ඕස්ට්‍රේලියාවට පැන ගන්න ලේසි ක්‍රමයක් කි

acryan

Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,334
    113
    476 ekata gihin PR ganna nam widiyak na danna taramin
    but graduate una ayata yanna lesiy eken. full time work karanna puluwan.
    NAATI wage ewa karanna puluwan. professional year eken lakunu gannath puluwan neda :rolleyes:

    ape batch eka danata 10-15 giya , uda batch ekath 30 eha giya 476 dala, oka thiyana ;lesiyama Visa ekake 5.5 general IELTS ona :yes::yes: , ekama seen eka 18 months only, 5 years wage una nam supiri :rofl::rofl: NAATI mokake da bung a ?
     

    eurovisa

    Well-known member
  • Apr 1, 2017
    1,699
    185
    63
    ඔස්ට්‍රේලියාවේ ස්ථිර පදිංචිය ලබාගැනීමට හැකි ඉහළ ඉල්ලුමක් පවතින රැකියා
    ඔස්ට්‍රේලියාවේ ස්ථිර පදිංචිය ලබාගැනීම සඳහා මෑත කාලයේ ඉතා ඉහළ ඉල්ලුමක් ඇති රැකියා අතර පහත සඳහන් රැකියා වලට ප්‍රමුඛත්වයක් හිමිවෙයි.

    Registered Nurses (Occupation ID - 2544)
    Electricians (Occupation ID - 3411)
    Secondary school teachers (Occupation ID - 2414)
    Motor mechanics (Occupation ID - 3212)
    Metal fitters (Occupation ID - 3232)
    Carpenters and joiners (Occupation ID - 3312)
    Livestock Farmers (Occupation ID - 1213)
    Construction Managers (Occupation ID - 1331)
     

    tclanki

    Well-known member
  • Feb 11, 2010
    6,660
    2,346
    113
    math thama yanawada nadda kiala kalpana kle.. mge yaluwa nm kohoma hri Europe yanne kiyuwa.. mn student awith innawada nathinm Europe balanawada kiala kalpana kranne thama
     

    DevilRox

    Well-known member
  • Nov 3, 2011
    1,197
    489
    83
    cmb
    kawuru hari kiyanawada australian company ekaka job eka karala thiyanawa nam ekata skill migration waladi extra points add wenawada? mama kiyanne australian company ekaka lankawe branch eke wage.
     

    rskoora

    Well-known member
  • Apr 1, 2008
    3,999
    606
    113
    kawuru hari kiyanawada australian company ekaka job eka karala thiyanawa nam ekata skill migration waladi extra points add wenawada? mama kiyanne australian company ekaka lankawe branch eke wage.

    Na ban uba oz walata awilla 1 year wada karaoth 5 points
     

    Money Mike

    Well-known member
  • Jun 20, 2009
    2,379
    79
    48
    ඔස්ට්‍රේලියාවේ ස්ථිර පදිංචිය ලබාගැනීමට හැකි ඉහළ ඉල්ලුමක් පවතින රැකියා
    ඔස්ට්‍රේලියාවේ ස්ථිර පදිංචිය ලබාගැනීම සඳහා මෑත කාලයේ ඉතා ඉහළ ඉල්ලුමක් ඇති රැකියා අතර පහත සඳහන් රැකියා වලට ප්‍රමුඛත්වයක් හිමිවෙයි.

    Registered Nurses (Occupation ID - 2544)
    Electricians (Occupation ID - 3411)
    Secondary school teachers (Occupation ID - 2414)
    Motor mechanics (Occupation ID - 3212)
    Metal fitters (Occupation ID - 3232)
    Carpenters and joiners (Occupation ID - 3312)
    Livestock Farmers (Occupation ID - 1213)
    Construction Managers (Occupation ID - 1331)

    යාලු, ඔය රස්සා වලට සම්බන්ද කෝස් වලට ඉන්ටර්නැශනල් ස්ටුඩන්ට්ස්ලා ගන්නවද?
     

    Master malli

    Well-known member
  • Jun 4, 2018
    10,970
    10,572
    113
    ආශික්ලන්තෙ
    Top six jobs that can get you Australian permanent residency
    In this year’s immigration planning in Australia, 17,322 registered nurses are required and the Department of Home Affairs has invited only 413 people to apply for a visa until 11 September.

    While with 9,303 electricians, 8,480 secondary school teachers, 83,72 carpenters and joiners, 6,979 metal fitters and machinists and 6,099 motor mechanics are some of the most in-demand occupations, very few people have been invited to apply for a visa under these occupations.
     

    Mr.Yo

    Well-known member
  • Jan 6, 2008
    6,039
    1,781
    113
    Sydney
    යාලු, ඔය රස්සා වලට සම්බන්ද කෝස් වලට ඉන්ටර්නැශනල් ස්ටුඩන්ට්ස්ලා ගන්නවද?

    Ng bn man danna tharamin. anik eka list eke thibbata invitations issue karanne nh..meka nikan bait ekak wage :yes: