Kapannada boge repakammo meka nam sira wedak
fake hadan hangi hangi rep kapapu ewun anda anda athi![]()
Kapannada boge repakammo meka nam sira wedak
fake hadan hangi hangi rep kapapu ewun anda anda athi![]()
රෙප් කපන්නත් බෑ. ටැග් දාන්නත් බෑ. අවුස්සනවනම් මෙන්න වෙලාව. පීඩනේ පිටකරගන්න බැරුව මැරෙයි.එරෝසනුයි ගෝලයෝ රොත්තයි කුනුහරප කියනවා ඇති.. චන්දෙට වැඩ අල්ලන්න හිටියේ සෙට් එක..![]()
![]()
![]()
Kapannada boge repak![]()

Aathal ganna epa ban ungen. Kaage unath daruwoneරෙප් කපන්නත් බෑ. ටැග් දාන්නත් බෑ. අවුස්සනවනම් මෙන්න වෙලාව. පීඩනේ පිටකරගන්න බැරුව මැරෙයි.
Podi scene ekak test karala balanna oni. Meke thiyenawa angry like scene eka. Mokadda danne na wennerep kapapu kale kale iwarai
dan tag dannath baha neda?
ade ubath rathu kottekTho hithuwada thopi wage api rep or rathu kotu oluwe thiyan innawa kiyala?
Tho wage moda musalayek![]()

E kiyanne uba jeppek.මට නම් හිතෙන්නේ බයියොයි ටොයියොයි..මොකද උන් තමයි වැඩිපුරම මගේ රේප් කැපුවේ
U happy naha kohomath.molayak thiyena ekek mekata kamathi wenne naha rathu kotu karayoදෙයිය සතුටු වෙන්න විදිහක් නෑ උගේ දිව දාන අවතාරේ දැන් වැඩකරන්නේ නෑ![]()
එරෝසනුයි ගෝලයෝ රොත්තයි කුනුහරප කියනවා ඇති.. චන්දෙට වැඩ අල්ලන්න හිටියේ සෙට් එක..![]()
![]()
![]()
U happy naha kohomath.molayak thiyena ekek mekata kamathi wenne naha rathu kotu karayo
Uba baba..![]()



mod arep higannotha hondma warrMama wage mhnsiyen thread liyala rep ekthu krpu aya.![]()
Angry eka neutral ban. Bump kara kara reply karanakota notifications flood wenawa..Aathal ganna epa ban ungen. Kaage unath daruwone
Podi scene ekak test karala balanna oni. Meke thiyenawa angry like scene eka. Mokadda danne na wenne
Ayyo me aluthen post daanna epa kiyana eka mala karumayak unaa dannan![]()
dan reaction score eka kapenawaRep thamay ban reaction score walata awilla thiyenne. Reaction score saha user la site eka use wena widiha anuwa points labena eka enne. Eka on the way kiyala kiyala thiyenneMama wage mhnsiyen thread liyala rep ekthu krpu aya.![]()
ai rep kapala hali liyana eun ammata benala.. okun tama wedi hariya dan adanne wenas kara ekata.උඹලා හිතන්නේ අලුත් UI එකට වැඩියෙන්ම සතුටු වෙන්නේ කවුද ?..
මට නම් හිතෙන්නේ GOD![]()
![]()
(රතු කොටු කාරයින්)
