ඕන කරන හැමදේම තිබිලත් කිසි දෙයක් කරගන්න බැරි ඇයි?

Dexter-D

Well-known member
  • Sep 14, 2017
    1,243
    1,289
    113
    හඳේ ...
    සමහර උන් ඉන්නව ලක් එක වැඩ කරනව සුපිරියටම. හම්පඩ ලැප් කෑල්ලක් තියන් මාසෙට ලක්ශ 10-15 හම්බකරපු උන් ඉන්නව.
    ලැප් + internet හැමදෙම තිබිලත් අපිට ගොඩ යන්න බැරි ඇයි බන්.😥 Websites 6 ක් විතර කරා ඔක්කොම ෆේල්. සමහර එව්ව Adsense Approve උනා ඒ උනාට ට්‍රැෆික් නෑ. සමහර එව්ව්ව Updates වලින් කෙලෝලම ගියා දැන් නම් සේරම එපා වෙල තියෙන්නෙ. ලන්කාව ඇතුලෙ ඉදන් සුපිරි ගේමක් ගහන්න පුළුවන් කිව්වට හරියට දෙයක් කරන්න බෑ සේරම Saturated . මහන්සි වෙනව ඉවරයක් නෑ ඒ උනාට ප්‍රතිඵල ඇත්තෙත් නෑ .Life is fucking Shit.
    SEO නම් ඉස්සරහට පේන විදියට අලුත්ම Game එකක් බන්. ලේසී නෑ. සමහර Experts ලත් කියනවා දැන් SEO වලට මහන්සි වෙනවට වඩා ලාභයි ඒ මහන්සිය Offline Business එකකට දැම්මා නම් කියලා.

    හැබැයි ඉතින් අමාරු වෙන එකෙන් සෑහෙන්න Competition එක අඩු වෙනවා Field එකේ. එහෙම උනාම New concepts, knowledge වලට adopt වෙලා skills improve කරගෙන කාගෙන ඉස්සරහට ගියොත් ලොකුවට Demand කරන්න පුලුවන් competition එක අඩු වෙන නිසා Field එකේ. ඒ නිසා දැනට තියෙන Skills, Knowledge improve කරගෙන ඉස්සරහට යන්න ට්‍ර්‍යි කරහන් අතාරින්නෙ නැතුව.
     

    Hasistranger

    Well-known member
  • Oct 21, 2010
    13,470
    7,143
    113
    Western Province, SL
    www.myjournalview.com
    Adoo ohoma hithanna epa. Mama masika padiyaka ganna ekek.amathara adayam mokuthma naha. gedarin support ekak hambenneth naha. support karanna puluwan thathwayak mage parents lata naha. maha loku adayamak nathath (below 100,000) bara wiyadamak thiyenawa maseta(above 100,000) . e wiyadama kala beela enjoy karala fun aragena neme. bikes walata , repairs services walata, thibba savings okkoma wage iwarai me wenakota. marry karala hitiya e ganith mage okkoma dewal (kalaya , shramaya , salli) aragena divorce wela dan ayeth parak thawa ekekwa marry karala innawa. passe love ekak set una ekath kisima hethuwak nathuwa dan nawathila thiyenne. eth mama wadiya owa gana hithanne nathuwa thiyena dewal walin shape eke innawa ban. ekama de mama issarahata karanna dewal plan karagena innawa wagema e dewal hemita hemita achive karanawa. ekama de lankawedi kisima deyak apita instantly karaganna baha. eth karaganna bari kamakuth naha. poddak iwasagena kaagena inna wenawa echcharayi. mata me wenakota Bikes 3k thiyenawa. ammai thaththai innawa , kanna bonna thiyenawa , hamathe inne naha, hisata wahalayak thiyenawa. ekama madida ban.

    P.S : Mata nam kisima luck ekak kiyala ekak naha. hambena de itath wadiyen wadi kalayak yanna kalinma nathi wela yana eka wenne. eth mama hithe hayyen innawa ban kagena.
     

    Mr UNKNOWN

    Well-known member
  • Jun 19, 2016
    11,864
    31,103
    113
    ad-sense nemei bn game eka.... godak aya hithanne oka tamai amaruma dee kiyala... aththatama amaruma dee organic traffic nonstop gena eka.... traffic thiyenawa nam adsense , ezoic, mediavine oya wage ona tran platform thiyenawa ne ads daa ganna site ekata....

    adsense thiyena brand new site sell karana eka mafia ekak.... oka godak newbie la terenneth naa un danneth naa.... un hithan inne adsense thiyana site ekak adsense acc ekakth ekka salli walata gattama benz ekak bmw ekak padinna puluwan wei kiyala...

    ithin 30 00, 40 000, some times 60 000 wage loku ganan deela post 30k or 40 wage daapu fresh blogs gannawa.... masa 6 -8 yanakota tamai terenne traffic naa, hema daama dollar sathayak dekak neda enne kiyala... ethakota ithin time gihin..


    in your case, APK site walata dan issara wage nemei loku competition ekak thiyenawa.. WordPress nathiwa wena widi walin site build karanna try karanna... content ekath hodata liyanna... apk site wala backlinks tamai game eka change karanne... eka nisa hoda seo method ekak ona bn.... seo walata sallith ona... pbn buy karanna ehema.... anik dee tamai hodama pbn hoyaa gannath site dekak thunak waste wenawa salli ekka...
    Pbn seen eka poddak explain karapanko
     
    • Like
    Reactions: jennt

    visalbro

    Well-known member
  • Jun 4, 2017
    15,972
    17,132
    113
    panadura
    Adoo ohoma hithanna epa. Mama masika padiyaka ganna ekek.amathara adayam mokuthma naha. gedarin support ekak hambenneth naha. support karanna puluwan thathwayak mage parents lata naha. maha loku adayamak nathath (below 100,000) bara wiyadamak thiyenawa maseta(above 100,000) . e wiyadama kala beela enjoy karala fun aragena neme. bikes walata , repairs services walata, thibba savings okkoma wage iwarai me wenakota. marry karala hitiya e ganith mage okkoma dewal (kalaya , shramaya , salli) aragena divorce wela dan ayeth parak thawa ekekwa marry karala innawa. passe love ekak set una ekath kisima hethuwak nathuwa dan nawathila thiyenne. eth mama wadiya owa gana hithanne nathuwa thiyena dewal walin shape eke innawa ban. ekama de mama issarahata karanna dewal plan karagena innawa wagema e dewal hemita hemita achive karanawa. ekama de lankawedi kisima deyak apita instantly karaganna baha. eth karaganna bari kamakuth naha. poddak iwasagena kaagena inna wenawa echcharayi. mata me wenakota Bikes 3k thiyenawa. ammai thaththai innawa , kanna bonna thiyenawa , hamathe inne naha, hisata wahalayak thiyenawa. ekama madida ban.

    P.S : Mata nam kisima luck ekak kiyala ekak naha. hambena de itath wadiyen wadi kalayak yanna kalinma nathi wela yana eka wenne. eth mama hithe hayyen innawa ban kagena.
    Great 👍
     
    • Like
    Reactions: jennt

    baba-chuti

    Well-known member
  • Feb 27, 2017
    7,176
    10,034
    113
    උබ මචන් APK Siteඑක හැදුවේ Hinna Follow up එකෙන් පස්සේ නේ. අන්න එතනයි උබ වරද්ද ගත්තේ.

    මන් මචන් 2011 ඉදන් එක එක ජාතියේ එව්වා Try කලා. හැබැයි ඇත්තටම හරි ගියේ 2017 Popads වලින් 600$ හම්බ කරන්න 2
    Years වගේ ගියා.

    හැබැයි Adsense වල Approval එක හම්බවුනේ 2019 අග. Adsense ඇත්තටම හම්බ කරන්න ගත්තේ 2021 August.

    අලුත් Topic හිතලා කරන්න Try එකක් දියන්. ඒ අතර කවුරැහරි උබව Follow කරලා එනකොට උබ උඩම ගිහින් ඉවරයි. හැබැයි හරියට කලොත් ලොකුවට Down එකක් වෙන්නේ නෑ.

    මේ ඇවිල්ලා මාව Follow කරන් ආපු පකිස්තාන් එකෙක්ගේ. මූ මෙච්චර උඩ ගියේ දිගට හරහට Third party Ads ගහපු හින්දා. හැබැයි මූ Ads නවත්තපු දවසට ඉල්ලන් කනවා. මොකද කියනවා නම් මූ අමු පිස්සුවෙක් කෙලින්නේ.මාස තුනෙන් තුනට එක එක Theme මාරැ කරනවා.
    xJ90ytI.png

    මූ අර උඩ එකාගේ යාලුවෙක්. බලපන් උටත් වෙලා තියෙන දේ. හැබැයි මූ මාර New Techniques ටිකක් Use කරනවා. මූ මාව Follow කරනවා. මම ඌව Follow කරනවා.

    OjyghtQ.png

    මේ ඉන්නේ මම. කාලෙන් කාලට අනිවා Google Updates වලට මාව අහුවෙනවා. හැබැයි මගේ Conversion Rate එක පට්ට වැඩි.
    IyG3S6D.png

    මූ තමයි මගේ ලොකුම Competitor. Indian Dial එකක් මූ. මේක පටන් ගත්තේ 2019. මුගේ Main Keyword එක මුගේ Domain එකේම තියෙන හින්දා තමා පොර උඩම ඇවිල්ලා තියෙන්නේ
    WcuXLwU.png


    ad-sense nemei bn game eka.... godak aya hithanne oka tamai amaruma dee kiyala... aththatama amaruma dee organic traffic nonstop gena eka.... traffic thiyenawa nam adsense , ezoic, mediavine oya wage ona tran platform thiyenawa ne ads daa ganna site ekata....
    මෙන්න මේ එක සිරා. Websites හදන එකට වඩා ඒක SEO Rank වැටෙන්න නැතුව අරන් යන එක තමයි පට්ට අමාරැ.
     

    allrights

    Well-known member
  • Sep 26, 2014
    7,870
    10,394
    113
    Pbn seen eka poddak explain karapanko

    ehema explain karanna taran pbn expert kenek nemei bn... maath gatta experience walin tamai pbn seen kiwe.....

    samara seo expert la nam kiyanne pbn era was end kiyala... eeth samaru kiyanawa pbn not dead kiyala... un ge point eka tamai pbn ekak hariyata yanawa nam eka gust post ekak wage tama kiyala... hebei hariyata maintain wena pbns.


    pbn types dekak mata set wela thiyenawa...

    01. chunk and burn pbns
    02. quality pbns

    chunk and burn pbn nam directly money site ekata gahanna ba.... ewwa mam gatte tier 01 bakclink wala power eka wadi kara gannai ee backlink index speed kara gannai...

    quality pbn walath types godak tiyenawa.... hand written, tool written, 301 rediction oya wage widi.... 301 eka poddak explain karoth, dan api dananwa ne world top sites walin apita backlink ganna ba... ex: bbc, investing.com, ustoday.com wage godak top rank site walin ganna baa.. gannath dollar 500 wath ona eka backlink ekakata...

    ithin pbn gahana un innawa oya site walin backlink thibila dead wechcha sites hoyana.... uu karanne ara dead wechcha site eka redirect karnawa kelin ma ape money site ekata... etha kota apita BBC walin investing.com walin backlink enawa wage tamai...

    pbn wala thiyena lokuma awula tamai hoda service dena kenek hoyaa ganna tikak amarui.... ekata api ithin service eka aran ma tamai balanna wenne... site waste wenawa ehema try karaddith... but karanna deyak naa.. site dekak thunak kohomath waste karanna balan tamai pbn try karanna ona...

    hebei hariyata set unaama eka site eken masa deka thunakin all cover wenawa....
     

    Mr UNKNOWN

    Well-known member
  • Jun 19, 2016
    11,864
    31,103
    113
    උබ මචන් APK Siteඑක හැදුවේ Hinna Follow up එකෙන් පස්සේ නේ. අන්න එතනයි උබ වරද්ද ගත්තේ.

    මන් මචන් 2011 ඉදන් එක එක ජාතියේ එව්වා Try කලා. හැබැයි ඇත්තටම හරි ගියේ 2017 Popads වලින් 600$ හම්බ කරන්න 2
    Years වගේ ගියා.

    හැබැයි Adsense වල Approval එක හම්බවුනේ 2019 අග. Adsense ඇත්තටම හම්බ කරන්න ගත්තේ 2021 August.

    අලුත් Topic හිතලා කරන්න Try එකක් දියන්. ඒ අතර කවුරැහරි උබව Follow කරලා එනකොට උබ උඩම ගිහින් ඉවරයි. හැබැයි හරියට කලොත් ලොකුවට Down එකක් වෙන්නේ නෑ.

    මේ ඇවිල්ලා මාව Follow කරන් ආපු පකිස්තාන් එකෙක්ගේ. මූ මෙච්චර උඩ ගියේ දිගට හරහට Third party Ads ගහපු හින්දා. හැබැයි මූ Ads නවත්තපු දවසට ඉල්ලන් කනවා. මොකද කියනවා නම් මූ අමු පිස්සුවෙක් කෙලින්නේ.මාස තුනෙන් තුනට එක එක Theme මාරැ කරනවා.
    xJ90ytI.png

    මූ අර උඩ එකාගේ යාලුවෙක්. බලපන් උටත් වෙලා තියෙන දේ. හැබැයි මූ මාර New Techniques ටිකක් Use කරනවා. මූ මාව Follow කරනවා. මම ඌව Follow කරනවා.

    OjyghtQ.png

    මේ ඉන්නේ මම. කාලෙන් කාලට අනිවා Google Updates වලට මාව අහුවෙනවා. හැබැයි මගේ Conversion Rate එක පට්ට වැඩි.
    IyG3S6D.png

    මූ තමයි මගේ ලොකුම Competitor. Indian Dial එකක් මූ. මේක පටන් ගත්තේ 2019. මුගේ Main Keyword එක මුගේ Domain එකේම තියෙන හින්දා තමා පොර උඩම ඇවිල්ලා තියෙන්නේ
    WcuXLwU.png



    මෙන්න මේ එක සිරා. Websites හදන එකට වඩා ඒක SEO Rank වැටෙන්න නැතුව අරන් යන එක තමයි පට්ට අමාරැ.

    ehema explain karanna taran pbn expert kenek nemei bn... maath gatta experience walin tamai pbn seen kiwe.....

    samara seo expert la nam kiyanne pbn era was end kiyala... eeth samaru kiyanawa pbn not dead kiyala... un ge point eka tamai pbn ekak hariyata yanawa nam eka gust post ekak wage tama kiyala... hebei hariyata maintain wena pbns.


    pbn types dekak mata set wela thiyenawa...

    01. chunk and burn pbns
    02. quality pbns

    chunk and burn pbn nam directly money site ekata gahanna ba.... ewwa mam gatte tier 01 bakclink wala power eka wadi kara gannai ee backlink index speed kara gannai...

    quality pbn walath types godak tiyenawa.... hand written, tool written, 301 rediction oya wage widi.... 301 eka poddak explain karoth, dan api dananwa ne world top sites walin apita backlink ganna ba... ex: bbc, investing.com, ustoday.com wage godak top rank site walin ganna baa.. gannath dollar 500 wath ona eka backlink ekakata...

    ithin pbn gahana un innawa oya site walin backlink thibila dead wechcha sites hoyana.... uu karanne ara dead wechcha site eka redirect karnawa kelin ma ape money site ekata... etha kota apita BBC walin investing.com walin backlink enawa wage tamai...

    pbn wala thiyena lokuma awula tamai hoda service dena kenek hoyaa ganna tikak amarui.... ekata api ithin service eka aran ma tamai balanna wenne... site waste wenawa ehema try karaddith... but karanna deyak naa.. site dekak thunak kohomath waste karanna balan tamai pbn try karanna ona...

    hebei hariyata set unaama eka site eken masa deka thunakin all cover wenawa....
    Mama oya side eka gena melo deyak danne hebei patan ganna idea ekak tiyanawa adsense target karala website ekak. බැක් ලින්ක්ස් නැතුව සර්ච් එන්ජින් වලින්ම විතරක් හොද ඔර්ගනික් ට්‍රැෆික් එකක් ගෙන්නන්න බැරිද බං සයිට් එකකට? SEO හොදට කරොත්?
     

    fukamura

    Well-known member
  • Oct 13, 2023
    334
    404
    63
    SEO නම් ඉස්සරහට පේන විදියට අලුත්ම Game එකක් බන්. ලේසී නෑ. සමහර Experts ලත් කියනවා දැන් SEO වලට මහන්සි වෙනවට වඩා ලාභයි ඒ මහන්සිය Offline Business එකකට දැම්මා නම් කියලා.

    හැබැයි ඉතින් අමාරු වෙන එකෙන් සෑහෙන්න Competition එක අඩු වෙනවා Field එකේ. එහෙම උනාම New concepts, knowledge වලට adopt වෙලා skills improve කරගෙන කාගෙන ඉස්සරහට ගියොත් ලොකුවට Demand කරන්න පුලුවන් competition එක අඩු වෙන නිසා Field එකේ. ඒ නිසා දැනට තියෙන Skills, Knowledge improve කරගෙන ඉස්සරහට යන්න ට්‍ර්‍යි කරහන් අතාරින්නෙ නැතුව.
    හරි නම් බන් ඔය chatgpt වගේ එවුන් එව train කරපු materials වල අයිතිකාරයාටන් රෝයල්ටි ගෙවන්න ඕන මං නම් කියන්නෙ..
     

    newbie22

    Well-known member
  • Jun 9, 2022
    1,499
    2,336
    113
    මචන් අමාරුම වෙලාවේ අල්ලන් හිටියොත් තමයි දෙයක් කරගන්න පුලුවන් වෙන්නේ. ඒක තමයි ඇත්ත. තමන් කරන දේ ගැන සැකයක් තියා ගන්න එපා හිතේ කොනකවත්.
     

    hecker_thama

    Well-known member
  • Dec 27, 2022
    6,764
    6,978
    113
    සමහර උන් ඉන්නව ලක් එක වැඩ කරනව සුපිරියටම. හම්පඩ ලැප් කෑල්ලක් තියන් මාසෙට ලක්ශ 10-15 හම්බකරපු උන් ඉන්නව.
    ලැප් + internet හැමදෙම තිබිලත් අපිට ගොඩ යන්න බැරි ඇයි බන්.😥 Websites 6 ක් විතර කරා ඔක්කොම ෆේල්. සමහර එව්ව Adsense Approve උනා ඒ උනාට ට්‍රැෆික් නෑ. සමහර එව්ව්ව Updates වලින් කෙලෝලම ගියා දැන් නම් සේරම එපා වෙල තියෙන්නෙ. ලන්කාව ඇතුලෙ ඉදන් සුපිරි ගේමක් ගහන්න පුළුවන් කිව්වට හරියට දෙයක් කරන්න බෑ සේරම Saturated . මහන්සි වෙනව ඉවරයක් නෑ ඒ උනාට ප්‍රතිඵල ඇත්තෙත් නෑ .Life is fucking Shit.
    man nam cybersec industry eke inna loku sirlagen advice gnne. pentesting report ghl pennanawa. oowa thama. karana dee aathal nam karapan. ethkt success wenne. salli gena hithuwoth ubtt wenne dropshipping seen eka thama
     

    Mr Robot

    Well-known member
  • Oct 26, 2020
    2,392
    3,714
    113
    මොනර තැන්න
    Oka buduhamduruwo kiyala tiyenawa.samahrunta mukuth karanne netuwama okoma hambenawa.samahrunta try karama try karana ganata hambenawa.samahrunta try karata hena poddai hambenne.samahrunta kotchara try karath tibb a tikath nethi wenawa.

    Sasare deepu taramata hambenne.marenakan try karala ekak set wei.ehema tama design wela tiyenne.oka poddak recover karanna puluwan dana dila.ekko inna place eka change karala.

    ausi walath ahema da ? situation wala . un job eken awama padiya 25 K da ? hambenne ethakota
     
    • Like
    Reactions: jennt

    allrights

    Well-known member
  • Sep 26, 2014
    7,870
    10,394
    113
    Mama oya side eka gena melo deyak danne hebei patan ganna idea ekak tiyanawa adsense target karala website ekak. බැක් ලින්ක්ස් නැතුව සර්ච් එන්ජින් වලින්ම විතරක් හොද ඔර්ගනික් ට්‍රැෆික් එකක් ගෙන්නන්න බැරිද බං සයිට් එකකට? SEO හොදට කරොත්?
    puluwan overall loku idea ekak thiyenna ona... kw research, content building, on page seo., etc, etc... oya wage hema deema poddak hari ona...
     

    DiksonAlex

    Well-known member
  • Sep 7, 2021
    5,611
    5,604
    113
    Colombo
    සමහර උන් ඉන්නව ලක් එක වැඩ කරනව සුපිරියටම. හම්පඩ ලැප් කෑල්ලක් තියන් මාසෙට ලක්ශ 10-15 හම්බකරපු උන් ඉන්නව.
    ලැප් + internet හැමදෙම තිබිලත් අපිට ගොඩ යන්න බැරි ඇයි බන්.😥 Websites 6 ක් විතර කරා ඔක්කොම ෆේල්. සමහර එව්ව Adsense Approve උනා ඒ උනාට ට්‍රැෆික් නෑ. සමහර එව්ව්ව Updates වලින් කෙලෝලම ගියා දැන් නම් සේරම එපා වෙල තියෙන්නෙ. ලන්කාව ඇතුලෙ ඉදන් සුපිරි ගේමක් ගහන්න පුළුවන් කිව්වට හරියට දෙයක් කරන්න බෑ සේරම Saturated . මහන්සි වෙනව ඉවරයක් නෑ ඒ උනාට ප්‍රතිඵල ඇත්තෙත් නෑ .Life is fucking Shit.
    ඔව් බන්..මාතේ ට්‍රයි කරා ඔන්ලයින් අර්න්. කෝ කිසිම ගෝ එකක් නැහැ..එකතැන පල් වෙනවා වගේ සීන් එකක්...

    Real Rahatan wahanse kenekta dhanayak deepan
    කොහෙන්ද එහෙම කෙනෙක් හොයා ගන්නේ?
    ------ Post added on Nov 17, 2023 at 2:41 PM
     
    • Like
    Reactions: jennt