ube field eka kohomath jobs sulaba na ne, habai set unoth baduma thama
owe machan na kiyanne , set wennema ma na lu bung

, monawa kiuwath PR dala lanakwe mentality eka aiyin karalama enna kiyala ape uncle kiyanne, mona job eka unath awulake na kiuwa PR thibama , pay karanawa nam echaraiyi eya nam kiyanne kohomhari enna kiyala PR dala




mehe eka piligath deyak..

