මමත් 2007 ආවේ මගෙ අනික් account එක 2007. (අත ඇරලා දාපු account එක 2008 දි)
සැහෙන්න කාළයක් බං අවුරුදු 17 කියන්නෙ
සැහෙන්න කාළයක් බං අවුරුදු 17 කියන්නෙ


ado ela ela wayasa 40 kittu athi neda mchn.mona unath mekata ena eka watinawa
![]()
මමත් 2007 ආවේ මගෙ අනික් account එක 2007. (අත ඇරලා දාපු account එක 2008 දි)
සැහෙන්න කාළයක් බං අවුරුදු 17 කියන්නෙ![]()
podi unta boru kiyanna epa ban 
Saneepen saneepen... Dan kela weida danne naHi, Deye inverter eka saneependa?![]()
මම 3 වසරේWhottho 2007 මං 7 වසරෙ![]()

Apooo mn 1 wasarata damme oya aurudde2007 man 3 wasare![]()
මමත් 2007 ආවේ මගෙ අනික් account එක 2007. (අත ඇරලා දාපු account එක 2008 දි)
සැහෙන්න කාළයක් බං අවුරුදු 17 කියන්නෙ![]()
Paladoo yanna. Virus guard hadala wikka neh horata2008 සින්දු download කරන්න cafe එකකින් හදපු acc එකේ username pw මතක නෑ. ඊට පස්සෙ මේක හැදුවෙ.
forum එකකට නිකන් ඇවිත් අර night club thread එකට comment එකක් දැම්ම විතරයි. වැඩ හරි.![]()
Paladoo yanna. Virus guard hadala wikka neh horata