patta tfs
bump
mewane yako trip kiyanne... patta...!
මරු ඈ..... අපිත් ගමන ගියා වගේ.... ෆොටෝ ටික එහෙම පට්ට.....!!
![]()
සුපිරි ත්රෙඩ් එකක්....අපිත් උඹත් එක්ක ගමන ගියා වගේ දැනුනේ...
![]()
BUMP.
Yanna bari apita giya wage feeling eka dena ubata godak pin. kawadahari kohomahari yanawa machan.
Bump
Bump
Thanks All.....



මරු ඈ..... අපිත් ගමන ගියා වගේ.... ෆොටෝ ටික එහෙම පට්ට.....!! 
una aragena dawas 3 k office giyeth naha






