හුටා චනකයාගේ පල්සරේ රිවස් ගියර් එකකුත් තියෙනවා වගේ.....![]()
![]()
ක්ලච් එක අල්ලං ඉන්නවා කියන්නෙ එන්ජිම සහ ගියර් බොක්ස් එක අතර තියෙන සම්බන්ධය කඩන එකනෙ..මචන්ලා බයික් start කරලා gear එකට දාලා ඔය අපි ගෙදරින් එලියට ගන්නකොට පිටිපස්සට අදින්නේ , එහම කරන්න හොද නැද්ද clutch plates යනවද,

ක්ලච් එක අල්ලං ඉන්නවා කියන්නෙ එන්ජිම සහ ගියර් බොක්ස් එක අතර තියෙන සම්බන්ධය කඩන එකනෙ..
ඉතිං එහෙම තියෙද්දි පොඩ්ඩක් පස්සට ගියා කියලා අවුලක් නෑ මගෙ හිතේ..
උඹට ශුවර් ම නැත්තං ඉතිං ඔන්න ඕකෙ ගියර් එක නියුටල් කරලා ගනිංකො![]()
එහෙම වෙන්න බෑ නෙ..pulsar 135ls එකේ engine එක start කරලා gear එකට දැන්මට පස්සේ නියුටල් කරන්න බැ බන්.


මචන්ලා බයික් start කරලා gear එකට දාලා ඔය අපි ගෙදරින් එලියට ගන්නකොට පිටිපස්සට අදින්නේ , එහම කරන්න හොද නැද්ද clutch plates යනවද,



pulsar 135ls එකේ engine එක start කරලා gear එකට දැන්මට පස්සේ නියුටල් කරන්න බැ බන්.
එහෙම තල්ලු කරනකොට ක්ලච් ගෙවෙනව නම් ඉතින් දුවනකොට කොහොම ගෙවෙනව ඇද්ද ආහ්![]()
අවුලක් නෑ.... ඔය චනකයාගේ බයික් එකත්, ගෙදරටම දිරන එකක් නේ...... 
අර සර්විස් එකේ බුවා නේ කිව්වේ 2T චුට්ටක් දාන්න කියලා.... ඌ මගේ දුවලා තියෙන ගානත් දැක්කනේ.......
![]()
එහෙම තල්ලු කරනකොට ක්ලච් ගෙවෙනව නම් ඉතින් දුවනකොට කොහොම ගෙවෙනව ඇද්ද ආහ්![]()

TDI මාමිට මල පැනලා......
![]()
![]()


ටික දව්සක් පදිනකොට ඕක පුලුවන් වෙයි. මාත් වෙන එවුන්ගෙ බයික් එකක් පැද්දොත් අනිවා නිව්ට්රල් එකට දාන්න කටු කනව. මගේ බයික් ගත්ත දවස් වලත් ටිකක් අමාරු උනා. හැම බයික් එකටම අදාල ක්රමයක් තියනව.tricker එකෙ 1st එකට දාල යන්තන් උස්සන්න ඕනෙ.XR එකෙ 2nd එකට දාල පොඩ්ඩක් පාත් කරන්න ඕනෙ. ඔය වගේ සීන් එකක් ඇති ඕකෙත්.








panna ai deiyanee alut pitin bike ekata mona 2T da...??



සුභ උදෑසනක්!
යුරාජ් පතය කොටු පැනල අද.![]()

සුභ උදෑසනක්!
යුරාජ් පතය කොටු පැනල අද.![]()