එන්ගලන්තෙ බලන්ඩ යන්ඩ ආසයි.....

IveyStyle

Member
Aug 9, 2010
27,492
1,145
0
SiriLankawe
Schengen visa ganna. 180 days maximum inna puluwan business or visit purposes (without paid employment)

Visa apply karanne wadima kalayak inna rate embassy eken (schengen zone eke athule border control naha godak borders wala).

50,000 USD wage account eke thiyenawa ne. E athi.

- Travel insurance (mandatory) aniwa one.

Mamath china visa gaththa. Dannawane one documents SE, EA, SA countries walata.

Schengen visa ganna eke key eka thamai machan lankawath ekka bonds thiyenawa kiyala pennana eka. Uncompleted degree, property ehema thiyenawanam awulak na.

Raththaran gen ahanna mama hithanne eya schengen visa keepa wathawak ma aran thiyenawa.
Chinese visa thiyena eka loku deyak. Aluth passport ekakata visa denne nathi tharam. US visa thiyenawanam eth kisima ginnak nathuwa visa ganna puluwan.
schengen visa countries wala VIS ekak thiyenawa overstays, rejections, appeals ehema record karagena thiyenne. Honest details denna.
Good luck!

England witharak balanna yanna epa machan Italy, France, Greece ehema maxxa countries. Mamath yanawa next year masa thunak withara loweth nathi wenna.

Schengen visa eka aran wedak ne.england walata yanna be eken.


..........
hodama de england embassy ekata call ekak dala ahapan machan
 

EXCITE

Banned
Nov 7, 2014
325
47
0
එංගලන්තෙට විසා ගන්න ඕනේ ඩොකියුමන්ට්ස් හදාගනින්. බැංකු පොතේ සල්ලි තියෙන්න ඕනේ. රක්ෂාවෙන් යම් පමණකට පඩියක් ලැබෙන්න ඕනේ. නිවාඩු අනුමත ලියුමක් තියෙන්න ඕනේ. තව ඉඩකඩන් යන වාහන පෙන්නපන්.

එතකොට එම්බසියට උබ ගිහින් අපහු එනවා කියල ඒත්තු ගියොත් උබට විසා එක ගහයි. වෙන විකල්ප මන් දන්නා තරමින් නැහැ.
 

TomCat077

Well-known member
  • Mar 11, 2013
    8,661
    601
    113
    :(
    මම නම් ඔව්වා ගැන එච්චර දන්නේ නැහැ
    ඒත් මෙතන ඉන්නවා ඔව්වාට expert අය
    අනිවා උබට help එකක් දෙයි..
     

    spgun

    Well-known member
  • Mar 28, 2009
    1,835
    134
    63
    N/A
    Schengen Visa eken UK yanna be machan.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Schengen_Area
    Schengen visa ganna. 180 days maximum inna puluwan business or visit purposes (without paid employment)

    Visa apply karanne wadima kalayak inna rate embassy eken (schengen zone eke athule border control naha godak borders wala).

    50,000 USD wage account eke thiyenawa ne. E athi.

    - Travel insurance (mandatory) aniwa one.

    Mamath china visa gaththa. Dannawane one documents SE, EA, SA countries walata.

    Schengen visa ganna eke key eka thamai machan lankawath ekka bonds thiyenawa kiyala pennana eka. Uncompleted degree, property ehema thiyenawanam awulak na.

    Raththaran gen ahanna mama hithanne eya schengen visa keepa wathawak ma aran thiyenawa.
    Chinese visa thiyena eka loku deyak. Aluth passport ekakata visa denne nathi tharam. US visa thiyenawanam eth kisima ginnak nathuwa visa ganna puluwan.
    schengen visa countries wala VIS ekak thiyenawa overstays, rejections, appeals ehema record karagena thiyenne. Honest details denna.
    Good luck!

    England witharak balanna yanna epa machan Italy, France, Greece ehema maxxa countries. Mamath yanawa next year masa thunak withara loweth nathi wenna.