ආ උඹට කේන්ති ගිහිල්ල වගේ ..පව් බන් උඹ .. උඹ හිතන් ඉන්නෙ, ලංකාවෙ මේ ෆෝරම් එකක් කරනව කියන්නෙ හරි ලොකු achievement එකක් කියලද ... අපි නැත්තන් උඹල කොහෙද බං ..
නිකන් කියවන්නෙ නැතුව ඉඳහන් .. උඹේ ෆෝරම් එකේ උඹ මොනාද users ලට උඹ දීල තියෙන්නෙ ... අඩුම ගානෙ උඹේ ඇඩ් රෙවනිව් එකෙන් ප්රසන්ට්ස් ටිකක් හරි උඹ අරන් දීල තියෙනවද ... IPhone, tabs මොනාම හරි අරන් දෙන්න පුළුවන් .. වෙන රටවල යූ ටියුබ් වීඩියෝ කරන එවුන් පවා තමන්ගෙ රෙවනිව් එකෙන් users ලට උදව් කරනව ... උඹ මේ නිකන් "post of the year" වගේ කිසි වටිනා කමක් නැති පට්ටම් දීල මේකෙ ඉන්න එවුන් අන්දනවා ... උඹ ඔය සල්ලි හොයන්නෙ මේ users ල නිසා මිසක උඹේ ලබ්බක් නිසා නෙමෙයි ... හැමෝම ෆේක් තමයි බන් .. මොකෝ එකෙක් වත් ඇත්ත නම් වලින් ඉන්නෙ නෑනෙ ... ෆේක් එවුන් උනත් නැතත් මිනිස්සුන්ට උදව් කරනව නම් ඒක තමයි වෙන්න ඕනෙ .. උඹ වගේ හම්බකරන හැම දේම සාක්කුවට දාගෙන කියවන්නෙ නෑ අපි ... උඹ ඇඩ්මින් තමයි ඒකයි උඹව ලිඳේ දාන්නෙ නැතුව ඉන්නෙ .. නැතුව උඹ මොකෙක්ද බං ...
උඹ ඉතින් වැඩිම උනොත් මාව බෑන් කරයි ... ඒත් මිනිස්සුන්ට උදව්වක් කරනකොට උදැල්ල දාන එක මහ පව් වැඩ බන් ...
උඹට ඉතින් කොහොමත් සුදුසුකම් නෑනෙඕස්ට්රේලියා එන්න ඒක නිසා ලංකාවෙ උඹේ කුකුල්ලු එක්ක උඹ හිටපන් .. සමහර විට උඹට සුදුසුකම් නැති හින්ද සුද්දියෙක් බැඳලා අනාත විදිහට රටකට වෙලා ඉන්න එකෙක්ද දන්නෙ නෑ .. නැත්තන් මොකෝ මෙයාට මෙච්චර තද වෙලා
. අනාතයා ... අපිට මොකෝ ..
අපි බලෙන් එන්න කියන්නෙ නෑ කාටවත් ... මම ගියොත් උඹට සතුටු හිතෙයි .. ඒත් ඉතින් අපරාදෙ මේකෙ ඉන්න එවුන් එකෙක් හරි ගොඩ දාන්නයි මම උත්සහ කලේ .. නැතුව මම සල්ලි හම්බකරන්න නෙමෙයිනෙ ..
![]()
අනිත් එක අපේ පහත් ගති නැති නිසා තමයි අපිට බැනගෙන එන අයටත් පුළුවන් තරම් උදව් කරන්න හැදුවෙ ... මම එයාලට ත්රෙඩ් එකට එන්න එපා කිව්වෙ නෑ .. පුළුවන් තරම් හැදුවෙ එයාලගෙ මනස හදල එයාලට උදව් කරන්න .. මොකද මම දන්නව එයාල මේකෙ ඉඳල ඉඳල මොලේ කුරුවල් වෙලා තියෙන්නෙ ...අපිට බැනගෙන එන අයටත් උදව් කරලා ගොඩ දාන්නයි මම හැදුවෙ ..මට සත පහක් වත් හම්බෙන්නේ නෑනෙ කොහොමත් ... අපේ කාලෙ නාස්ති කරන් උඹේ ලබ්බේ සයිට් එකේ ලියන්න ඕනෙ නෑ .. අනුන්ට හැදෙන්න කියන්න කලින් උඹ මනුස්සයෙකුට උදව් කරන මානසිකත්වය හදාගෙන ඉඳපන් .. උඹ මේ සයිට් එකේ ලොක්කා උනාට එලියට ආවම උඹ නිකන්ම නිකන් IT පොරක් විතරයි බන් ඒක නිසා උඹේ ඔය පොර මානසිකත්වයෙන් මිදියන් ..
දැන් මම මේ ත්රෙඩ් එකේ සහ සයිට් එකේ ලියන්න ඕනෙද එපාද කියපන් ... උබේ සයිට් වල අපිට බලෙන් ලියන්න කිසිම ඕනෙ කමක් නෑ .. උඹ උඹේ මේ වහල්ලු කරගෙන ඉන්න එවුන් ටිකත් එක්ක හිටපන් ..උඹලගේ මේ වැඩකට නැති සයිට් නිසා තමයි, මේකෙ ඉන්න බහුතරයක් දෙනා සදා අනාත වෙලා ඉන්නෙ ... උඹගෙ සයිට් එකේ මේවගේ වැඩක් ඇති දෙයක් ලියවෙනකොට අනාතයො එකෙක් දෙන්නෙක් හරි ගොඩ යනව .. නැත්තන් උඹේ සයිට් එකේ වැඩි හරියක් තියෙන්නෙ නිකන් කාලෙ නාස්ති වෙන වැඩකට නැති දේවල් ... මිනිස්සු තවත් වලට තමයි තල්ලු වෙන්නෙ ....
වෙන වැල් බයිල වැඩක් නෑ ලියන්නද එපාද කියල රිප්ලයි කරපං .. මොකෝ මට පාඩු වෙනවැයි උඹේ මේ ලබ්බේ සයිට් එකේ ලිව්වෙ නෑ කියල .. අපි බලෙන් දෙන්න ආවෙ නෑනෙ ... අපි යන්න ඕනෙ තැන් වලට ගිහිල්ල තියෙන්නෙ .. තවත් ඉස්සරහට අපි යනගමන් ඉන්නෙ ... මට පාඩුවක් නෑ මේකට ආවත් නැතත් ..
![]()
Ado machan niyana reply eka. Jaya wewa
පව් බන් උඹ .. උඹ හිතන් ඉන්නෙ, ලංකාවෙ මේ ෆෝරම් එකක් කරනව කියන්නෙ හරි ලොකු achievement එකක් කියලද ... අපි නැත්තන් උඹල කොහෙද බං ..
. අනාතයා ... අපිට මොකෝ ..



Umba australiwe nemei lankawe indan sihina mawana ekek kiyala api dannawa ban


