පොනිලා ගෙනත් ආයේ පුකේ ඇරවන්න යන්නේ සෙට් එකටම![]()
![]()
රටක පාලිමන්ට් එකට ගියපු එකෙක්, මහජන මුදල් ගැන කියන හැටි බලපන්.
නිකමට හිතප්පන් මේ හුට්ටිගෙ පුතාල අපිව දාල තියන තැන
පනපිටින් කෑවෑහෑකි බන්
අම්මප, කෑල්ල කෑල්ල කෑවෑහෑකි
පොනිලා ගෙනත් ආයේ පුකේ ඇරවන්න යන්නේ සෙට් එකටම![]()
![]()
මනින්න දෙයක් නෑ, මූ ඔරිජිනල් ගොනා@NRTG
රටක පාලිමන්ට් එකට ගියපු එකෙක්, මහජන මුදල් ගැන කියන හැටි බලපන්.
නිකමට හිතප්පන් මේ හුට්ටිගෙ පුතාල අපිව දාල තියන තැන
පනපිටින් කෑවෑහෑකි බන්
අම්මප, කෑල්ල කෑල්ල කෑවෑහෑකි
Mama nam oya katawath chande denne na
Most of the politicians are thinking only about them selves not about the country
Lankawe minissuth thamange wasiya witharai
Ethics, discipline anthimai
Parawal wala Yana kota kunu visi karanwa, gas kapanawa mama nam harima disappointed
Ane Manda .......
හරි ආර්ථිකය ගොඩ ගන්න පුළුවන් විදිහෙ plan එකක් තියෙනව නම් දෙන්නම් නැත්නම් gota වගේ fairy tales වලට නම් දෙන්නේ නෑ.හැමදාම පාර්ලිමේන්තුවේ මිනිස්සුන්ගේ ප්රශ්න කතා කලේ JVP/NPP එකේ අය විතරයි. ඒ නිසා මේ සැරේ විතරක් දීලා බලන්න.
මාත් මේ ගැන හිතනවා, අනිත් කාරණේ හරියකට බලයක් ලැබුනේ නැත්තෙත් ඔය සෙට් එකට නිසා අවසාන විකල්පය ඔච්චරයි.බලමු.හැමදාම පාර්ලිමේන්තුවේ මිනිස්සුන්ගේ ප්රශ්න කතා කලේ JVP/NPP එකේ අය විතරයි. ඒ නිසා මේ සැරේ විතරක් දීලා බලන්න.
රැල්ලට "බුද්ධිමත්" කියලා පෙන්නන්න ගිහින් තමයි නන්දසේනව ගෙනාවෙත්![]()
ගොන් කම වැඩි එකේ ඉදන් පිලිවෙලට. මයින්ඩ් සෙට් එකට අදාල තැනට සෙට් වෙයන
225ම එපා. > AKD > Delete > Dammila > Namal > Sajiya > Pateli > ranila
ගොන් කම වැඩි එකේ ඉදන් පිලිවෙලට. මයින්ඩ් සෙට් එකට අදාල තැනට සෙට් වෙයන
225ම එපා. > AKD > Delete > Dammila > Namal > Sajiya > Pateli > ranila
පස්පාරක් අගමැති වෙලත් කරපු පකක් නැති රනිලා දැන් කරයි කියල හිතන උන් තමා සුපිරිම ගොන්නු.
සජියා ගැනනම් කතා කරලත් වැඩක් නෑ.
බලාපොරොත්තුවක් හරි තියාගන්න පුලුවන් අනුර ගැන විතරයි.
ඉස්සර රනිල්ට සජිත්ට ගෝටට කතිරෙ ගහන්න පුලුවන් උන කෙනෙක්ට අනුරට කතිරයක් ගහන්න බැරි වෙන්න කිසිම හේතුවක් නෑ.(තාමත් හිත යටින් අරුන්ට කැමති නම් ඇරෙන්න)

ඉස්කෝලෙ ගියේ නෑනෙ.පව් බං
ඈ බං කෙල්ලේ, උඹ කොහෙද ඉස්කෝලේ ගියේ?. නෑ මං ඇහුවේ හරි ආඩම්බරයි ලක් මෑනිගේ දෝනිල ගැන.එකයි
------ Post added on Dec 18, 2023 at 10:45 PM

ඔ සෑඩ්, හරි කියුට් අනේ ඔයාඉස්කෝලෙ ගියේ නෑනෙ.![]()

එහෙනං මහින්දට චන්දෙ දාන්නද බුද්දිමත් broගොන් කම වැඩි එකේ ඉදන් පිලිවෙලට. මයින්ඩ් සෙට් එකට අදාල තැනට සෙට් වෙයන
225ම එපා. > AKD > Delete > Dammila > Namal > Sajiya > Pateli > ranila