ඕනෑම Dongle එකක් නොමිලේම unlock කරගන්න ... එන්න ..

chaminda wickrama

Junior member
  • Jan 6, 2011
    50
    5
    8
    Piliyandala
    ඔන්න මම අද ඔයාල ට ගෙනාවේ එලම thread එකක්
    මොකද මේ thread එක මගින් දැනට ලංකාවේ තියන ඕනෑම Dongle එකක් නොමිලේ ම Unlock කරගන්න පුළුවනි....

    ( කඩෙන් unlock කරොත් අඩුම 500 ක් වත් යනවා නේ .... )

    හරි වැඩි කතා නැතිවම වැඩේට බහිමු ...

    Dialog-Sri-Lanka.gif


    ඉස්සෙල්ලම Dialog Dongles Unlock කරගමු ... ( Network maximum speed 7.2 Mbps )

    large-huawei-e173-usb-modem.jpg


    Dongle Model : E 173
    අන්ලොක් software එක මෙතනින් Download කරගන්න
    http://www.mediafire.com/?23tsg9r30lsgnlt


    large-huawei-e153.jpg


    Dongle Model : E 153
    අන්ලොක් software එක මෙතනින් Download කරගන්න
    http://www.mediafire.com/?qrb5cxkkxoz86uc


    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Mobitel%20logo%20300.jpeg

    හරි එහෙනම් මොබිටෙල් Dongles Unlock කරගමු ... ( Network maximum speed 3.6 Mbps )


    1.
    e153g.gif

    huawei-e156.jpg

    Dongle Model : E 156
    අන්ලොක් software එක මෙතනින් Download කරගන්න

    http://huaweifirmware.blogspot.com/2011/05/huawei-e156.html
    ( මේ Site එකට ගියාම Image එකට යටින් Download Huawei E156 Firmware Update කියල ඇති එක click කරන්න )



    2.
    Huawei-E170-USB-Modem.jpg


    Dongle Model : E 170
    අන්ලොක් software එක මෙතනින් Download කරගන්න

    http://www.unlocked-dongle.co.uk/Start-download/E170/63-E170-Firmware-Update.html

    3.
    aircard-3g-zte-mf100.jpg


    e15611.gif


    Dongle Model : ZTE MF100
    අන්ලොක් software එක මෙතනින් Download කරගන්න

    http://www.mediafire.com/?aba4k70b8rprdb6


    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    airtel-logo-1.jpg

    හරි එහෙනම් ඔන්න එයාටෙල් Dongles Unlock කරගමු ... ( Network maximum speed 3.6 Mbps )

    1.
    Huawei-E153-USB-Edge-Modem-HSDPA.jpg

    Huawei_big.jpg


    Dongle Model : E 153
    අන්ලොක් software එක මෙතනින් Download කරගන්න
    http://www.mediafire.com/?qrb5cxkkxoz86uc


    2.
    huawei-e156.jpg

    Dongle Model : E 156
    අන්ලොක් software එක මෙතනින් Download කරගන්න

    http://huaweifirmware.blogspot.com/2011/05/huawei-e156.html
    ( මේ Site එකට ගියාම Image එකට යටින් Download Huawei E156 Firmware Update කියල ඇති එක click කරන්න )



    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    logo.jpg

    හරි ඔන්න එහෙනම් මල්ලී එටිසලාට් Dongles Unlock කරගමු ... ( Network maximum speed 21 Mbps )
    ( 3.75G technology )


    1.
    21oucsz.png


    Dongle Model : E 153
    අන්ලොක් software එක මෙතනින් Download කරගන්න
    http://www.mediafire.com/?qrb5cxkkxoz86uc


    2.
    be9l0.png


    Dongle Model : E 158
    අන්ලොක් software එක මෙතනින් Download කරගන්න

    http://huaweiunlocking.blogspot.com/2012/02/huawei-e158-unlock-update-firmware.html

    3.
    2i0pv9l.png



    Dongle Model : E 173
    අන්ලොක් software එක මෙතනින් Download කරගන්න
    http://www.mediafire.com/?23tsg9r30lsgnlt


    4.
    6zq22t.png


    Dongle Model : E 180
    අන්ලොක් software එක මෙතනින් Download කරගන්න

    http://huaweiunlocking.blogspot.com/search/label/Huawei E180
    ( මේ Site එකට ගියාම Image එකට යටින් Download Huawei E180 Firmware Update කියල ඇති එක click කරන්න )


    5.
    o8ujjk.png
    Huawei-E367-HSPA.jpg

    ( දැනට ලංකාවේ use වන වේගවත්ම Dongle එක ( speed up to 21 Mbps )

    Dongle Model : E 367
    අන්ලොක් software එක මෙතනින් Download කරගන්න

    http://huaweiunlocking.blogspot.com/search/label/Huawei E367
    ( මේ Site එකට ගියාම Image එකට යටින් Download Huawei E367 Firmware Update කියල ඇති එක click කරන්න )


    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Hutch_logo.jpg
    ඔන්න ඉතින් ලගදී Hutch එකෙනුත් 3G දුන්න නේ.....

    මේ තියෙන්නේ ඒ Dongle එක ...

    dongle.png


    HSDPA 7.2 Mbps (Downlink)
    HSUPA 5.76Mbps (Uplink)
    Price: Rs. 3,599


    හැබැයි කොල්ලෝ ඒක Unlock කරන Firmware ඒක නම් තාම හොයාගත්තේ නෑ ..
    හොයා ගත්ත ගමන්ම දාන්නම් ....


    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    මම මේ thread එක හදන්න ගොඩක් මහන්සි උනා ... :rolleyes::rolleyes:
    කාගෙන්වත් Copy කරපු එකක් එහෙම නෙවෙයි ... :yes::yes::):)

    කොහොම ද ඔයාලගේ අදහස් ? :D:D
    ඇත්තටම , මේ Thread එක ඔයාලට ප්‍රොයෝජනවත් උනානම් Rep තියනවනම් දීල යන්න .. :yes::yes:
    රේප් දුන්නොත් මමත් සලකනවා හොදේ .............! :lol::lol::lol::lol::lol::lol::)


    එහෙනම් හැමෝටම තැන්කු .......

    Elakiri machan matath meka godak watina thread akak
    thank u machan
    Hutch dongle akath unlock karana widiha daanna
    Idiriyatath me wage wadagath dewal daanna shakthiya ha dairya
    labewa kiya prarthana karanawa...
    :yes: