මචන්ලා මට තියෙනවා pulsar 135 එකකුත්..වැස්ස වෙලාවට යන්නම බෑ ...මිස් කරනවා ..ස්ටාර්ට් වෙනවා..යන්න හදනකොට ගොළු වෙනවා..
Plug වලට වතුර යන්නෙත් නෑ ..tank එකට යන්නෙත් නෑ ..ස්විට්ච් වලට යන්නෙත් නෑ ..මොකද්ද කියල හිතාගන්න බෑ ..
හෙදුවමත් එහෙමයි ..dealer ගෙන් ඇහුවම කියපි ...bike එකේ ඔක්කොම ගලෝල වතුර අල්ලලා බලන්න ඕනෙලු...
මේකට මොකද කරන්නේ ...
135 aeke machan handle cup set aeka lagin yanawa neda loku wire set aekak..aeka yanne head light aeka pitipassata..nikan plastic case aekakin oka wahala thiyenne..aeka pannala balanna wire harness aeke aeka wire aekak hari chasis aeke wadinawa da kiyala..wadinawa kiwwe wire aekak thuwala wela wadinawa da kiyala..mokada aeka wire aekak hari chasis aeke wadinaa kiyanne power short aekak..aethana case aekak naththan coil aeka paththa ae kiwwe gear lever aeka thiyana paththe coil aeka wahala thiyenne engine packing aekak seal wenna thiyala..oka gedaradima galawanna puluwan.."8" box spanner aekakin..aeka galawala balanna mata sure athana case aekak naththan othana packing aeka leak..packing leak wechcha gaman coil aekata wathura podda podda bahinawa..eetapasse ithin winasai..
niyamai ah 
ට්රිප එන්න බැරි උනාට ඉතින් ආවා වගේම තමා 




