machine gena forum walin igena ganna ba mchn. ekko uba course ekak karanna oni. nattam press ekaka wedata yanna oni. ubata aduma gane k series ekak ganna 6 lakh wath oni(repair ehema tikak tiyana ekak). uba weda karanna danne nattam machine eka aran ekaparatama printing walata yanna ba. golayek gattah uba weda danne na kiyala un dena gatta gaman un ice para gahanawa.ara kalin kiyala tibba wage profit eka tiyenne quotation eken.
ou ekath aththa . ehenam duplo 2 colour ekakata danata yanawa
ara kalin kiyala tibba wage profit eka tiyenne quotation eken.

