එලකිරි පල්සර් ක්ලබ් Bajaj Pulsar Fan Club

Status
Not open for further replies.

harithamanohara

Active member
  • Jun 16, 2011
    913
    51
    28
    on the floor
    clutch aeken nemei machan mama danna widihata..mamath TDI kiyana aekata agree..api low speed aekaka godak low gear aekaka yaddi engine aekata power deliver karanna bari unahama petrol godak burn karanawa..aehema unahama piston aeken thamai oya sadde aenne..
    Clutch nathuwa gear maaru karana aeka nan ithin mama saahenna karanawa..paare yana bike aekka gema illanawa welawata nan clutch aeka allannema nathi tharan..aeka aeka gear waladi denna ona torque aeka gana idea aekak thiyanawa nan clutch nathuwa gear maaru karana aeka easy..mama danna widihata wahana wala poweshift karanawa kiyala kiyanneth oka thamai..aeken wenne engine aeka slow nokara gear change aekak karana aeka..habai ithin oka experince aeken thamai danaganne..mehemai kiyala ugannanna nan baha :D gear box kudu karaganne nathuwa clutch allala gear daana aeka eeta hodai :yes::yes:

    clutch අල්ලන්නේ නැතුව දානකොට engagement dog,gear wheel කෙටෙන්නේ නැද්ද බන්?

    තව problem එකක් මචෝ, bike එකේ යද්දී gear දානකොට , අපි clutch එක ඇල්ලුවත් chain එක හරහා counter shaft එක කරකවෙනවනේ එතකොට engagement dog වලට හානි වෙන්නැද්ද?
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    clutch අල්ලන්නේ නැතුව දානකොට engagement dog,gear wheel කෙටෙන්නේ නැද්ද බන්?

    තව problem එකක් මචෝ, bike එකේ යද්දී gear දානකොට , අපි clutch එක ඇල්ලුවත් chain එක හරහා counter shaft එක කරකවෙනවනේ එතකොට engagement dog වලට හානි වෙන්නැද්ද?

    එහෙම වෙන්නේ නෑ මචෝ...:cool:

    ඔය හැම එකටම තිතට හේතු කියන්න බෑ. ඒත් මචන් ඕව ඩිසයින් කරල හදල තියෙන්නේ ගානට අදාල අවස්තාවෙදි පිස්සු කෙලින්නේ නැතුව වැඩ කරන්න.

    ක්ලච් නැතුව මාරු කරනකොට එන්ජිම හරි ගානට රේස් කරගන්නව නම් ගානට මාරුකරන්න පුලුවන්.:yes:

    ක්ලච් එක රිලීස් වුනාම තියන පොඩි තල්ලුව දැනෙන්නෑ මචෝ ගියර් බොක්ස් එකට.. ඒක ගානක් වෙන්නෑ.:yes:
     

    harithamanohara

    Active member
  • Jun 16, 2011
    913
    51
    28
    on the floor
    මුන් දෙන්න ට්‍රිපකට සෙට් වුනොත් එක බයික් රේස් එකක් වෙයි.:angry::angry:

    Quick shifter එකත් මරු.
    ඔව් බන් මුන් දෙන්න race ගියොත් මොනවා වෙයිද දන්නේ නෑ:yes:
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    Quick shifter එකත් මරු.
    ඔව් බන් මුන් දෙන්න race ගියොත් මොනවා වෙයිද දන්නේ නෑ:yes:

    ඉසුරුව Fz කාරයෙක් එක්ක එහෙම ගියෙම නෑ.:P

    ඉසුරුව එක්ක කෙලින් පාරෙ ගිහින් මං 90 පැන්නම උගෙ පස්සෙන් යන එක නැවැත්තුවා...:dull:
     

    harithamanohara

    Active member
  • Jun 16, 2011
    913
    51
    28
    on the floor
    එහෙම වෙන්නේ නෑ මචෝ...:cool:

    ඔය හැම එකටම තිතට හේතු කියන්න බෑ. ඒත් මචන් ඕව ඩිසයින් කරල හදල තියෙන්නේ ගානට අදාල අවස්තාවෙදි පිස්සු කෙලින්නේ නැතුව වැඩ කරන්න.

    ක්ලච් නැතුව මාරු කරනකොට එන්ජිම හරි ගානට රේස් කරගන්නව නම් ගානට මාරුකරන්න පුලුවන්.:yes:

    ක්ලච් එක රිලීස් වුනාම තියන පොඩි තල්ලුව දැනෙන්නෑ මචෝ ගියර් බොක්ස් එකට.. ඒක ගානක් වෙන්නෑ.:yes:

    engine එකක් design කරනවා කියන්නෙත් ලේසි වැඩක් නෙවේ.:cool:
    මට නම් experince නම් නැ.ටික ටික ට්‍රය් කරන්න ඕන.
     

    harithamanohara

    Active member
  • Jun 16, 2011
    913
    51
    28
    on the floor
    ඉසුරුව Fz කාරයෙක් එක්ක එහෙම ගියෙම නෑ.:P

    ඉසුරුව එක්ක කෙලින් පාරෙ ගිහින් මං 90 පැන්නම උගෙ පස්සෙන් යන එක නැවැත්තුවා...:dull:

    :oo: muta kiyanna oona parissamen pala kiyala.
     

    Isuru Nayanajith Bandara

    Well-known member
  • Nov 8, 2007
    4,528
    108
    63
    34
    Take a Look Around
    mekedi machan accelerator eka atha arinne natuwa... gear sift wenna ona welavata godaaaak ikmanata clutch eka paagala gear eka wadi karanava.. accelerator eka atha arinne natuwama... habai clutch eka pagalai danne... panala yanne wahanee....

    eka nikan hariyata over take karaddi yana gear eka ati nam gear eka adu nokara ehemama clutch eka allala atha arala pickup karala gannava wagee.... (half clutch gahanava) wageee......... :yes::yes::yes:

    oya dekama RACING TEQUNICS dekak....!!!!!!!!!

    kattiya kelagena yana welavaka parissamata try karala balanna... neda Isuruu...:D:D:yes::yes:

    TDI lokka eelaga paara nan trip aeka aniwa yamu harida?? Race yanna nemei race aekakuth yamu aeka wenai :P mata hari asai racing techniq tikak igena ganna..ara speed aeka adu nokara podi gear change aekakin kane wali gaawenna nawana aeka aehema :D mata danatath saahenna durata aehema nawanna puluwan aeth speed aeka hitu kiyala bahinawa..uparima bend aekak nawala thiyenne 62kmph..mata aeth hithenawa eetawada puluwan athi kiyala
     

    Isuru Nayanajith Bandara

    Well-known member
  • Nov 8, 2007
    4,528
    108
    63
    34
    Take a Look Around
    clutch අල්ලන්නේ නැතුව දානකොට engagement dog,gear wheel කෙටෙන්නේ නැද්ද බන්?

    තව problem එකක් මචෝ, bike එකේ යද්දී gear දානකොට , අපි clutch එක ඇල්ලුවත් chain එක හරහා counter shaft එක කරකවෙනවනේ එතකොට engagement dog වලට හානි වෙන්නැද්ද?

    ara harindu kiwwa wage machan aehema ithin wenne naththe ay kiyala kiyanna nan hethu danne naha..but hariyata thamange bike aeke power deliver wena widiha dannawa nan oka easy gemak..hariyata purudu unoth bike aeke pitipasse inna aekata danenne wath nathi wenna gear aeka change karanna puluwan clutch nathuwa..;) podi try aekak daala balanna idala hitala..mage pulsar aeke nan rpm 4500 wage weddi gear aeka danna puluwan kisima hirak saddayak hellillak nathuwa..eeta aduwen nan daaddi podak gassenawa:sorry:
     

    chamithcp

    Member
    Sep 21, 2008
    5,125
    242
    0
    Matale,Maharagama,Ratnapura
    Ah kukulani exam nan iwarai..yamuda aye tripak :D
    උඹ හරියට exam කල නේද?

    එකේම්ම මම එනවා
    පිටිපස්සේ යන්න ඔට්ටු නැ
    umbe aewa daaddi umbe wayasa kiyala daapan naththan minissu waradiyata hithai :rofl::rofl:
    :lol::lol:
    එල නේ මචන්, මම කමතිය් තරුණ බව රැක ගන්න :yes::yes:
    කොහේ තියෙන එකද?

    Itin harinee machan adeeta giya widiyata rath une nattan tamai pudumee... taka taka sadayak unata e tibba widiyata nam sahena athilli tahilli duwala tiyennee....:yes::yes::yes:
    ඔව් බන් මට නිකන් පිස්සු වගේ එක දැක්කම
    අද වැස්සෙම නාන්න ගිහිල්ල.:yes::yes: කොටන් දාගෙන පැදල.:yes: වැල් ගැට ගහල ටාර්සන් වගේ වතුරට පැනල.:yes: අතපය ටිකක් හූරගෙන. :yes:ආපහු වැස්සෙම තෙමි තෙමී ගෙදර ඇවිත් එහෙම්මම අපේ ටෝනි අයියවත්(ගෙවල් පැත්තෙ පොර කිව්වෙ) හම්බවෙන්න ගිහිල්ල දැන් තමා ඕං ගෙදර ආවේ...:P

    ඇති වෙනකම් වතුරෙ අද...:cool:

    චානකයට නම් හොඳටම රිදෙයි දැන්....:love::love:

    අම්මේ ඇති යන්තම් සතියකට හරියන්න නාලා
    ;)
     

    chamithcp

    Member
    Sep 21, 2008
    5,125
    242
    0
    Matale,Maharagama,Ratnapura
    TDI lokka eelaga paara nan trip aeka aniwa yamu harida?? Race yanna nemei race aekakuth yamu aeka wenai :P mata hari asai racing techniq tikak igena ganna..ara speed aeka adu nokara podi gear change aekakin kane wali gaawenna nawana aeka aehema :D mata danatath saahenna durata aehema nawanna puluwan aeth speed aeka hitu kiyala bahinawa..uparima bend aekak nawala thiyenne 62kmph..mata aeth hithenawa eetawada puluwan athi kiyala

    මම නම් පෙරේදා ඉංගිරිය බුලත් සිංහල පාරේ වංගුවක් ගත්තා 95kmph විතර එහෙම්මම 105kmph top speed ගියා මගේ discover 125 st එකෙන් :cool::cool::cool:
     

    harithamanohara

    Active member
  • Jun 16, 2011
    913
    51
    28
    on the floor
    ara harindu kiwwa wage machan aehema ithin wenne naththe ay kiyala kiyanna nan hethu danne naha..but hariyata thamange bike aeke power deliver wena widiha dannawa nan oka easy gemak..hariyata purudu unoth bike aeke pitipasse inna aekata danenne wath nathi wenna gear aeka change karanna puluwan clutch nathuwa..;) podi try aekak daala balanna idala hitala..mage pulsar aeke nan rpm 4500 wage weddi gear aeka danna puluwan kisima hirak saddayak hellillak nathuwa..eeta aduwen nan daaddi podak gassenawa:sorry:

    මම අද පොඩ්ඩක් ට්‍රය් කරා බන් සමහර වෙලාවට සුපිරියටම වැටෙනවා කිසි සද්දයක් නැ.gear අඩු කරනකොට තමා ටිකක් ගස්සෙන්නේ.මම දිගටම මේක කරන්නේ නෑ.බයයි බන්.

    මම නම් පෙරේදා ඉංගිරිය බුලත් සිංහල පාරේ වංගුවක් ගත්තා 95kmph විතර එහෙම්මම 105kmph top speed ගියා මගේ discover 125 st එකෙන් :cool::cool::cool:

    bajaj කාරයාගේ garrenty එකනම් මාරයි.නේ බන්.:( ඔකුන්ගෙන් සල්ලි ඉල්ලගන්න තිබ්බේ
    අව්ලක් න bike එක හදාගත්තනේ.:)
     

    TDI110

    Well-known member
  • Dec 7, 2010
    4,336
    351
    83
    TDI lokka eelaga paara nan trip aeka aniwa yamu harida?? Race yanna nemei race aekakuth yamu aeka wenai :P mata hari asai racing techniq tikak igena ganna..ara speed aeka adu nokara podi gear change aekakin kane wali gaawenna nawana aeka aehema :D mata danatath saahenna durata aehema nawanna puluwan aeth speed aeka hitu kiyala bahinawa..uparima bend aekak nawala thiyenne 62kmph..mata aeth hithenawa eetawada puluwan athi kiyala


    ela ela aniwaa... mama loku bike ekema ennam ehenam.. CT100 eke oya sellam bahane....

    oka podi trick ekak ban,
    kawadavat wanguwedi break karanna epaa...


    wanguwata kalin break karala
    .
    . gear eka adu karanna..

    speed eka adu wei wanguwata enter weddi...eka aulak naha..

    habai wanguwedi accelerate karanna..
    tika tika speed eka wadi wei....

    (me widiya maarama stable onama vahanayakata.)

    etakota wanguwen eliyata enne wanguwata awata wada speed....... ehemmama straight ekak hamba unot adinna..... oyata sulangak wage adala yanna puluwan...

    oya tequnice ekata add wenna ona anek karanava tamai RACING LINE eka.. specially oka useful wanguwalatama thamai.. (Track ekaka padinakota api wanguwakata enter wenna ona saha wanguwen exit wenna ona side ekak tiyanava)

    wadee tiyenne normal paraka hariyatama 100% racing line eke padinna baha.... issarahata wahana enavanee......:no::no:

    podi hint ekak dennam............. pare thamange side eke......

    "Onama wanguwaka eliya patten(outer bend) atul wela atul patten(inner bend) eliyata yanna"

    onna ochcharai bend ganna seen eka.. kisima guru mushtiyak natha........ hama deema kivva..

    take off start.../gear changes/power shifting/breaking when bumper to bumper/racing line/riding positions

    wagee... thawa racing tequnics set unama kiyala dennam machan umba atulu... uwamana hamootama...





     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    මම නම් පෙරේදා ඉංගිරිය බුලත් සිංහල පාරේ වංගුවක් ගත්තා 95kmph විතර එහෙම්මම 105kmph top speed ගියා මගේ discover 125 st එකෙන් :cool::cool::cool:

    Mage ekamis wenawa bola hondatama. Magadi hitiyathekka. Ada coil1k aragenamai gedara yanne....:dull:

    Oke thathwe kohomada dan...
     
    Status
    Not open for further replies.