Ng bn man danna tharamin. anik eka list eke thibbata invitations issue karanne nh..meka nikan bait ekak wage![]()
මේක මහ හරුපයක් නේ බන්, හයි ඩිමාන්ඩ්ලු, ඉන්විටේශන් දෙන්නේ නෑලු

Ng bn man danna tharamin. anik eka list eke thibbata invitations issue karanne nh..meka nikan bait ekak wage![]()

අඩේ අර Occupation Ceiling Value දාලා තියන ෆිගර් එක අනිවාර්යයෙන් ෆිල් වෙන්ඩ ඉන්විටේශන් යවනවද මුන්?
https://www.sbs.com.au/yourlanguage/sinhalese/si/article/2018/10/03/osttreeliyaavee-sthir-pdinciy-sndhaa-idd-slsn-nipunntaa-snkrmnnik-laeyistuvee?language=si&cx_navSource=related-side-cx#cxrecs_s
අඩේ අර Occupation Ceiling Value දාලා තියන ෆිගර් එක අනිවාර්යයෙන් ෆිල් වෙන්ඩ ඉන්විටේශන් යවනවද මුන්?
https://www.sbs.com.au/yourlanguage/sinhalese/si/article/2018/10/03/osttreeliyaavee-sthir-pdinciy-sndhaa-idd-slsn-nipunntaa-snkrmnnik-laeyistuvee?language=si&cx_navSource=related-side-cx#cxrecs_s
Samahara ewa fill wenwa, samahara ewa 5% wath na wage bn...
demanding ewa fill wenawa...(accounting, IT)
https://www.migrationangels.com/australia-occupation-ceilings-2016-2017/
ඔස්ට්රේලියාවට පැමිණෙන නිපුණතා සංක්රමණිකයින්ට වසර 5 ක් යනතුරු ප්රධාන නගර තහනම්
ඔස්ට්රේලියාවට පැමිණෙන නව නිපුණතා සංක්රමණිකයින්ව ඔස්ට්රේලියාවේ ප්රධාන නගර වලින් බැහැරව ප්රාදේශීය ප්රදේශ වෙත යොමු කරවීමට ඔස්ට්රේලියානු මධ්යම රජය සූදානම් බව අද (09/10) නිල වශයෙන් දැනුම් දුන්නේය.
නව කොන්දේසි
- නව නිපුණතා සංක්රමණිකයින් මෙල්බර්න්, සිඩ්නි, බ්රිස්බන්, ගෝල්ඩ් කෝස්ට්, කැන්බරා සහ පර්ත් නගර වලින් බැහැර කිරීම.
- නව නිපුණතා සංක්රමණිකයින් එම ප්රධාන නගර වලින් බැහැරව වසර 5 ක් ජීවත් වීම.



not confirmedඔස්ට්රේලියාවට පැමිණෙන නිපුණතා සංක්රමණිකයින්ට වසර 5 ක් යනතුරු ප්රධාන නගර තහනම්
ඔස්ට්රේලියාවට පැමිණෙන නව නිපුණතා සංක්රමණිකයින්ව ඔස්ට්රේලියාවේ ප්රධාන නගර වලින් බැහැරව ප්රාදේශීය ප්රදේශ වෙත යොමු කරවීමට ඔස්ට්රේලියානු මධ්යම රජය සූදානම් බව අද (09/10) නිල වශයෙන් දැනුම් දුන්නේය.
නව කොන්දේසි
- නව නිපුණතා සංක්රමණිකයින් මෙල්බර්න්, සිඩ්නි, බ්රිස්බන්, ගෝල්ඩ් කෝස්ට්, කැන්බරා සහ පර්ත් නගර වලින් බැහැර කිරීම.
- නව නිපුණතා සංක්රමණිකයින් එම ප්රධාන නගර වලින් බැහැරව වසර 5 ක් ජීවත් වීම.

2 weeks wage kalin saratama paththu una okaPora adai dakala thiyenne news eka![]()


2 weeks wage kalin saratama paththu una oka
mama dakke nan 2 weeks wage kalin, ita kalin apu ekakda danne nam na habai![]()
190 dapu, dana ewun innawada?
75 points walin dammoth kochchara kal yaida invitation awith visa finalize wenna?
Wahinawada bn ohe? Mehe nahuththeta paayala
Ng bn man danna tharamin. anik eka list eke thibbata invitations issue karanne nh..meka nikan bait ekak wage![]()