Matawath yanda beruwa me eka ekaagen aha aha inne.ubala magulak katha karanawa.
Malli.walatara aiyagen ahala beluwoth narakad?
Oyawa kohe hari ekka yai.
appoo..ekka gihin Rambo piyenwat ketuwot.
Matawath yanda beruwa me eka ekaagen aha aha inne.ubala magulak katha karanawa.
Malli.walatara aiyagen ahala beluwoth narakad?
Oyawa kohe hari ekka yai.
appoo..ekka gihin Rambo piyenwat ketuwot.

Schengen visa ganna. 180 days maximum inna puluwan business or visit purposes (without paid employment)
Visa apply karanne wadima kalayak inna rate embassy eken (schengen zone eke athule border control naha godak borders wala).
50,000 USD wage account eke thiyenawa ne. E athi.
- Travel insurance (mandatory) aniwa one.
Mamath china visa gaththa. Dannawane one documents SE, EA, SA countries walata.
Schengen visa ganna eke key eka thamai machan lankawath ekka bonds thiyenawa kiyala pennana eka. Uncompleted degree, property ehema thiyenawanam awulak na.
Raththaran gen ahanna mama hithanne eya schengen visa keepa wathawak ma aran thiyenawa.
Chinese visa thiyena eka loku deyak. Aluth passport ekakata visa denne nathi tharam. US visa thiyenawanam eth kisima ginnak nathuwa visa ganna puluwan.
schengen visa countries wala VIS ekak thiyenawa overstays, rejections, appeals ehema record karagena thiyenne. Honest details denna.
Good luck!
England witharak balanna yanna epa machan Italy, France, Greece ehema maxxa countries. Mamath yanawa next year masa thunak withara loweth nathi wenna.


england tour eka ikmanatama settle wenna kiyala wish karanawa..
awilla thread ekak ehema dannakoo..![]()
Schengen visa eka aran wedak ne.england walata yanna be eken.
..........
hodama de england embassy ekata call ekak dala ahapan machan
Schengen visa eka aran wedak ne.england walata yanna be eken.
..........
hodama de england embassy ekata call ekak dala ahapan machan
Schengen visa ganna. 180 days maximum inna puluwan business or visit purposes (without paid employment)
Visa apply karanne wadima kalayak inna rate embassy eken (schengen zone eke athule border control naha godak borders wala).
50,000 USD wage account eke thiyenawa ne. E athi.
- Travel insurance (mandatory) aniwa one.
Mamath china visa gaththa. Dannawane one documents SE, EA, SA countries walata.
Schengen visa ganna eke key eka thamai machan lankawath ekka bonds thiyenawa kiyala pennana eka. Uncompleted degree, property ehema thiyenawanam awulak na.
Raththaran gen ahanna mama hithanne eya schengen visa keepa wathawak ma aran thiyenawa.
Chinese visa thiyena eka loku deyak. Aluth passport ekakata visa denne nathi tharam. US visa thiyenawanam eth kisima ginnak nathuwa visa ganna puluwan.
schengen visa countries wala VIS ekak thiyenawa overstays, rejections, appeals ehema record karagena thiyenne. Honest details denna.
Good luck!
England witharak balanna yanna epa machan Italy, France, Greece ehema maxxa countries. Mamath yanawa next year masa thunak withara loweth nathi wenna.
UK/Ireland opt-out wela. Thanks for the correction machan.
Magenam loweth travel target eka Paris <3
