ඕස්ට්‍රේලියාවට පැන ගන්න ලේසි ක්‍රමයක් කි

jannuse

Well-known member
  • Feb 10, 2007
    2,908
    410
    83
    Australia
    ආ උඹට කේන්ති ගිහිල්ල වගේ .. :P පව් බන් උඹ .. උඹ හිතන් ඉන්නෙ, ලංකාවෙ මේ ෆෝරම් එකක් කරනව කියන්නෙ හරි ලොකු achievement එකක් කියලද ... අපි නැත්තන් උඹල කොහෙද බං .. :P නිකන් කියවන්නෙ නැතුව ඉඳහන් .. උඹේ ෆෝරම් එකේ උඹ මොනාද users ලට උඹ දීල තියෙන්නෙ ... අඩුම ගානෙ උඹේ ඇඩ් රෙවනිව් එකෙන් ප්‍රසන්ට්ස් ටිකක් හරි උඹ අරන් දීල තියෙනවද ... IPhone, tabs මොනාම හරි අරන් දෙන්න පුළුවන් .. වෙන රටවල යූ ටියුබ් වීඩියෝ කරන එවුන් පවා තමන්ගෙ රෙවනිව් එකෙන් users ලට උදව් කරනව ... උඹ මේ නිකන් "post of the year" වගේ කිසි වටිනා කමක් නැති පට්ටම් දීල මේකෙ ඉන්න එවුන් අන්දනවා ... උඹ ඔය සල්ලි හොයන්නෙ මේ users ල නිසා මිසක උඹේ ලබ්බක් නිසා නෙමෙයි ... හැමෝම ෆේක් තමයි බන් .. මොකෝ එකෙක් වත් ඇත්ත නම් වලින් ඉන්නෙ නෑනෙ ... ෆේක් එවුන් උනත් නැතත් මිනිස්සුන්ට උදව් කරනව නම් ඒක තමයි වෙන්න ඕනෙ .. උඹ වගේ හම්බකරන හැම දේම සාක්කුවට දාගෙන කියවන්නෙ නෑ අපි ... උඹ ඇඩ්මින් තමයි ඒකයි උඹව ලිඳේ දාන්නෙ නැතුව ඉන්නෙ .. නැතුව උඹ මොකෙක්ද බං ... :P උඹ ඉතින් වැඩිම උනොත් මාව බෑන් කරයි ... ඒත් මිනිස්සුන්ට උදව්වක් කරනකොට උදැල්ල දාන එක මහ පව් වැඩ බන් ... :Pඋඹට ඉතින් කොහොමත් සුදුසුකම් නෑනෙඕස්ට්‍රේලියා එන්න ඒක නිසා ලංකාවෙ උඹේ කුකුල්ලු එක්ක උඹ හිටපන් .. සමහර විට උඹට සුදුසුකම් නැති හින්ද සුද්දියෙක් බැඳලා අනාත විදිහට රටකට වෙලා ඉන්න එකෙක්ද දන්නෙ නෑ .. නැත්තන් මොකෝ මෙයාට මෙච්චර තද වෙලා :P:lol:. අනාතයා ... අපිට මොකෝ .. :P අපි බලෙන් එන්න කියන්නෙ නෑ කාටවත් ... මම ගියොත් උඹට සතුටු හිතෙයි .. ඒත් ඉතින් අපරාදෙ මේකෙ ඉන්න එවුන් එකෙක් හරි ගොඩ දාන්නයි මම උත්සහ කලේ .. නැතුව මම සල්ලි හම්බකරන්න නෙමෙයිනෙ .. :P

    අනිත් එක අපේ පහත් ගති නැති නිසා තමයි අපිට බැනගෙන එන අයටත් පුළුවන් තරම් උදව් කරන්න හැදුවෙ ... මම එයාලට ත්‍රෙඩ් එකට එන්න එපා කිව්වෙ නෑ .. පුළුවන් තරම් හැදුවෙ එයාලගෙ මනස හදල එයාලට උදව් කරන්න .. මොකද මම දන්නව එයාල මේකෙ ඉඳල ඉඳල මොලේ කුරුවල් වෙලා තියෙන්නෙ ...අපිට බැනගෙන එන අයටත් උදව් කරලා ගොඩ දාන්නයි මම හැදුවෙ ..මට සත පහක් වත් හම්බෙන්නේ නෑනෙ කොහොමත් ... අපේ කාලෙ නාස්ති කරන් උඹේ ලබ්බේ සයිට් එකේ ලියන්න ඕනෙ නෑ .. අනුන්ට හැදෙන්න කියන්න කලින් උඹ මනුස්සයෙකුට උදව් කරන මානසිකත්වය හදාගෙන ඉඳපන් .. උඹ මේ සයිට් එකේ ලොක්කා උනාට එලියට ආවම උඹ නිකන්ම නිකන් IT පොරක් විතරයි බන් ඒක නිසා උඹේ ඔය පොර මානසිකත්වයෙන් මිදියන් .. :P:lol:

    දැන් මම මේ ත්‍රෙඩ් එකේ සහ සයිට් එකේ ලියන්න ඕනෙද එපාද කියපන් ... උබේ සයිට් වල අපිට බලෙන් ලියන්න කිසිම ඕනෙ කමක් නෑ .. උඹ උඹේ මේ වහල්ලු කරගෙන ඉන්න එවුන් ටිකත් එක්ක හිටපන් ..:P:lol: උඹලගේ මේ වැඩකට නැති සයිට් නිසා තමයි, මේකෙ ඉන්න බහුතරයක් දෙනා සදා අනාත වෙලා ඉන්නෙ ... උඹගෙ සයිට් එකේ මේවගේ වැඩක් ඇති දෙයක් ලියවෙනකොට අනාතයො එකෙක් දෙන්නෙක් හරි ගොඩ යනව .. නැත්තන් උඹේ සයිට් එකේ වැඩි හරියක් තියෙන්නෙ නිකන් කාලෙ නාස්ති වෙන වැඩකට නැති දේවල් ... මිනිස්සු තවත් වලට තමයි තල්ලු වෙන්නෙ .... :P වෙන වැල් බයිල වැඩක් නෑ ලියන්නද එපාද කියල රිප්ලයි කරපං .. මොකෝ මට පාඩු වෙනවැයි උඹේ මේ ලබ්බේ සයිට් එකේ ලිව්වෙ නෑ කියල .. අපි බලෙන් දෙන්න ආවෙ නෑනෙ ... අපි යන්න ඕනෙ තැන් වලට ගිහිල්ල තියෙන්නෙ .. තවත් ඉස්සරහට අපි යනගමන් ඉන්නෙ ... මට පාඩුවක් නෑ මේකට ආවත් නැතත් .. :cool:

    Ado machan niyana reply eka. Jaya wewa
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,565
    67,917
    113
    ආ උඹට කේන්ති ගිහිල්ල වගේ .. :P පව් බන් උඹ .. උඹ හිතන් ඉන්නෙ, ලංකාවෙ මේ ෆෝරම් එකක් කරනව කියන්නෙ හරි ලොකු achievement එකක් කියලද ... අපි නැත්තන් උඹල කොහෙද බං .. :P නිකන් කියවන්නෙ නැතුව ඉඳහන් .. උඹේ ෆෝරම් එකේ උඹ මොනාද users ලට උඹ දීල තියෙන්නෙ ... අඩුම ගානෙ උඹේ ඇඩ් රෙවනිව් එකෙන් ප්‍රසන්ට්ස් ටිකක් හරි උඹ අරන් දීල තියෙනවද ... IPhone, tabs මොනාම හරි අරන් දෙන්න පුළුවන් .. වෙන රටවල යූ ටියුබ් වීඩියෝ කරන එවුන් පවා තමන්ගෙ රෙවනිව් එකෙන් users ලට උදව් කරනව ... උඹ මේ නිකන් "post of the year" වගේ කිසි වටිනා කමක් නැති පට්ටම් දීල මේකෙ ඉන්න එවුන් අන්දනවා ... උඹ ඔය සල්ලි හොයන්නෙ මේ users ල නිසා මිසක උඹේ ලබ්බක් නිසා නෙමෙයි ... හැමෝම ෆේක් තමයි බන් .. මොකෝ එකෙක් වත් ඇත්ත නම් වලින් ඉන්නෙ නෑනෙ ... ෆේක් එවුන් උනත් නැතත් මිනිස්සුන්ට උදව් කරනව නම් ඒක තමයි වෙන්න ඕනෙ .. උඹ වගේ හම්බකරන හැම දේම සාක්කුවට දාගෙන කියවන්නෙ නෑ අපි ... උඹ ඇඩ්මින් තමයි ඒකයි උඹව ලිඳේ දාන්නෙ නැතුව ඉන්නෙ .. නැතුව උඹ මොකෙක්ද බං ... :P උඹ ඉතින් වැඩිම උනොත් මාව බෑන් කරයි ... ඒත් මිනිස්සුන්ට උදව්වක් කරනකොට උදැල්ල දාන එක මහ පව් වැඩ බන් ... :Pඋඹට ඉතින් කොහොමත් සුදුසුකම් නෑනෙඕස්ට්‍රේලියා එන්න ඒක නිසා ලංකාවෙ උඹේ කුකුල්ලු එක්ක උඹ හිටපන් .. සමහර විට උඹට සුදුසුකම් නැති හින්ද සුද්දියෙක් බැඳලා අනාත විදිහට රටකට වෙලා ඉන්න එකෙක්ද දන්නෙ නෑ .. නැත්තන් මොකෝ මෙයාට මෙච්චර තද වෙලා :P:lol:. අනාතයා ... අපිට මොකෝ .. :P අපි බලෙන් එන්න කියන්නෙ නෑ කාටවත් ... මම ගියොත් උඹට සතුටු හිතෙයි .. ඒත් ඉතින් අපරාදෙ මේකෙ ඉන්න එවුන් එකෙක් හරි ගොඩ දාන්නයි මම උත්සහ කලේ .. නැතුව මම සල්ලි හම්බකරන්න නෙමෙයිනෙ .. :P

    අනිත් එක අපේ පහත් ගති නැති නිසා තමයි අපිට බැනගෙන එන අයටත් පුළුවන් තරම් උදව් කරන්න හැදුවෙ ... මම එයාලට ත්‍රෙඩ් එකට එන්න එපා කිව්වෙ නෑ .. පුළුවන් තරම් හැදුවෙ එයාලගෙ මනස හදල එයාලට උදව් කරන්න .. මොකද මම දන්නව එයාල මේකෙ ඉඳල ඉඳල මොලේ කුරුවල් වෙලා තියෙන්නෙ ...අපිට බැනගෙන එන අයටත් උදව් කරලා ගොඩ දාන්නයි මම හැදුවෙ ..මට සත පහක් වත් හම්බෙන්නේ නෑනෙ කොහොමත් ... අපේ කාලෙ නාස්ති කරන් උඹේ ලබ්බේ සයිට් එකේ ලියන්න ඕනෙ නෑ .. අනුන්ට හැදෙන්න කියන්න කලින් උඹ මනුස්සයෙකුට උදව් කරන මානසිකත්වය හදාගෙන ඉඳපන් .. උඹ මේ සයිට් එකේ ලොක්කා උනාට එලියට ආවම උඹ නිකන්ම නිකන් IT පොරක් විතරයි බන් ඒක නිසා උඹේ ඔය පොර මානසිකත්වයෙන් මිදියන් .. :P:lol:

    දැන් මම මේ ත්‍රෙඩ් එකේ සහ සයිට් එකේ ලියන්න ඕනෙද එපාද කියපන් ... උබේ සයිට් වල අපිට බලෙන් ලියන්න කිසිම ඕනෙ කමක් නෑ .. උඹ උඹේ මේ වහල්ලු කරගෙන ඉන්න එවුන් ටිකත් එක්ක හිටපන් ..:P:lol: උඹලගේ මේ වැඩකට නැති සයිට් නිසා තමයි, මේකෙ ඉන්න බහුතරයක් දෙනා සදා අනාත වෙලා ඉන්නෙ ... උඹගෙ සයිට් එකේ මේවගේ වැඩක් ඇති දෙයක් ලියවෙනකොට අනාතයො එකෙක් දෙන්නෙක් හරි ගොඩ යනව .. නැත්තන් උඹේ සයිට් එකේ වැඩි හරියක් තියෙන්නෙ නිකන් කාලෙ නාස්ති වෙන වැඩකට නැති දේවල් ... මිනිස්සු තවත් වලට තමයි තල්ලු වෙන්නෙ .... :P වෙන වැල් බයිල වැඩක් නෑ ලියන්නද එපාද කියල රිප්ලයි කරපං .. මොකෝ මට පාඩු වෙනවැයි උඹේ මේ ලබ්බේ සයිට් එකේ ලිව්වෙ නෑ කියල .. අපි බලෙන් දෙන්න ආවෙ නෑනෙ ... අපි යන්න ඕනෙ තැන් වලට ගිහිල්ල තියෙන්නෙ .. තවත් ඉස්සරහට අපි යනගමන් ඉන්නෙ ... මට පාඩුවක් නෑ මේකට ආවත් නැතත් .. :cool:
    :shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked:
     

    pc kush

    Well-known member
  • Feb 5, 2010
    8,621
    2,131
    113
    නෑ එහෙම අව්ලක් නම් පේන්නේ නෑ මෙතන කියල තියෙන විදිහට නම් ... උඹටත් හොඳ කොලිෆිකේෂන් තියෙනවනම් ඒවටත් පොයින්ට්ස් add වෙනව උඹේ වයිෆ් ගෙ ඇප්ලිකේෂන් එකට .. උඹට කොලිෆිකේෂන් නැති උනා කියල අව්ලක් නෑ කියලයි මේ පල්ලෙහා ලින්ක් වල තියෙන විදිහට මට තේරුනේ .. උඹේ character, health, criminal records බලනව



    https://www.homeaffairs.gov.au/trav/visa-1/189-




    මෙතන තියෙනව පාට්නර් කෙනෙක් හෝ ළමයෙක් ඇප්ලිකේෂන් එකට දාගන්න එක ගැන විස්තරයක් ..


    https://www.homeaffairs.gov.au/Trav...supporting/Pages/skilled/family-members-.aspx


    https://www.homeaffairs.gov.au/trav/visa/incl

    මෙතන කියල තියෙන විදිහට නම් උඹට ඉන්ග්ලිෂ් IELTS 4.5 or PTE 30 වගේ දාගන්න බැරි තරම් අව්ල් නම් .. උඹට අමතර වීස ෆී වැඩිපුර ගෙවන්න වෙනව ... ඒක ගැන විස්තරේ පහල ලින්ක් එකෙන් කියවපන්

    https://www.homeaffairs.gov.au/Trav...aqs/how-can-i-prove-i-have-functional-english


    https://www.homeaffairs.gov.au/Trav...as/supporting/Pages/189/additional-costs.aspx



    මම ඉතින් වීස ඒජන්ට් කෙනෙක් නෙමෙයි ඒක නිසා මමත් උඹ වගේම කියවල තමයි විස්තර හොයාගන්න වෙන්නෙ :P .. උඹ පොඩ්ඩක් කියවල බලපන් ඔය links වලට ගිහිල්ල .. ඔක්කොම විස්තර තියෙනව බං ... :P
    Thanks Lokka :D:D
     

    Dothraki

    Well-known member
  • May 4, 2018
    2,189
    190
    63
    ආ උඹට කේන්ති ගිහිල්ල වගේ .. :P පව් බන් උඹ .. උඹ හිතන් ඉන්නෙ, ලංකාවෙ මේ ෆෝරම් එකක් කරනව කියන්නෙ හරි ලොකු achievement එකක් කියලද ... අපි නැත්තන් උඹල කොහෙද බං .. :P නිකන් කියවන්නෙ නැතුව ඉඳහන් .. උඹේ ෆෝරම් එකේ උඹ මොනාද users ලට උඹ දීල තියෙන්නෙ ... අඩුම ගානෙ උඹේ ඇඩ් රෙවනිව් එකෙන් ප්‍රසන්ට්ස් ටිකක් හරි උඹ අරන් දීල තියෙනවද ... IPhone, tabs මොනාම හරි අරන් දෙන්න පුළුවන් .. වෙන රටවල යූ ටියුබ් වීඩියෝ කරන එවුන් පවා තමන්ගෙ රෙවනිව් එකෙන් users ලට උදව් කරනව ... උඹ මේ නිකන් "post of the year" වගේ කිසි වටිනා කමක් නැති පට්ටම් දීල මේකෙ ඉන්න එවුන් අන්දනවා ... උඹ ඔය සල්ලි හොයන්නෙ මේ users ල නිසා මිසක උඹේ ලබ්බක් නිසා නෙමෙයි ... හැමෝම ෆේක් තමයි බන් .. මොකෝ එකෙක් වත් ඇත්ත නම් වලින් ඉන්නෙ නෑනෙ ... ෆේක් එවුන් උනත් නැතත් මිනිස්සුන්ට උදව් කරනව නම් ඒක තමයි වෙන්න ඕනෙ .. උඹ වගේ හම්බකරන හැම දේම සාක්කුවට දාගෙන කියවන්නෙ නෑ අපි ... උඹ ඇඩ්මින් තමයි ඒකයි උඹව ලිඳේ දාන්නෙ නැතුව ඉන්නෙ .. නැතුව උඹ මොකෙක්ද බං ... :P උඹ ඉතින් වැඩිම උනොත් මාව බෑන් කරයි ... ඒත් මිනිස්සුන්ට උදව්වක් කරනකොට උදැල්ල දාන එක මහ පව් වැඩ බන් ... :Pඋඹට ඉතින් කොහොමත් සුදුසුකම් නෑනෙඕස්ට්‍රේලියා එන්න ඒක නිසා ලංකාවෙ උඹේ කුකුල්ලු එක්ක උඹ හිටපන් .. සමහර විට උඹට සුදුසුකම් නැති හින්ද සුද්දියෙක් බැඳලා අනාත විදිහට රටකට වෙලා ඉන්න එකෙක්ද දන්නෙ නෑ .. නැත්තන් මොකෝ මෙයාට මෙච්චර තද වෙලා :P:lol:. අනාතයා ... අපිට මොකෝ .. :P අපි බලෙන් එන්න කියන්නෙ නෑ කාටවත් ... මම ගියොත් උඹට සතුටු හිතෙයි .. ඒත් ඉතින් අපරාදෙ මේකෙ ඉන්න එවුන් එකෙක් හරි ගොඩ දාන්නයි මම උත්සහ කලේ .. නැතුව මම සල්ලි හම්බකරන්න නෙමෙයිනෙ .. :P

    අනිත් එක අපේ පහත් ගති නැති නිසා තමයි අපිට බැනගෙන එන අයටත් පුළුවන් තරම් උදව් කරන්න හැදුවෙ ... මම එයාලට ත්‍රෙඩ් එකට එන්න එපා කිව්වෙ නෑ .. පුළුවන් තරම් හැදුවෙ එයාලගෙ මනස හදල එයාලට උදව් කරන්න .. මොකද මම දන්නව එයාල මේකෙ ඉඳල ඉඳල මොලේ කුරුවල් වෙලා තියෙන්නෙ ...අපිට බැනගෙන එන අයටත් උදව් කරලා ගොඩ දාන්නයි මම හැදුවෙ ..මට සත පහක් වත් හම්බෙන්නේ නෑනෙ කොහොමත් ... අපේ කාලෙ නාස්ති කරන් උඹේ ලබ්බේ සයිට් එකේ ලියන්න ඕනෙ නෑ .. අනුන්ට හැදෙන්න කියන්න කලින් උඹ මනුස්සයෙකුට උදව් කරන මානසිකත්වය හදාගෙන ඉඳපන් .. උඹ මේ සයිට් එකේ ලොක්කා උනාට එලියට ආවම උඹ නිකන්ම නිකන් IT පොරක් විතරයි බන් ඒක නිසා උඹේ ඔය පොර මානසිකත්වයෙන් මිදියන් .. :P:lol:

    දැන් මම මේ ත්‍රෙඩ් එකේ සහ සයිට් එකේ ලියන්න ඕනෙද එපාද කියපන් ... උබේ සයිට් වල අපිට බලෙන් ලියන්න කිසිම ඕනෙ කමක් නෑ .. උඹ උඹේ මේ වහල්ලු කරගෙන ඉන්න එවුන් ටිකත් එක්ක හිටපන් ..:P:lol: උඹලගේ මේ වැඩකට නැති සයිට් නිසා තමයි, මේකෙ ඉන්න බහුතරයක් දෙනා සදා අනාත වෙලා ඉන්නෙ ... උඹගෙ සයිට් එකේ මේවගේ වැඩක් ඇති දෙයක් ලියවෙනකොට අනාතයො එකෙක් දෙන්නෙක් හරි ගොඩ යනව .. නැත්තන් උඹේ සයිට් එකේ වැඩි හරියක් තියෙන්නෙ නිකන් කාලෙ නාස්ති වෙන වැඩකට නැති දේවල් ... මිනිස්සු තවත් වලට තමයි තල්ලු වෙන්නෙ .... :P වෙන වැල් බයිල වැඩක් නෑ ලියන්නද එපාද කියල රිප්ලයි කරපං .. මොකෝ මට පාඩු වෙනවැයි උඹේ මේ ලබ්බේ සයිට් එකේ ලිව්වෙ නෑ කියල .. අපි බලෙන් දෙන්න ආවෙ නෑනෙ ... අපි යන්න ඕනෙ තැන් වලට ගිහිල්ල තියෙන්නෙ .. තවත් ඉස්සරහට අපි යනගමන් ඉන්නෙ ... මට පාඩුවක් නෑ මේකට ආවත් නැතත් .. :cool:
    :yes::yes::yes:
     
    Jun 15, 2017
    269
    29
    0
    ආ උඹට කේන්ති ගිහිල්ල වගේ .. :P පව් බන් උඹ .. උඹ හිතන් ඉන්නෙ, ලංකාවෙ මේ ෆෝරම් එකක් කරනව කියන්නෙ හරි ලොකු achievement එකක් කියලද ... අපි නැත්තන් උඹල කොහෙද බං .. :P නිකන් කියවන්නෙ නැතුව ඉඳහන් .. උඹේ ෆෝරම් එකේ උඹ මොනාද users ලට උඹ දීල තියෙන්නෙ ... අඩුම ගානෙ උඹේ ඇඩ් රෙවනිව් එකෙන් ප්‍රසන්ට්ස් ටිකක් හරි උඹ අරන් දීල තියෙනවද ... IPhone, tabs මොනාම හරි අරන් දෙන්න පුළුවන් .. වෙන රටවල යූ ටියුබ් වීඩියෝ කරන එවුන් පවා තමන්ගෙ රෙවනිව් එකෙන් users ලට උදව් කරනව ... උඹ මේ නිකන් "post of the year" වගේ කිසි වටිනා කමක් නැති පට්ටම් දීල මේකෙ ඉන්න එවුන් අන්දනවා ... උඹ ඔය සල්ලි හොයන්නෙ මේ users ල නිසා මිසක උඹේ ලබ්බක් නිසා නෙමෙයි ... හැමෝම ෆේක් තමයි බන් .. මොකෝ එකෙක් වත් ඇත්ත නම් වලින් ඉන්නෙ නෑනෙ ... ෆේක් එවුන් උනත් නැතත් මිනිස්සුන්ට උදව් කරනව නම් ඒක තමයි වෙන්න ඕනෙ .. උඹ වගේ හම්බකරන හැම දේම සාක්කුවට දාගෙන කියවන්නෙ නෑ අපි ... උඹ ඇඩ්මින් තමයි ඒකයි උඹව ලිඳේ දාන්නෙ නැතුව ඉන්නෙ .. නැතුව උඹ මොකෙක්ද බං ... :P උඹ ඉතින් වැඩිම උනොත් මාව බෑන් කරයි ... ඒත් මිනිස්සුන්ට උදව්වක් කරනකොට උදැල්ල දාන එක මහ පව් වැඩ බන් ... :Pඋඹට ඉතින් කොහොමත් සුදුසුකම් නෑනෙඕස්ට්‍රේලියා එන්න ඒක නිසා ලංකාවෙ උඹේ කුකුල්ලු එක්ක උඹ හිටපන් .. සමහර විට උඹට සුදුසුකම් නැති හින්ද සුද්දියෙක් බැඳලා අනාත විදිහට රටකට වෙලා ඉන්න එකෙක්ද දන්නෙ නෑ .. නැත්තන් මොකෝ මෙයාට මෙච්චර තද වෙලා :P:lol:. අනාතයා ... අපිට මොකෝ .. :P අපි බලෙන් එන්න කියන්නෙ නෑ කාටවත් ... මම ගියොත් උඹට සතුටු හිතෙයි .. ඒත් ඉතින් අපරාදෙ මේකෙ ඉන්න එවුන් එකෙක් හරි ගොඩ දාන්නයි මම උත්සහ කලේ .. නැතුව මම සල්ලි හම්බකරන්න නෙමෙයිනෙ .. :P

    අනිත් එක අපේ පහත් ගති නැති නිසා තමයි අපිට බැනගෙන එන අයටත් පුළුවන් තරම් උදව් කරන්න හැදුවෙ ... මම එයාලට ත්‍රෙඩ් එකට එන්න එපා කිව්වෙ නෑ .. පුළුවන් තරම් හැදුවෙ එයාලගෙ මනස හදල එයාලට උදව් කරන්න .. මොකද මම දන්නව එයාල මේකෙ ඉඳල ඉඳල මොලේ කුරුවල් වෙලා තියෙන්නෙ ...අපිට බැනගෙන එන අයටත් උදව් කරලා ගොඩ දාන්නයි මම හැදුවෙ ..මට සත පහක් වත් හම්බෙන්නේ නෑනෙ කොහොමත් ... අපේ කාලෙ නාස්ති කරන් උඹේ ලබ්බේ සයිට් එකේ ලියන්න ඕනෙ නෑ .. අනුන්ට හැදෙන්න කියන්න කලින් උඹ මනුස්සයෙකුට උදව් කරන මානසිකත්වය හදාගෙන ඉඳපන් .. උඹ මේ සයිට් එකේ ලොක්කා උනාට එලියට ආවම උඹ නිකන්ම නිකන් IT පොරක් විතරයි බන් ඒක නිසා උඹේ ඔය පොර මානසිකත්වයෙන් මිදියන් .. :P:lol:

    දැන් මම මේ ත්‍රෙඩ් එකේ සහ සයිට් එකේ ලියන්න ඕනෙද එපාද කියපන් ... උබේ සයිට් වල අපිට බලෙන් ලියන්න කිසිම ඕනෙ කමක් නෑ .. උඹ උඹේ මේ වහල්ලු කරගෙන ඉන්න එවුන් ටිකත් එක්ක හිටපන් ..:P:lol: උඹලගේ මේ වැඩකට නැති සයිට් නිසා තමයි, මේකෙ ඉන්න බහුතරයක් දෙනා සදා අනාත වෙලා ඉන්නෙ ... උඹගෙ සයිට් එකේ මේවගේ වැඩක් ඇති දෙයක් ලියවෙනකොට අනාතයො එකෙක් දෙන්නෙක් හරි ගොඩ යනව .. නැත්තන් උඹේ සයිට් එකේ වැඩි හරියක් තියෙන්නෙ නිකන් කාලෙ නාස්ති වෙන වැඩකට නැති දේවල් ... මිනිස්සු තවත් වලට තමයි තල්ලු වෙන්නෙ .... :P වෙන වැල් බයිල වැඩක් නෑ ලියන්නද එපාද කියල රිප්ලයි කරපං .. මොකෝ මට පාඩු වෙනවැයි උඹේ මේ ලබ්බේ සයිට් එකේ ලිව්වෙ නෑ කියල .. අපි බලෙන් දෙන්න ආවෙ නෑනෙ ... අපි යන්න ඕනෙ තැන් වලට ගිහිල්ල තියෙන්නෙ .. තවත් ඉස්සරහට අපි යනගමන් ඉන්නෙ ... මට පාඩුවක් නෑ මේකට ආවත් නැතත් .. :cool:

    අඩො මචන් පට්ටම reply එක බන්. මේ ගෝතයා admin කියලා උ හිතන් ඉන්නේ ඌට එහා එකෙක් නෑ කියලා. මමත් දවසක් මුත් එක්ක ගෙමක් ඉල්ලුවා එදත් මූ මටත් fake කියලා shape එකේ මග ඇරියා. උඹ කියන්න ඔනේ ටික ලෙසටම කියලා තියෙනවා.

    අනික මුගෙන් එක දිගට ප්‍රශ්න අහද්දි රිදෙන set එකකුත් ඉන්නවා, මුගේම group එවුන් තමයි, සමහරවිට මුගේ fake වෙන්නත් පුලුවන්. උන් තමයි සමහර ඒවට උත්තර දෙන්නේ මූ වෙනුවට. මුගේ නම කැත වෙන වෙලාවල් වලට මුගේම fake බැහැලා original account එක සුද්ද කරනවා. පිට කොන්දක් නැති ගෝතයා බැරිම උනාම ban කරනවා.
     
    Last edited:

    GTRZ

    Administrator
    Staff member
  • Apr 27, 2006
    19,480
    10,861
    113
    ආ උඹට කේන්ති ගිහිල්ල වගේ .. :P පව් බන් උඹ .. උඹ හිතන් ඉන්නෙ, ලංකාවෙ මේ ෆෝරම් එකක් කරනව කියන්නෙ හරි ලොකු achievement එකක් කියලද ... අපි නැත්තන් උඹල කොහෙද බං .. :P නිකන් කියවන්නෙ නැතුව ඉඳහන් .. උඹේ ෆෝරම් එකේ උඹ මොනාද users ලට උඹ දීල තියෙන්නෙ ...

    Australia yana eka umbata loku achievement ekak wela kiwwama ridila loku rachanawak liyala. :rofl: Umba australiwe nemei lankawe indan sihina mawana ekek kiyala api dannawa ban :lol: Umbata lankawe loku awul wela thiyanwa wage ochchcra ridenna lankawa gana kiwwama. :rofl:

    Apita minissu forum eke thiya ganna iphone, tab, bath packet bedala denna ona naha :lol: mininsunta ona nisa enne. Forum eken wada ganna minissu dahas ganak wada aran thiyanwa. Umbe me fake ekeuth kochchra help ilala thiyanawada forum ekema ;)

    Meke daana post eka gane apita salli hamenawada nadda kiyala danno danithi. :lol:

    Methana hamoma hamotama udaw karanawa. Kawruth epa kiyala naha. Apitath ona ehema wenna thama. Habai hamotama adahs praksha karanna puluwan.
    Umbe nodanuwathkamai personal awlai me post walin penne. :lol:
     

    GTRZ

    Administrator
    Staff member
  • Apr 27, 2006
    19,480
    10,861
    113
    :lol::lol: ගොන් වස්සෝ ... මම ලංකාවෙ කරන්නෙ බිස්නස් .. ඕස්ට්‍රේලියාවෙත් එහෙම තමයි .. PR තියෙන නිසා තමයි උඹලට උදව් කරන්න හැදුවෙ ... උඹල හිතන්නෙ මට PR නැතුව උඹලව රට යවන්න හදනව කියලද ... එහෙම අමාරුවක් නෑ මට .. මොකෝ මට උඹලගෙන් සල්ලි හම්බෙනව කියලද .. අන්න GTRZ ට නම් සල්ලි එනව අපි ලියන අකුරක් ගානෙ .. :P. පව් කියල ලංකාවෙ අවශ්‍ය අයට උදව් කරන්නයි හැදුවෙ .. උඹට ඕනෙ නැත්තන් උඹ බම්බු ගහගනින් ... අපිට මොකෝ .. :P . අනේ මන්ද මූ GTRZ ගෙ ෆේක් එකක් ද කියල .. GTRZ කියන දේවල් ම මූත් කියනව .. මට ඉතින් අව්ලක් නෑ බන් .. මම හැමදාම කරන්නෙ මිනිස්සුන්ට උදව් කරන එක මම දන්න දේවල් කියල දීල ... උඹට කොහොමත් අනාගතයක් නෑ ඔහොම හිතන්න ගියොත් ...
    Umbata australiawe PR, ratawal dekema loku business thiyanawa kiyala penawa umbe anik post baluwama. :rofl:

    aduwata lankabell eken youtube balanna dangalapuwa, Paypal walin lankawata salli ganna help illapu thread, Lankaawe rajaye job apply karanna help illuwa. Umba australiawe PR ma kiyla penawa ban. :lol:

    Awlak naha australiawa umbata loku dream ekak wenna athi neda. :D Hondai ban eka umbe dream eka nam achieve karanna balapan. Good luck!
    Umba australiawa gana lankawe indan google gahala hari hoya ganna dewaluth anik minisusnta kiyala dena eka hondai. Digatama karanna.

    Habai anik minissunge mathe iwasanna puluwan wenna mind eka hada ganin naththan loke kohe giyath jeewath wenna amarui :yes:
    All the best!
     

    LKS007

    Well-known member
  • Jun 14, 2008
    39,779
    3,774
    113
    මාතර - මාලෙබ් - melbourne
    Umbata australiawe PR, ratawal dekema loku business thiyanawa kiyala penawa umbe anik post baluwama. :rofl:

    aduwata lankabell eken youtube balanna dangalapuwa, Paypal walin lankawata salli ganna help illapu thread, Lankaawe rajaye job apply karanna help illuwa. Umba australiawe PR ma kiyla penawa ban. :lol:

    Awlak naha australiawa umbata loku dream ekak wenna athi neda. :D Hondai ban eka umbe dream eka nam achieve karanna balapan. Good luck!
    Umba australiawa gana lankawe indan google gahala hari hoya ganna dewaluth anik minisusnta kiyala dena eka hondai. Digatama karanna.

    Habai anik minissunge mathe iwasanna puluwan wenna mind eka hada ganin naththan loke kohe giyath jeewath wenna amarui :yes:
    All the best!










    :lol::lol::lol::lol::lol:














    බුදාම්මෝ... අපි නං කාගේවත් වහල්ලු නෙවි..

    එළකිරියේ ඉන්නේ 2007 වගේ ඉදලා.. කලින් අකව්න්ට්

    එක ජිටි බෑන් කරත් එක්ක පිස්සු කෙලලා..

    ඉගෙනගත්තු දේවල් සහ අදුරගත්තු උන් අනන්තය් අප්‍රමානය්.. :love::love::love::love:






    ඔය උ මැරෙන්න යන රටේ මෙල්බන් වල... ලිට්ල් කොලින්ස් එකේ ඔෆිස් එකක ඉන්න ගමන් මේ
    පොස්ට් එක කොටන්නේ.. අර කියලා තියෙනවා මචන් ලෝකේ ලස්සනම කෙල්ල කරන එකාට උනත්

    එකී එපා වෙනවා කියල පොඩි කාලෙකින්.. උබ

    එක්කෝ මේ රටට අලුත්, එහෙම නැත්තන් අනේ

    මන්ද ලංකාව දැකපු නැති එකෙක්.. ලංකාවේ

    අම්මලා තාත්තලා එක්ක ඉන්න ජිවිත් 1000න්

    සම්පතක් බන්.. මම මේ වාදී වෙලා ඉන්න පුටුවට

    එන්න කියක් නං පැය 18 වගේ ශිෆ්ට් ගහන්න ඇතිද ;)









    පි.ආර් ඇවිල්ලා 1000 ටෝක්ස් දෙන්නෙපා බන්..
    උබට ඔකේ අගයක් නැහැ අපි වගේ දවසක ගේම

    ගහන එකෙක් එක්ක බලද්දී.. දැන් පොය්න්ට්ස් 75

    කරලා.. පොඩ්ඩක් අමාරුය් තමා.. අනිවා ගේම

    ගහනවා.. ගහලම බලමුකෝ ;)

    ;);););)
     
    Last edited:

    LKS007

    Well-known member
  • Jun 14, 2008
    39,779
    3,774
    113
    මාතර - මාලෙබ් - melbourne
    එහෙම කියන්නත් බෑ මගේ යාලුවෙක් 2015 වල IT වලට එහේ ගිහින් 2017 වල මැයි ඇප්ලයි කරල සති 3නෙන් ඉන්විටේශන් එකත් ඇවිත් නොවැම්බර් වෙද්දි පීආර් එකත් හම්බෙලා තිබ්බා. ඌට පොයින්ට්ස් තිබිල තියෙන්නෙත් 65යි.






    :yes::yes::yes::yes:මගී යාළුවෙකුටත් උනා බන්.. උ දැම්මේ ගිය අව්රුද්දෙ, මාස 9 ගිහින් ප්‍රොසෙස් ටයම් එක.. අන්න මේ ලදී ඇවිල්ල :confused::confused::confused:
     

    Dothraki

    Well-known member
  • May 4, 2018
    2,189
    190
    63
    :lol::lol::lol::lol::lol:














    බුදාම්මෝ... අපි නං කාගේවත් වහල්ලු නෙවි..

    එළකිරියේ ඉන්නේ 2007 වගේ ඉදලා.. කලින් අකව්න්ට්

    එක ජිටි බෑන් කරත් එක්ක පිස්සු කෙලලා..

    ඉගෙනගත්තු දේවල් සහ අදුරගත්තු උන් අනන්තය් අප්‍රමානය්.. :love::love::love::love:






    ඔය උ මැරෙන්න යන රටේ මෙල්බන් වල... ලිට්ල් කොලින්ස් එකේ ඔෆිස් එකක ඉන්න ගමන් මේ
    පොස්ට් එක කොටන්නේ.. අර කියලා තියෙනවා මචන් ලෝකේ ලස්සනම කෙල්ල කරන එකාට උනත්

    එකී එපා වෙනවා කියල පොඩි කාලෙකින්.. උබ

    එක්කෝ මේ රටට අලුත්, එහෙම නැත්තන් අනේ

    මන්ද ලංකාව දැකපු නැති එකෙක්.. ලංකාවේ

    අම්මලා තාත්තලා එක්ක ඉන්න ජිවිත් 1000න්

    සම්පතක් බන්.. මම මේ වාදී වෙලා ඉන්න පුටුවට

    එන්න කියක් නං පැය 18 වගේ ශිෆ්ට් ගහන්න ඇතිද ;)









    පි.ආර් ඇවිල්ලා 1000 ටෝක්ස් දෙන්නෙපා බන්..
    උබට ඔකේ අගයක් නැහැ අපි වගේ දවසක ගේම

    ගහන එකෙක් එක්ක බලද්දී.. දැන් පොය්න්ට්ස් 75

    කරලා.. පොඩ්ඩක් අමාරුය් තමා.. අනිවා ගේම

    ගහනවා.. ගහලම බලමුකෝ ;)

    ;);););)


    ඔනිම දෙයක් ඔහොම තමා ,කාලයක් යද්දි එපා වෙනවා.
    එකෙ වටිනාකම තෙරෙන්න ඒ දෙ නැති උන් දිහා බලලා සන්තොස වෙන්න ඔනි.
    එක එක්තරා විදියෙ කාලකණ්ණි සිතිවිල්ලක්,
    ඕස්ට්‍රෙලියාව ගැන එච්චරම දන්නෙ නැහැ. එත් යුරොප් වල ඇමරිකවල ඉන්න මන් දන්න උන් ඉන්නවා.
    උන් උනත් පුදුම කට්ටක් කනවා ගෙමක් ගහන්න, එකම දෙ උන්ට උන්ගෙ ගෙවල් වලින් ,අහල පහලින් පිළිගැනීම හම්බවෙනවා රට කිව්වාහම. එත් එහෙදි උන් සාමාන්‍ය එවුන් .
    උන්ට ඇතිවෙන වෙලාවල් අනන්තයි
     

    navinnuwan

    Well-known member
  • Sep 19, 2006
    7,835
    3,862
    113
    USA
    :yes::yes::yes::yes:මගී යාළුවෙකුටත් උනා බන්.. උ දැම්මේ ගිය අව්රුද්දෙ, මාස 9 ගිහින් ප්‍රොසෙස් ටයම් එක.. අන්න මේ ලදී ඇවිල්ල :confused::confused::confused:
    ඇයි බන් උබ ටයිප් කරද්දී ගැප් තියන්නේ?
    :confused::confused::confused:
     

    nvhcc89

    Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,378
    5,821
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ
    ආ උඹට කේන්ති ගිහිල්ල වගේ .. :P පව් බන් උඹ .. උඹ හිතන් ඉන්නෙ, ලංකාවෙ මේ ෆෝරම් එකක් කරනව කියන්නෙ හරි ලොකු achievement එකක් කියලද ... අපි නැත්තන් උඹල කොහෙද බං .. :P නිකන් කියවන්නෙ නැතුව ඉඳහන් .. උඹේ ෆෝරම් එකේ උඹ මොනාද users ලට උඹ දීල තියෙන්නෙ ... අඩුම ගානෙ උඹේ ඇඩ් රෙවනිව් එකෙන් ප්‍රසන්ට්ස් ටිකක් හරි උඹ අරන් දීල තියෙනවද ... IPhone, tabs මොනාම හරි අරන් දෙන්න පුළුවන් .. වෙන රටවල යූ ටියුබ් වීඩියෝ කරන එවුන් පවා තමන්ගෙ රෙවනිව් එකෙන් users ලට උදව් කරනව ... උඹ මේ නිකන් "post of the year" වගේ කිසි වටිනා කමක් නැති පට්ටම් දීල මේකෙ ඉන්න එවුන් අන්දනවා ... උඹ ඔය සල්ලි හොයන්නෙ මේ users ල නිසා මිසක උඹේ ලබ්බක් නිසා නෙමෙයි ... හැමෝම ෆේක් තමයි බන් .. මොකෝ එකෙක් වත් ඇත්ත නම් වලින් ඉන්නෙ නෑනෙ ... ෆේක් එවුන් උනත් නැතත් මිනිස්සුන්ට උදව් කරනව නම් ඒක තමයි වෙන්න ඕනෙ .. උඹ වගේ හම්බකරන හැම දේම සාක්කුවට දාගෙන කියවන්නෙ නෑ අපි ... උඹ ඇඩ්මින් තමයි ඒකයි උඹව ලිඳේ දාන්නෙ නැතුව ඉන්නෙ .. නැතුව උඹ මොකෙක්ද බං ... :P උඹ ඉතින් වැඩිම උනොත් මාව බෑන් කරයි ... ඒත් මිනිස්සුන්ට උදව්වක් කරනකොට උදැල්ල දාන එක මහ පව් වැඩ බන් ... :Pඋඹට ඉතින් කොහොමත් සුදුසුකම් නෑනෙඕස්ට්‍රේලියා එන්න ඒක නිසා ලංකාවෙ උඹේ කුකුල්ලු එක්ක උඹ හිටපන් .. සමහර විට උඹට සුදුසුකම් නැති හින්ද සුද්දියෙක් බැඳලා අනාත විදිහට රටකට වෙලා ඉන්න එකෙක්ද දන්නෙ නෑ .. නැත්තන් මොකෝ මෙයාට මෙච්චර තද වෙලා :P:lol:. අනාතයා ... අපිට මොකෝ .. :P අපි බලෙන් එන්න කියන්නෙ නෑ කාටවත් ... මම ගියොත් උඹට සතුටු හිතෙයි .. ඒත් ඉතින් අපරාදෙ මේකෙ ඉන්න එවුන් එකෙක් හරි ගොඩ දාන්නයි මම උත්සහ කලේ .. නැතුව මම සල්ලි හම්බකරන්න නෙමෙයිනෙ .. :P

    අනිත් එක අපේ පහත් ගති නැති නිසා තමයි අපිට බැනගෙන එන අයටත් පුළුවන් තරම් උදව් කරන්න හැදුවෙ ... මම එයාලට ත්‍රෙඩ් එකට එන්න එපා කිව්වෙ නෑ .. පුළුවන් තරම් හැදුවෙ එයාලගෙ මනස හදල එයාලට උදව් කරන්න .. මොකද මම දන්නව එයාල මේකෙ ඉඳල ඉඳල මොලේ කුරුවල් වෙලා තියෙන්නෙ ...අපිට බැනගෙන එන අයටත් උදව් කරලා ගොඩ දාන්නයි මම හැදුවෙ ..මට සත පහක් වත් හම්බෙන්නේ නෑනෙ කොහොමත් ... අපේ කාලෙ නාස්ති කරන් උඹේ ලබ්බේ සයිට් එකේ ලියන්න ඕනෙ නෑ .. අනුන්ට හැදෙන්න කියන්න කලින් උඹ මනුස්සයෙකුට උදව් කරන මානසිකත්වය හදාගෙන ඉඳපන් .. උඹ මේ සයිට් එකේ ලොක්කා උනාට එලියට ආවම උඹ නිකන්ම නිකන් IT පොරක් විතරයි බන් ඒක නිසා උඹේ ඔය පොර මානසිකත්වයෙන් මිදියන් .. :P:lol:

    දැන් මම මේ ත්‍රෙඩ් එකේ සහ සයිට් එකේ ලියන්න ඕනෙද එපාද කියපන් ... උබේ සයිට් වල අපිට බලෙන් ලියන්න කිසිම ඕනෙ කමක් නෑ .. උඹ උඹේ මේ වහල්ලු කරගෙන ඉන්න එවුන් ටිකත් එක්ක හිටපන් ..:P:lol: උඹලගේ මේ වැඩකට නැති සයිට් නිසා තමයි, මේකෙ ඉන්න බහුතරයක් දෙනා සදා අනාත වෙලා ඉන්නෙ ... උඹගෙ සයිට් එකේ මේවගේ වැඩක් ඇති දෙයක් ලියවෙනකොට අනාතයො එකෙක් දෙන්නෙක් හරි ගොඩ යනව .. නැත්තන් උඹේ සයිට් එකේ වැඩි හරියක් තියෙන්නෙ නිකන් කාලෙ නාස්ති වෙන වැඩකට නැති දේවල් ... මිනිස්සු තවත් වලට තමයි තල්ලු වෙන්නෙ .... :P වෙන වැල් බයිල වැඩක් නෑ ලියන්නද එපාද කියල රිප්ලයි කරපං .. මොකෝ මට පාඩු වෙනවැයි උඹේ මේ ලබ්බේ සයිට් එකේ ලිව්වෙ නෑ කියල .. අපි බලෙන් දෙන්න ආවෙ නෑනෙ ... අපි යන්න ඕනෙ තැන් වලට ගිහිල්ල තියෙන්නෙ .. තවත් ඉස්සරහට අපි යනගමන් ඉන්නෙ ... මට පාඩුවක් නෑ මේකට ආවත් නැතත් .. :cool:

    :eek:
     

    speedmalli

    Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,607
    17,689
    113
    Auckland
    ඔනිම දෙයක් ඔහොම තමා ,කාලයක් යද්දි එපා වෙනවා.
    එකෙ වටිනාකම තෙරෙන්න ඒ දෙ නැති උන් දිහා බලලා සන්තොස වෙන්න ඔනි.
    එක එක්තරා විදියෙ කාලකණ්ණි සිතිවිල්ලක්,
    ඕස්ට්‍රෙලියාව ගැන එච්චරම දන්නෙ නැහැ. එත් යුරොප් වල ඇමරිකවල ඉන්න මන් දන්න උන් ඉන්නවා.
    උන් උනත් පුදුම කට්ටක් කනවා ගෙමක් ගහන්න, එකම දෙ උන්ට උන්ගෙ ගෙවල් වලින් ,අහල පහලින් පිළිගැනීම හම්බවෙනවා රට කිව්වාහම. එත් එහෙදි උන් සාමාන්‍ය එවුන් .
    උන්ට ඇතිවෙන වෙලාවල් අනන්තයි

    දියුනු රටවලට යන උන් කටු කාගෙන අමාරුවෙන් වැඩ කරන්නෙ වෙන මොකුත් නිසා නෙවෙයි ඒ මහන්සියෙ තරමට ප්‍රතිපල ලැබෙන නිසයි. ලංකාවෙ පුක දීගෙන බස් වල වේලි වේලි ගොරකයො වගෙ මහන්සි උනා කියල ඒකට හරියන්න ලැබෙන්නෙ බිජ්ජක් විතර.
     

    nvhcc89

    Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,378
    5,821
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ
    දියුනු රටවලට යන උන් කටු කාගෙන අමාරුවෙන් වැඩ කරන්නෙ වෙන මොකුත් නිසා නෙවෙයි ඒ මහන්සියෙ තරමට ප්‍රතිපල ලැබෙන නිසයි. ලංකාවෙ පුක දීගෙන බස් වල වේලි වේලි ගොරකයො වගෙ මහන්සි උනා කියල ඒකට හරියන්න ලැබෙන්නෙ බිජ්ජක් විතර.
    Ausi wala salary eken tax deduct karanawa, PR and citizenlage, e wagema in return unta ewage benifits epa wennama labenawa, apita mona bijjak da ban labenne? wahanayak genawama eke value ekatath wada tax gahanawa, salary ekenuth tax kapanawa, deposit,fd walinuth tax gannawa, hama labbakinma tax gahanawa, anithime labenne mokadda apita?
     

    Dothraki

    Well-known member
  • May 4, 2018
    2,189
    190
    63
    දියුනු රටවලට යන උන් කටු කාගෙන අමාරුවෙන් වැඩ කරන්නෙ වෙන මොකුත් නිසා නෙවෙයි ඒ මහන්සියෙ තරමට ප්‍රතිපල ලැබෙන නිසයි. ලංකාවෙ පුක දීගෙන බස් වල වේලි වේලි ගොරකයො වගෙ මහන්සි උනා කියල ඒකට හරියන්න ලැබෙන්නෙ බිජ්ජක් විතර.
    ඔව් ඒකත් හරි.
    තමන් බලන විදිය අනුව තමා ලයිෆ් එක ගැන.
    සමහරුන්ට ලංකාව සුරපුරයක් සමහරුන්ට අපායක්
     

    dayt0na

    Well-known member
  • Jan 2, 2012
    29,955
    28,870
    113
    Umbata australiawe PR, ratawal dekema loku business thiyanawa kiyala penawa umbe anik post baluwama. :rofl:

    aduwata lankabell eken youtube balanna dangalapuwa, Paypal walin lankawata salli ganna help illapu thread, Lankaawe rajaye job apply karanna help illuwa. Umba australiawe PR ma kiyla penawa ban. :lol:

    Awlak naha australiawa umbata loku dream ekak wenna athi neda. :D Hondai ban eka umbe dream eka nam achieve karanna balapan. Good luck!
    Umba australiawa gana lankawe indan google gahala hari hoya ganna dewaluth anik minisusnta kiyala dena eka hondai. Digatama karanna.

    Habai anik minissunge mathe iwasanna puluwan wenna mind eka hada ganin naththan loke kohe giyath jeewath wenna amarui :yes:
    All the best!

    mamath dekka muge me threads...hitha gaththa ayeth reply keranne na kiyela...muta PSYCHOLOGICAL DISORDER ekak tiyenne...
     

    eurovisa

    Well-known member
  • Apr 1, 2017
    1,699
    185
    63
    Ausi wala salary eken tax deduct karanawa, PR and citizenlage, e wagema in return unta ewage benifits epa wennama labenawa, apita mona bijjak da ban labenne? wahanayak genawama eke value ekatath wada tax gahanawa, salary ekenuth tax kapanawa, deposit,fd walinuth tax gannawa, hama labbakinma tax gahanawa, anithime labenne mokadda apita?

    lankawe kapana podi tax eken free education ,free hethalth care denawa.
    godak welawata uba free education eken campus yanakanma igena ganna atte .hitala balapan kochchara wiyadam wenna adda kiyala . e ganata hariyanna tax gewala tiyenawada kiyala .
    Ausi kapana tax eka hatiyata return godak madi .anith diyunau ratawal ekka balanakota.