එලකිරි පල්සර් ක්ලබ් Bajaj Pulsar Fan Club

Status
Not open for further replies.

urajdrlk

Well-known member
  • Jul 6, 2006
    102,097
    3,545
    113
    Inside Your Laptop ;)
    හෙන හතම වැදියන් ඔය ඉන්දියන් කාරයට :growl::growl::growl::growl::growl::growl:
    තූ ඕකා

    :rofl: මම නම් ඩේවිඩ් පීරිස් එකට අමතලා ලියුමක් දාන්න ඉන්නේ ඉක්මනටම...... :angry:

    අද උදේ ආයෙත් හේදුවා..... අපරාදේ ඊයේ හෝදන්න ගිය රු.380/= ... බයික් එක ගොම තලියක් වගේ කරලා උන් දුන්නේ මට....... :angry: මම ආයේ හෝදලා, වැක්ස් කරා අද උදේ...... :love: දැන් කිරි ටොයියා වගේ....... :love::love:
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,561
    22,255
    113
    Gotland
    lankawen export karana parana yakada ehemmama refine karanne nathuwa mun bike 3 wheel hadanna ganne. ekai ochchara ikmanin diranne.
     

    speedmalli

    Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,617
    17,700
    113
    Auckland
    :oo: එහෙනම් ෆුල් ටෑංක් ගහලා, 2T ටිකක් දාන්නම්....... :yes: අර ශෙඩ් වල තියෙන ඒවායින් චුට්ටක් ඉල්ලන් දාගන්නද....?? නැත්නම් වෙනම කෑන් එකක්ම 2T අරන් තියාගන්නද....?? :rolleyes:

    නෑ මම කිව්වේ, ටැංකිය දිරන එකෙන් බේරගන්න පුලුවන්ද 2T දැමීමෙන්.....?? :rolleyes: දැනට දිරාගෙන ඈවිත් තියෙන්නේ අර කන් කෑලි දෙකනේ....... :rolleyes:

    හපෝ !! 2T නාවන්න එපා:rolleyes: !! සතියට සැරයක් යාන්තන් මුඩියක් දාන්න ෆුල්ටෑන්ක් කරල. ෆුල් නැත්තන් මුඩි කාලක් වගේ දාන්න. හැමදාම දාන්න එපා !!! 2T පැකට් තියනව ශෙඩ් වල. එහෙම පැකට් 2-3ක් අරන් තියාගන්න:P.
     

    TDI110

    Well-known member
  • Dec 7, 2010
    4,336
    351
    83
    Uraj aiya antimata arun wada iwara karala pihidala wax karala nemeida dunnee...??? goma thaliyak karala kivvee... hama tanama majan gaalada...??? apoi ehenam etana hari yan naha...

    shiiii... mama kiyapu place eke current seen eka avane... nattan unut mulinma kaali karala hodanava passe okkoma wada iwara wela fit karala wax karala tier polish karala dennee.... apita uwamana widiyata oil gassa gannat puluwan..!!!
     

    TDI110

    Well-known member
  • Dec 7, 2010
    4,336
    351
    83
    :oo: එහෙනම් ෆුල් ටෑංක් ගහලා, 2T ටිකක් දාන්නම්....... :yes: අර ශෙඩ් වල තියෙන ඒවායින් චුට්ටක් ඉල්ලන් දාගන්නද....?? නැත්නම් වෙනම කෑන් එකක්ම 2T අරන් තියාගන්නද....?? :rolleyes:

    නෑ මම කිව්වේ, ටැංකිය දිරන එකෙන් බේරගන්න පුලුවන්ද 2T දැමීමෙන්.....?? :rolleyes: දැනට දිරාගෙන ඈවිත් තියෙන්නේ අර කන් කෑලි දෙකනේ....... :rolleyes:

    dirana eka 2T walin navatin nathoooooooooooooo.................... ekata pitin e kan kali deka madala anticorosive paint eka ganna...

    :angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry:..............

    Uraj aiye dan mata umbe wadimal kama hitan natuwa ambanekata bainna hitenavaaaaaaaaaaaaaaa:angry::angry::angry::angry:

    bola bada gadiyoooo... 11000km duwapu bike ekata 2T mona magulakatada badoooo.... okata 2T danna epaaaaaa.......... masekata sarayak 92 petrol gahanna tanki bagayak... 95 sara adu kara ganna e hondatama atiii..........

    2T danna carb needle hirawena ledak avot vitarak.............:yes::yes:

    aneeeeeeeeeee mandaaaa.......... hama ulavvama karanna yanavaaa...

    2T epaaaa epaaaaa epaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.................... Uraj aiya 2T epa.:oo::oo::oo:


    Oya 2T amaruwa tiyana hamotama mama me kiyane 2T danava nam chuuuuttak dapalla aduma 25000km (Parana hunk ekak CBZ ekak nam 18000km walin passe hoo needle miss eka avama) wat panapu bikes.. ekat masekata sarayak hoo desarayak full tank ekakata mega bothal muudiyak.......................

    100% wagakimen kiyanne... oya 2T wadee sellam nahaaa.............!!!!
     

    TDI110

    Well-known member
  • Dec 7, 2010
    4,336
    351
    83
    Oya 2T wadee "Speedmallige" BAJA ekata, "Harinduge" GN ekata saha apee 25000km ta wadaa duwapu ape pulsar & all indians masekata sarayak desarayak karaata kamak naha...

    CT100 wage podi evata eeth wadak nathoooooooooooooooooo..........!!!!

    Full tank ekakata mega bothal mudiyak...............!!!!!!!!!!!!!
     

    chamithcp

    Member
    Sep 21, 2008
    5,125
    242
    0
    Matale,Maharagama,Ratnapura
    Oya 2T wadee "Speedmallige" BAJA ekata, "Harinduge" GN ekata saha apee 25000km ta wadaa duwapu ape pulsar & all indians masekata sarayak desarayak karaata kamak naha...

    CT100 wage podi evata eeth wadak nathoooooooooooooooooo..........!!!!

    Full tank ekakata mega bothal mudiyak...............!!!!!!!!!!!!!

    ඉවරයි ඉවරයි
    තව ටිකකින් බඩා මාමි ඇවිත් අහයි ෆුල් ටෑන්ක් කරලා මෙගා බෝතලයක් 2T දාන්නේ කොහොමද කියලා :rofl::lol:
    එතකොට දිපන්කෝ උත්තර TDI :lol:
     
    Last edited:

    urajdrlk

    Well-known member
  • Jul 6, 2006
    102,097
    3,545
    113
    Inside Your Laptop ;)
    :shocked: අර සර්විස් එකේ බුවා නේ කිව්වේ 2T චුට්ටක් දාන්න කියලා.... ඌ මගේ දුවලා තියෙන ගානත් දැක්කනේ....... :angry:
     
  • May 25, 2012
    4,819
    217
    63
    ගෙදර
    ඊලග සතියේ බයික් එකේ ටැංකියේ පේන්ට් පොලිෂ් කරනවා..කොහෙවත් නෑ නේ බං ස්ටිකර් සෙට් එක ගන්න..ගන්න තියෙන තැනක් කියපන්කො මචන්ලා.
     

    chamithcp

    Member
    Sep 21, 2008
    5,125
    242
    0
    Matale,Maharagama,Ratnapura
    කෝ මේ ඩොටේ පොඩි එකා :P

    මේ පොඩි එකෝ මම දැන් 12 ආවම බයික් එක හදද්දී එකට ඕනේ කරන දේවල් ගන්න ඔය ඩොටේ තැනක් තියෙනවද:confused:;)ඉරිදට ඒවා ඕපන්ද :rolleyes:
     

    chamithcp

    Member
    Sep 21, 2008
    5,125
    242
    0
    Matale,Maharagama,Ratnapura
    ජන්තු අයියා;16140576 said:
    ඊලග සතියේ බයික් එකේ ටැංකියේ පේන්ට් පොලිෂ් කරනවා..කොහෙවත් නෑ නේ බං ස්ටිකර් සෙට් එක ගන්න..ගන්න තියෙන තැනක් කියපන්කො මචන්ලා.

    ජන්තු මාමගේ ස්ටිකර්ද තියෙන්නේ:confused:
    අර බඩා මාමිගේ වගේ නෙවෙයිද තියෙන්නේ
    මාලිගාවත්තේ නැද්ද?
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    :rofl: මම නම් ඩේවිඩ් පීරිස් එකට අමතලා ලියුමක් දාන්න ඉන්නේ ඉක්මනටම...... :angry:

    අද උදේ ආයෙත් හේදුවා..... අපරාදේ ඊයේ හෝදන්න ගිය රු.380/= ... බයික් එක ගොම තලියක් වගේ කරලා උන් දුන්නේ මට....... :angry: මම ආයේ හෝදලා, වැක්ස් කරා අද උදේ...... :love: දැන් කිරි ටොයියා වගේ....... :love::love:

    මූට නම් පිස්සු.:yes::yes:

    මගෙ එක දැන් තියන හැටි දැක්කනම් මඩේ ගිලිලා මාම ලිඳේ පනිනවා...:yes::yes:
     

    urajdrlk

    Well-known member
  • Jul 6, 2006
    102,097
    3,545
    113
    Inside Your Laptop ;)
    Uraj aiya antimata arun wada iwara karala pihidala wax karala nemeida dunnee...??? goma thaliyak karala kivvee... hama tanama majan gaalada...??? apoi ehenam etana hari yan naha...

    shiiii... mama kiyapu place eke current seen eka avane... nattan unut mulinma kaali karala hodanava passe okkoma wada iwara wela fit karala wax karala tier polish karala dennee.... apita uwamana widiyata oil gassa gannat puluwan..!!!

    :baffled: වැඩ ඉවර කරලා ගාපු මගුල් වැක්ස් එකෙන් තමා පොට්ට පාට උනේ....... :angry:

    රිම් දෙක එහෙම හොදට හේදුවෙත් නෑ උන්...... පිටිපස්සේ ශොක් දෙකත් හොදට හෝදලා නෑ...... :angry:

    මේවට අර චනක මංජුලයට රිදෙයි හොදටම....... :P
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    ජන්තු මාමගේ ස්ටිකර්ද තියෙන්නේ:confused:
    අර බඩා මාමිගේ වගේ නෙවෙයිද තියෙන්නේ
    මාලිගාවත්තේ නැද්ද?

    ජන්තු අයියේ ඔය ස්ටිකර් ටික ගහල උඩින් ටොප් කෝට් එකක් ගහනවා..:rolleyes: මගෙ යාලුවෙක්ගෙ ඩිස්කවර් එකක් හැප්පිලා ටැන්කිය කම්පැනි දාල පේන්ට් කලේ. උන් නම් ස්ටිකර් ටික ගහල වැඩේ ලස්සනට කරල තිබ්බ.:yes::yes:
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    Oya 2T wadee "Speedmallige" BAJA ekata, "Harinduge" GN ekata saha apee 25000km ta wadaa duwapu ape pulsar & all indians masekata sarayak desarayak karaata kamak naha...

    CT100 wage podi evata eeth wadak nathoooooooooooooooooo..........!!!!

    Full tank ekakata mega bothal mudiyak...............!!!!!!!!!!!!!

    මගෙ එකට ඕන 2Tයක් නෑ.....:angry::angry:
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    කෝ මේ ඩොටේ පොඩි එකා :P

    මේ පොඩි එකෝ මම දැන් 12 ආවම බයික් එක හදද්දී එකට ඕනේ කරන දේවල් ගන්න ඔය ඩොටේ තැනක් තියෙනවද:confused:;)ඉරිදට ඒවා ඕපන්ද :rolleyes:

    ඩෝටේ...:angry::angry: වරෙන්කෝ....:yes::yes::angry:

    මං දැන් කෝල් එකක් දාල ඇහුවා... ඔයිල් ටික තමා දාන්න වෙන්නේ කිව්ව ගැලෙව්වොත්. ඒක මෙහෙන් ගමු. ඕන බ්‍රෑන්ඩ් එකක බඩු තියනව හරිය.:yes:
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    :shocked: අර සර්විස් එකේ බුවා නේ කිව්වේ 2T චුට්ටක් දාන්න කියලා.... ඌ මගේ දුවලා තියෙන ගානත් දැක්කනේ....... :angry:

    නිකන් දඟලන්නෙ නැතුව හිටු!:frown::frown:
     

    chamithcp

    Member
    Sep 21, 2008
    5,125
    242
    0
    Matale,Maharagama,Ratnapura
    ඩෝටේ...:angry::angry: වරෙන්කෝ....:yes::yes::angry:

    මං දැන් කෝල් එකක් දාල ඇහුවා... ඔයිල් ටික තමා දාන්න වෙන්නේ කිව්ව ගැලෙව්වොත්. ඒක මෙහෙන් ගමු. ඕන බ්‍රෑන්ඩ් එකක බඩු තියනව හරිය.:yes:

    ela ela

    giphy.gif
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    කුකුලනේ අද එනකොට අර මැලේසියන් Demak DTM|ද මොකක්ද එකක් හම්බ වුනා...:yes::yes: අර ට්‍රේල් බයි ටයිප් එක...:dull:

    පිටිපස්ස රෝදෙ බකල්.:P අනේ මංදා ඌත් ගානක් නැතුව යනවා...:yes::yes: යකෝ බ්‍රෑන්ඩ් නිව් ගන්න ඒවනේ...:rofl:
     

    chanakamanjula

    Well-known member
  • Aug 21, 2007
    22,293
    4,417
    113
    ඇයි එන්නද
    මචන්ලා බයික් start කරලා gear එකට දාලා ඔය අපි ගෙදරින් එලියට ගන්නකොට පිටිපස්සට අදින්නේ , එහම කරන්න හොද නැද්ද clutch plates යනවද,
     
    Status
    Not open for further replies.