IELTS nathuwa student Visa ganna puluwan, IELTS nathuwa enroll karaganna university thiyenawa
Uba aussie da bn inne?
IELTS nathuwa student Visa ganna puluwan, IELTS nathuwa enroll karaganna university thiyenawa
476 ekata gihin PR ganna nam widiyak na danna taramin
but graduate una ayata yanna lesiy eken. full time work karanna puluwan.
NAATI wage ewa karanna puluwan. professional year eken lakunu gannath puluwan neda![]()

, ekama seen eka 18 months only, 5 years wage una nam supiri 
NAATI mokake da bung a ? IELTS nathuwa student Visa ganna puluwan, IELTS nathuwa enroll karaganna university thiyenawa
math thama yanawada nadda kiala kalpana kle.. mge yaluwa nm kohoma hri Europe yanne kiyuwa.. mn student awith innawada nathinm Europe balanawada kiala kalpana kranne thama
kawuru hari kiyanawada australian company ekaka job eka karala thiyanawa nam ekata skill migration waladi extra points add wenawada? mama kiyanne australian company ekaka lankawe branch eke wage.
kawuru hari kiyanawada australian company ekaka job eka karala thiyanawa nam ekata skill migration waladi extra points add wenawada? mama kiyanne australian company ekaka lankawe branch eke wage.
ඔස්ට්රේලියාවේ ස්ථිර පදිංචිය ලබාගැනීමට හැකි ඉහළ ඉල්ලුමක් පවතින රැකියා
ඔස්ට්රේලියාවේ ස්ථිර පදිංචිය ලබාගැනීම සඳහා මෑත කාලයේ ඉතා ඉහළ ඉල්ලුමක් ඇති රැකියා අතර පහත සඳහන් රැකියා වලට ප්රමුඛත්වයක් හිමිවෙයි.
Registered Nurses (Occupation ID - 2544)
Electricians (Occupation ID - 3411)
Secondary school teachers (Occupation ID - 2414)
Motor mechanics (Occupation ID - 3212)
Metal fitters (Occupation ID - 3232)
Carpenters and joiners (Occupation ID - 3312)
Livestock Farmers (Occupation ID - 1213)
Construction Managers (Occupation ID - 1331)
යාලු, ඔය රස්සා වලට සම්බන්ද කෝස් වලට ඉන්ටර්නැශනල් ස්ටුඩන්ට්ස්ලා ගන්නවද?
