ඕස්ට්‍රේලියාවට පැන ගන්න ලේසි ක්‍රමයක් කි

acryan

Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,334
    113
    ube field eka kohomath jobs sulaba na ne, habai set unoth baduma thama

    owe machan na kiyanne , set wennema ma na lu bung :(:( , monawa kiuwath PR dala lanakwe mentality eka aiyin karalama enna kiyala ape uncle kiyanne, mona job eka unath awulake na kiuwa PR thibama , pay karanawa nam echaraiyi

    eya nam kiyanne kohomhari enna kiyala PR dala :D:D
     

    Kangarooo

    Active member
  • Aug 17, 2018
    208
    118
    43
    වෙස්ටර්න් ඕස්ට්‍රේලියා (පර්ත්) පැත්තේ සහ මෙල්බර්න් පැති වල ලයිෆ් ස්ටයිල් එක ගොඩක් වෙනස්ද මචන්ලා ??
     
    • Like
    Reactions: Rajitha Lakshan

    Mr.Yo

    Well-known member
  • Jan 6, 2008
    6,039
    1,781
    113
    Sydney
    වෙස්ටර්න් ඕස්ට්‍රේලියා (පර්ත්) පැත්තේ සහ මෙල්බර්න් පැති වල ලයිෆ් ස්ටයිල් එක ගොඩක් වෙනස්ද මචන්ලා ??

    Melbourne thanikarama Lankawe ewwo bn wahi wahala weather eka awul habai job thiyenawa. living cost eka Sydney walata wada adui... Perth wala job hoyana eka tikak awl
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,736
    87,144
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    Oni tharan innawa bn.. Citizen kelinma awillath apith ekka clean gahapu ewun keeyak hitiyada bn :yes:

    :eek::eek::eek:
    wedak nane ban ehema itin. contacts tibunoth goda tamai. mage yaluwek giya satiye giya temp work visa walata. adala eng. field eke job ekak set karagenamai giye contacts walin.

    citizen kelinma ennath puluwanda? mata nikan mole wikara una eka ahala.. :baffled::sorry:
     

    Mr.Yo

    Well-known member
  • Jan 6, 2008
    6,039
    1,781
    113
    Sydney
    :eek::eek::eek:
    wedak nane ban ehema itin. contacts tibunoth goda tamai. mage yaluwek giya satiye giya temp work visa walata. adala eng. field eke job ekak set karagenamai giye contacts walin.

    citizen kelinma ennath puluwanda? mata nikan mole wikara una eka ahala.. :baffled::sorry:

    Ow bn man adurana kollek awa citizen, uge amma refugee dala citizen gatha eka nisa poratath citizen auto hamba wela awa.. pora clean gaha gaha hitiye eetapasse ethana lankawe set eka uta wiruddawa boru kiyala uwa eliyata daala dan Uber eloonawa