මූ මේ පාන්දර මොකද කරන්නේ....
![]()
මේකත් හොයල බලන්න වෙයි වගේ...![]()
යුරාජ් මාමි මේ දැන් ග්රෙගරි වැවට ගොඩබලා ඉන්නේ

තරි මාමිත් ගිහිල්ල
මූ මේ පාන්දර මොකද කරන්නේ....
![]()
මේකත් හොයල බලන්න වෙයි වගේ...![]()

mama karanne godak welawata run-off eken off karala neutral karana eka.
nathinam first ekedi yantham udata damma nam hari. gatta dawas wala nam hena amarui neutral karanna.
mama karanne godak welawata run-off eken off karala neutral karana eka.
nathinam first ekedi yantham udata damma nam hari. gatta dawas wala nam hena amarui neutral karanna.

බයික් එක දෙකට කැඩෙන්න වදිනවා කියන්නෙ.. මේකා 100ට එයා ඇවිත් වගේ..
සමහර විට අන්තිම මොහොතෙ මැද සුදු ඉර උඩ බ්රේක් පාර වදින්න ඇති.. එතකොට බයික් එක යන දිහාව දෙයියො තමා දන්නෙ..
)![]()
ජන්තු අයියා;16144107 said:බුදු අම්බෝ..මාර වැදිල්ලක්නේ ..අපේ යුරාජ් මාමිගේ වයසේ බයික් එකක්..පදපු බුවාට මොකෝ දන්නේ නෑ උනේ?
pissu hadenawane ban bike eka 2 ta kaduna kiyanne. padapu ekata kohomada?
පල්සර් එකෙන්ම රොක්ස්ස්ස් 





පැදපු එකා පණපිටින්පල්සර් එකෙන්ම රොක්ස්ස්ස්
![]()
පැදපු එකා පණපිටින්පල්සර් එකෙන්ම රොක්ස්ස්ස්
![]()



bike eka 60-70km/h vat enna ati ban.. kelinma wadinna ati.. overtake karanna gihilla ida madi una apu speed ekatama gahuwa... ehema nattan overtake karapu vahane angata kapanna ati..



dawas kihipayakata kalin kotu paninna giya 2k ekineka mattu neda![]()

bike eka 60-70km/h vat enna ati ban.. kelinma wadinna ati.. overtake karanna gihilla ida madi una apu speed ekatama gahuwa... ehema nattan overtake karapu vahane angata kapanna ati..



