටනම් සැරටම එපා වෙලා ඉන්න සීන් එකක් හොදටම තේරෙනව අර ගෝතය පැන පැන ගොනාට අදිද්දි.. මලාට දන්නැති දෙයක් දන්නෙ නෑ කියලනම් පිලිගන්න කැමතිම නෑ...