එලකිරි පල්සර් ක්ලබ් Bajaj Pulsar Fan Club

Status
Not open for further replies.

harindugamlath

Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    machnlaa mata poddak kyanawada byk eka start karala gear eke thyeddi clutch eka allagena hitiyama issarahata yanne mokada kyala?kohe hari gihin engine eka heat unata passe yanne na bn ahema?

    ක්ලච් එක එජස්ට් කරගනින් මචෝ හරියට...:yes:

    උදේට ගියර් එක දාද්දි ඩොක් ගාන එක සාමාන්ය දෙයක්. යන්න හදනව නම් හරියට ක්ලච් එක එන්ගේජ් වෙන්නෙ නෑ මචෝ..:rolleyes:

    දල විදියට ලීවර් එක සෙන්ටිමීටර් එකහමාරක් දෙකක් වගේ වෙන්න ප්ලේ එකක් හිටින්න එජස්ට් කරගන්න.:yes:

    ඒහරියන්නෙත් නැත්නම් සමහරවිට ලෙඩක් ඇති. කේබල් එහෙම පොඩ්ඩක් බලන්න.:yes:

    වැඩි විස්තර සඳහා TDI ගුරු මහතා හමුවන්න.:yes::yes::D
     

    hornetboy

    Active member
  • Dec 7, 2012
    884
    148
    43
    ක්ලච් එක එජස්ට් කරගනින් මචෝ හරියට...:yes:

    උදේට ගියර් එක දාද්දි ඩොක් ගාන එක සාමාන්ය දෙයක්. යන්න හදනව නම් හරියට ක්ලච් එක එන්ගේජ් වෙන්නෙ නෑ මචෝ..:rolleyes:

    දල විදියට ලීවර් එක සෙන්ටිමීටර් එකහමාරක් දෙකක් වගේ වෙන්න ප්ලේ එකක් හිටින්න එජස්ට් කරගන්න.:yes:

    ඒහරියන්නෙත් නැත්නම් සමහරවිට ලෙඩක් ඇති. කේබල් එහෙම පොඩ්ඩක් බලන්න.:yes:

    වැඩි විස්තර සඳහා TDI ගුරු මහතා හමුවන්න.:yes::yes::D

    clutch plate gyamath ahema wenawada machn?
    dan full service ekak machn thyenne?e hindada danneth na neda?
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    මචන්ලා මගෙ එකේ මිස් එකක් එන්න ගත්තා නොවැ අද...:sorry:

    ඉලෙක්ට්‍රික් මිස් එකක්. ප්ලග් වයර් එක පන්නල අරන් බැලුවම ආර්.පී.එම් 3000,4000 වගේ අතර සෙට්වෙච්ච ගමන් ස්පාර්ක් එක එන්නැතුව යනව. කැඩි කැඩි එන්නේ හොඳට පැහැදිලිව පේනවා...:yes::yes:

    ඉතින් මොකුත් නෑ දුන්න වැඩේ මේකට...:P

    HMXSbn4.jpg


    ගලෝල අරන් බෝර්ඩ් එක පැත්තක ඉඳන් පෑස්සුවා....:cool:


    GN වල CDI සර්කිට් එක දැකලා නැති දුගී ජනයා බලාගනිත්වා....:P

    rP0nq6T.jpg


    0biHQ1D.jpg


    මෙන්න මේකයි වුනේ ඊට පස්සේ...:rofl:

    3000,4000අතර එන මිස් එක නම් වැඩෙන් හරිගියේ නෑ. යුනිට් එකේම අවුලක් තියනවා. මොකද ඔය ලෙඩේ ගත්ත දවස් වලම ඇවිත් පෑස්සුවට පස්සේ හරිගියානේ..:yes::yes:

    හැබැයි මෙහෙම එකක් තියන්වා... අපේ ඉසුරු මගෙ එක පැද්ද හින්ද මතක ඇති අයිඩ්ල් තියනකොට ඇක්සලරේටර් එක එක පාරට රේස් කලොත් ගොඩක්, එන්ජිම පොඩ්ඩක් මිස්වෙලා තමා රේස් වෙන්නේ...:sorry:

    මෙන්න බොලේ දැන් පුලුවන් උපරිම ස්පීඩ් එකෙන් ඇක්සලරෙටර් එක කෙරවලටම ඇල්ලුවත්(RPM 2000 විතර තියල) මිස් වෙන්නේ නැතුව රේස් වෙනවා... :baffled:ඇත්තටම පුදුමයි. මං ඔය වගේ රේස් වෙනව දැකල තියෙන්නේ BAJA,TTR වගේ ඒව විතරයි.:baffled:

    ඕන මගුලක් කියල මගෙ යාලුවටත් පෙන්නල CDI unit එක මාරු කරනවා. :yes::yes:ඇරල යන්නතුව හිමින්සැරේ ගියොත් මිස් කරකර යන්නෙ. එපා වෙනවා....:sorry:
     

    TDI110

    Well-known member
  • Dec 7, 2010
    4,336
    351
    83
    clutch plate gyamath ahema wenawada machn?
    dan full service ekak machn thyenne?e hindada danneth na neda?


    clutch plate giyama dunnat yanne naha ban... ohoma deyak wenne naha... umba kiyapu dee balanne ahanne natuwa kiyanna puluwan answer ekak mama dunna umbata PM ekata..

    service langai kiyanne 2500km duwana oil eken 2400 hoo ita wadaa duwala ati... eka tamai rath unama ehema deyak naha kiyanne.. mokada nattan ehema clutch alluvat yanna balana eka tiyenna ona deyak.....

    service eka karala kookatat clutch ekat hariyata adjust kara ganna....

    :yes::yes::yes:
     

    TDI110

    Well-known member
  • Dec 7, 2010
    4,336
    351
    83
    Harinduwaa leesi naha balan yaddi CDI walatat sellan danava neeeeeeeeeeeeeeee..........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    Harinduwaa leesi naha balan yaddi CDI walatat sellan danava neeeeeeeeeeeeeeee..........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ඔය පලවෙනි වතාවට ඕකකට වැඩේ දුන්නේ...:P

    සර්කිට් එක එච්චරම සංකීර්ණ නෑ නොවෑ. ඒ හින්ද බය නැතුව අත ගැහුවා...:P
    දැන් බයික් එක ගත්ත ගමන් හිටු කියල රේස් කරන්න නම් පුලුවන්. :yes::yes:
    හිමින් 4ට වගේ දාගෙන යන්න ගියාම තමා දුක.:sorry:
     

    harithamanohara

    Active member
  • Jun 16, 2011
    913
    51
    28
    on the floor
    ඔය පලවෙනි වතාවට ඕකකට වැඩේ දුන්නේ...:P

    සර්කිට් එක එච්චරම සංකීර්ණ නෑ නොවෑ. ඒ හින්ද බය නැතුව අත ගැහුවා...:P
    දැන් බයික් එක ගත්ත ගමන් හිටු කියල රේස් කරන්න නම් පුලුවන්. :yes::yes:
    හිමින් 4ට වගේ දාගෙන යන්න ගියාම තමා දුක.:sorry:


    හරිදුවෝ resister,IC එහෙම replace කරන්න වෙලාද දන්නේ නෑ.එහෙම case එකක් නම් උබට හදන්න පුලුවන්ද .
     
    Last edited:

    Isuru Nayanajith Bandara

    Well-known member
  • Nov 8, 2007
    4,528
    108
    63
    34
    Take a Look Around
    machnlaa mata poddak kyanawada byk eka start karala gear eke thyeddi clutch eka allagena hitiyama issarahata yanne mokada kyala?kohe hari gihin engine eka heat unata passe yanne na bn ahema?

    ah aeka gana aechchara worry wenna aepa machan..bike aeke clutch aeka udeta poddak badala allala thiyenne..oil heat una gaman aeka nathi wenawa..wadiya ona naha mage pulsar aeka udeta start karaddi adiyak withara issarahata adila yanawa..habai neutral aeke thiyeddi nan aehema wenne naha..clutch aeka engage wela thiyeddi thamai..ithin aenisa aeka gana baya wenna aepa..seethala wadi kaala wala oka tikak darunu wadi..aekai bike aekak start karala poddak heat wenna deela yanna kiyanne:yes::yes:
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    හරිදුවෝ resister,IC එහෙම replace කරන්න වෙලාද දන්නේ නෑ.එහෙම case එකක් නම් උබට හදන්න පුලුවන්ද .

    ගේමක් නැතුව හදන්න පුලුවන් මචෝ.:yes::yes: ඒත් මේකෙ තියන IC දෙකනම් මෙහෙ ගන්න තියනවද කියල පොඩ්ඩක්වත් ෂුවර් නෑ බන්.:dull:

    මං කෝකටත් අද CDI එක මාරු කරල බලනවා...:yes::yes:
     

    Isuru Nayanajith Bandara

    Well-known member
  • Nov 8, 2007
    4,528
    108
    63
    34
    Take a Look Around
    මචන්ලා මගෙ එකේ මිස් එකක් එන්න ගත්තා නොවැ අද...:sorry:

    ඉලෙක්ට්‍රික් මිස් එකක්. ප්ලග් වයර් එක පන්නල අරන් බැලුවම ආර්.පී.එම් 3000,4000 වගේ අතර සෙට්වෙච්ච ගමන් ස්පාර්ක් එක එන්නැතුව යනව. කැඩි කැඩි එන්නේ හොඳට පැහැදිලිව පේනවා...:yes::yes:

    ඉතින් මොකුත් නෑ දුන්න වැඩේ මේකට...:P

    HMXSbn4.jpg


    ගලෝල අරන් බෝර්ඩ් එක පැත්තක ඉඳන් පෑස්සුවා....:cool:


    GN වල CDI සර්කිට් එක දැකලා නැති දුගී ජනයා බලාගනිත්වා....:P

    rP0nq6T.jpg


    0biHQ1D.jpg


    මෙන්න මේකයි වුනේ ඊට පස්සේ...:rofl:

    3000,4000අතර එන මිස් එක නම් වැඩෙන් හරිගියේ නෑ. යුනිට් එකේම අවුලක් තියනවා. මොකද ඔය ලෙඩේ ගත්ත දවස් වලම ඇවිත් පෑස්සුවට පස්සේ හරිගියානේ..:yes::yes:

    හැබැයි මෙහෙම එකක් තියන්වා... අපේ ඉසුරු මගෙ එක පැද්ද හින්ද මතක ඇති අයිඩ්ල් තියනකොට ඇක්සලරේටර් එක එක පාරට රේස් කලොත් ගොඩක්, එන්ජිම පොඩ්ඩක් මිස්වෙලා තමා රේස් වෙන්නේ...:sorry:

    මෙන්න බොලේ දැන් පුලුවන් උපරිම ස්පීඩ් එකෙන් ඇක්සලරෙටර් එක කෙරවලටම ඇල්ලුවත්(RPM 2000 විතර තියල) මිස් වෙන්නේ නැතුව රේස් වෙනවා... :baffled:ඇත්තටම පුදුමයි. මං ඔය වගේ රේස් වෙනව දැකල තියෙන්නේ BAJA,TTR වගේ ඒව විතරයි.:baffled:

    ඕන මගුලක් කියල මගෙ යාලුවටත් පෙන්නල CDI unit එක මාරු කරනවා. :yes::yes:ඇරල යන්නතුව හිමින්සැරේ ගියොත් මිස් කරකර යන්නෙ. එපා වෙනවා....:sorry:

    adee umba ela porak ne?? mey spark plug aeka maaru kale naddA??mage eeye rpm 4000 ta aeha yaddi bike aeken silcer aeken gindara aenna gaththa ne :P deiyanpalla gindara wisik una..loku miss aekak aekka..rpm4000ta aduwen yaddi kisi awulak naha..gedara genath wena pulsar aekaka CDI aekak damma aeth aehemmamai case aeka..nikamata spark plug deka maaru karala baluwa..menna bole wade hari..:yes::yes:
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    adee umba ela porak ne?? mey spark plug aeka maaru kale naddA??mage eeye rpm 4000 ta aeha yaddi bike aeken silcer aeken gindara aenna gaththa ne :P deiyanpalla gindara wisik una..loku miss aekak aekka..rpm4000ta aduwen yaddi kisi awulak naha..gedara genath wena pulsar aekaka CDI aekak damma aeth aehemmamai case aeka..nikamata spark plug deka maaru karala baluwa..menna bole wade hari..:yes::yes:

    ප්ලග් 3ක් ම මාරු කලා බන්. වැඩේ එහෙම්මමයි. NGK එකට පොඩී වෙනසක් තියනවා. ඒත් ඒකට වෙනසක් කියන්න බෑ බන්.:rolleyes:

    මං දාගෙන දුවන්නෙ Denso එකක්. වැඩේ කියන්නේ ඉස්සර ඉඳන්ම NGK එක දැම්මම බයික් එක අදිනව අඩුයි පැහැදිලිවම Denso එකට වඩා. අනේ මංදා ඇයි කියලනම්. එන්ජින් එකේ සද්දෙත් වෙනස් පොඩ්ඩක් ප්ලග් දෙකට. හොඳ බර සද්දයක් තියෙන්නෙ Denso එකට.:yes::yes:

    ප්ලග් ගැප් එක අඩු වැඩි කර කර බැලුව ගොඩක් වෙලා. වෙනසක් නෑ ඒත්. CDI එක පාස්සපු ගමන් දැන් හුටාස් ගාල රේස් වෙනවා. RPM 2000ට විතර තියෙද්දි ඇක්සලරේටරේ පුලුවන් තරම් හයියෙන් යටටම ඇල්ලුවත් මිස් වෙන්නැතුව රේස් වෙනව. මට පේන්නෙ ලෙඩේ කලින් ඉඳලම තිබිල බන්.:yes:
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    ඉසුරුවෝ උඹ ගින්දර විසික් කරන්නේ එක්සෑම් ඉවර කරලද...:angry::angry:

    ඒක ඉවරයක් කරල මේ පැත්තෙ වර.:frown:;)
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,561
    22,255
    113
    Gotland
    ප්ලග් 3ක් ම මාරු කලා බන්. වැඩේ එහෙම්මමයි. NGK එකට පොඩී වෙනසක් තියනවා. ඒත් ඒකට වෙනසක් කියන්න බෑ බන්.:rolleyes:

    මං දාගෙන දුවන්නෙ Denso එකක්. වැඩේ කියන්නේ ඉස්සර ඉඳන්ම NGK එක දැම්මම බයික් එක අදිනව අඩුයි පැහැදිලිවම Denso එකට වඩා. අනේ මංදා ඇයි කියලනම්. එන්ජින් එකේ සද්දෙත් වෙනස් පොඩ්ඩක් ප්ලග් දෙකට. හොඳ බර සද්දයක් තියෙන්නෙ Denso එකට.:yes::yes:

    ප්ලග් ගැප් එක අඩු වැඩි කර කර බැලුව ගොඩක් වෙලා. වෙනසක් නෑ ඒත්. CDI එක පාස්සපු ගමන් දැන් හුටාස් ගාල රේස් වෙනවා. RPM 2000ට විතර තියෙද්දි ඇක්සලරේටරේ පුලුවන් තරම් හයියෙන් යටටම ඇල්ලුවත් මිස් වෙන්නැතුව රේස් වෙනව. මට පේන්නෙ ලෙඩේ කලින් ඉඳලම තිබිල බන්.:yes:

    cdi eke closeup photos dapan
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    cdi eke closeup photos dapan

    අඩේ ඔච්චරයි බන් ගැහුවේ...:sorry:
    රෑ 11ට විතර බන් ඔය ෆොටෝ ගැහුවේ.:dull:

    IC දෙකයි තියෙන්නේ single inline විදියට තියන. මයික්‍රොට්‍රෝලර් එකක්ද කියල සැකයි T2333 වගේ නම්බර් එකක්. හැබයි දැන් ත්‍රොට්ල් රෙස්පොන්ස් එක පෙන්නන්න තිබ්බනම් කියල හිතෙනව.:yes::yes:
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    පවිත්‍රයෝ පොඩ්ඩක් හිටු මං තියන එක ක්‍රොප් කරල දාන්න බලන්නම්.:yes::yes:
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    පවිත්‍රයෝ මේක මොකෝ...:rolleyes:

    මං අද මේක මාරු කරන්න ඉන්නේ හොඳ ෆොටෝ ටිකක් දාන්නම්.:yes:

    cea5NkV.jpg
     
    Last edited:

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,561
    22,255
    113
    Gotland
    පවිත්‍රයෝ මේක මොකෝ...:rolleyes:

    මං අද මේක මාරු කරන්න ඉන්නේ හොඳ ෆොටෝ ටිකක් දාන්නම්.:yes:

    cea5NkV.jpg

    කැප් වල අව්ලක් වෙන්න පුළුවන්
    ඉලෙක්ට්‍රොලයිටික් කපසිටර් කාලයක් යද්දී අව්ල් වෙනව
    ඩිස්චර්ජ් කැප් එක කොයි එකද ?
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    කැප් වල අව්ලක් වෙන්න පුළුවන්
    ඉලෙක්ට්‍රොලයිටික් කපසිටර් කාලයක් යද්දී අව්ල් වෙනව
    ඩිස්චර්ජ් කැප් එක කොයි එකද ?

    මේකෙ එහෙම එකක් නෑ බන්... :baffled:මේක CDI කිව්වට ට්‍රාන්සිස්ටර් කන්ට්‍රොල්ඩ් මචෝ...:dull: කැපෑසිටර් ඩිස්චාර්ජ් කිරිල්ලක් නෙමේ. ඔය තඩි ට්‍රාන්සිස්ටර් එකක් තියෙන්නෙ.. ඒක තමා බඩු මං හිතන්නේ..:yes:

    මං කැප් බැලුව ඉදිමිච්ච ගති අනන්මනම් එහෙම නෑ බන්. මාරු කරන්න ගියෙ නෑ මහ රෑ කැප් හොයන්න නැති නිසා.:P
     

    Dinushasankalpa

    Well-known member
  • Feb 7, 2009
    56,439
    4,158
    113
    කඩවත
    මචන්ලා මගෙ එකේ මිස් එකක් එන්න ගත්තා නොවැ අද...:sorry:

    ඉලෙක්ට්‍රික් මිස් එකක්. ප්ලග් වයර් එක පන්නල අරන් බැලුවම ආර්.පී.එම් 3000,4000 වගේ අතර සෙට්වෙච්ච ගමන් ස්පාර්ක් එක එන්නැතුව යනව. කැඩි කැඩි එන්නේ හොඳට පැහැදිලිව පේනවා...:yes::yes:

    ඉතින් මොකුත් නෑ දුන්න වැඩේ මේකට...:P



    ගලෝල අරන් බෝර්ඩ් එක පැත්තක ඉඳන් පෑස්සුවා....:cool:


    GN වල CDI සර්කිට් එක දැකලා නැති දුගී ජනයා බලාගනිත්වා....:P





    මෙන්න මේකයි වුනේ ඊට පස්සේ...:rofl:

    3000,4000අතර එන මිස් එක නම් වැඩෙන් හරිගියේ නෑ. යුනිට් එකේම අවුලක් තියනවා. මොකද ඔය ලෙඩේ ගත්ත දවස් වලම ඇවිත් පෑස්සුවට පස්සේ හරිගියානේ..:yes::yes:

    හැබැයි මෙහෙම එකක් තියන්වා... අපේ ඉසුරු මගෙ එක පැද්ද හින්ද මතක ඇති අයිඩ්ල් තියනකොට ඇක්සලරේටර් එක එක පාරට රේස් කලොත් ගොඩක්, එන්ජිම පොඩ්ඩක් මිස්වෙලා තමා රේස් වෙන්නේ...:sorry:

    මෙන්න බොලේ දැන් පුලුවන් උපරිම ස්පීඩ් එකෙන් ඇක්සලරෙටර් එක කෙරවලටම ඇල්ලුවත්(RPM 2000 විතර තියල) මිස් වෙන්නේ නැතුව රේස් වෙනවා... :baffled:ඇත්තටම පුදුමයි. මං ඔය වගේ රේස් වෙනව දැකල තියෙන්නේ BAJA,TTR වගේ ඒව විතරයි.:baffled:

    ඕන මගුලක් කියල මගෙ යාලුවටත් පෙන්නල CDI unit එක මාරු කරනවා. :yes::yes:ඇරල යන්නතුව හිමින්සැරේ ගියොත් මිස් කරකර යන්නෙ. එපා වෙනවා....:sorry:

    :sorry:
    එහෙනං ඔන්න ඕක විකුනලා දාලා පල්සරයක් ගමු :rofl:
     
    Status
    Not open for further replies.