Ausi wala salary eken tax deduct karanawa, PR and citizenlage, e wagema in return unta ewage benifits epa wennama labenawa, apita mona bijjak da ban labenne? wahanayak genawama eke value ekatath wada tax gahanawa, salary ekenuth tax kapanawa, deposit,fd walinuth tax gannawa, hama labbakinma tax gahanawa, anithime labenne mokadda apita?
Tax purposes walata anuwa ausi 6month hitapu ona ekek citizen kiyala ganan ganne. Onna mageth PAYG Statement eka ada aawa. loku income ekak nathi nisa shape eke $3000k wage meda paara return karaganna labei





දැන් හොඳටම රිදිලා ඉන්නෙ ඕකට ... ඔය වගේ ලොල්ලන්ට මොන ඔස්ට්රේලියාද බං ..
Umba australiwe nemei lankawe indan sihina mawana ekek kiyala api dannawa ban
