Patta macho super....+++![]()



ආ රුමියෝ....දැන් දික්ඔය වගේ ඉන්නේ නේ....කොහොමද ඔහේ පැත්තට ?



Patta macho super....+++![]()






මම තරිඳුට කිව්වේ එයා මගෙන් විස්තර අහපු ගමන ගැන. ඒකට අපිට ගියා සම්පුර්ණ දවස් 03 ( නයිට් 02 ).
උඹලට නම් නයිට් 03 යනවා.කැමරා අරන් යද්දී පින්තුර ගන්න ගියාම වෙලා යනවා.
ඒ ට්රේල් එකේ සාමාන්ය ලොකු මට්ටමේ ඉඳල පොඩි වෙනකන් දිය ඇලි 12 සහ තව slow shutter ගන්න පුළුවන් දිය ඇලි 15 විතර තියෙනවා.ඔය ටික කවර කරන්න ගියාම සෑහෙන වෙලාවක් යනවා.
සිරිපාදේ නම් මටත් යන්න ඕනේ බන්...ඒත් මේ කලබල ටිකක් අඩු වෙනකම් ඉන්නම වෙනවා.
![]()
nikon L330 coolpix - Digital camera.
ඔතන අනිත් අයගේ පින්තුරත් තියෙනවා බන්....






Supiri machan..Rep added![]()
rep machoooo+++++++++++++++
Niyamai machan
Bump
welcome back boy![]()
Patta macho super....+++![]()
එල එල .![]()
bump
marama lassanai machan place eka
නියමයි මචං...!
TFS+
patta machan kiyanna vachana na. podi dukak thiyenava machan mata thama oya vage gamanak yanna labila nathi ekata.



මේ අයියා සර්පයෝ එහෙම හම්බුනේ නැද්ද, සර්පේක් කෑවොත් මොකෝ කරන්නේ.![]()




සර්පයෝ ගැන කිව්වොත්,ලංකාවේ ගොඩබිම හම්බුවෙන උග්ර විෂ සර්පයෝ 05 ක් ඉන්නවා.
තෙල් කරවලා
මුදු කරවලා
නාගයා
තිත් පොළඟා /දාර පොළඟා
වැලි පොළඟා
මීට අමතරව කුණකටුවා ( පොලොන් තෙලිස්සා ), පලා පොළඟා, පොල්මල් කරවලා (මල්සරා ), කට කළුවා වගේ සර්පයෝ මධ්යම විෂයි.
කරවල්ලු ,පොළොංගු එහෙම ගොඩක්ම සක්රිය වෙන්නේ රෑ කාලෙට.
පුළුවන් තරම් රෑට කැලේ ඇවිදින එක අඩු කරන්න ඕනේ.ඇවිදිනවා නම් දිග කෝටුවකින් පොලවට තට්ටු කරමින් යන්න ඕනේ.
මොකද සතාට කම්පනය දැනෙද්දී ඌ අයින් වෙනවා.
සර්පයෙක් කෑවම කරන්න පුළුවන් හොඳම දේ තමයි, ගලාගෙන යන වතුරෙන් දෂ්ඨ කරපු තැන හෝදලා පුළුවන් තරම් හොලවන්නේ නැතිව ඉක්මනටම ඉස්පිරිතාලයකට අරගෙන යන එක.
ඉස්සර කාලේ වගේ විෂ උරන්න යන්න, රෙදි වලින් ඔතන්න එපා.
ඒ වගේම තමයි ලෙඩාව බය කරන්න හොඳ නෑ, මොකද එතකොට හෘද ස්පන්දනය වැඩි වෙන තරමට විස පැතිරෙන වේගේ වැඩියි.
ඇත්තටම ඉතින් කිව්වොත් මහා ඝන කැලේක ඔය වගේ කරදරයක් උනහම ඉතින් පට්ටම අසරණයි.
![]()

සර්පයෝ ගැන කිව්වොත්,ලංකාවේ ගොඩබිම හම්බුවෙන උග්ර විෂ සර්පයෝ 05 ක් ඉන්නවා.
තෙල් කරවලා
මුදු කරවලා
නාගයා
තිත් පොළඟා /දාර පොළඟා
වැලි පොළඟා
මීට අමතරව කුණකටුවා ( පොලොන් තෙලිස්සා ), පලා පොළඟා, පොල්මල් කරවලා (මල්සරා ), කට කළුවා වගේ සර්පයෝ මධ්යම විෂයි.
කරවල්ලු ,පොළොංගු එහෙම ගොඩක්ම සක්රිය වෙන්නේ රෑ කාලෙට.
පුළුවන් තරම් රෑට කැලේ ඇවිදින එක අඩු කරන්න ඕනේ.ඇවිදිනවා නම් දිග කෝටුවකින් පොලවට තට්ටු කරමින් යන්න ඕනේ.
මොකද සතාට කම්පනය දැනෙද්දී ඌ අයින් වෙනවා.
සර්පයෙක් කෑවම කරන්න පුළුවන් හොඳම දේ තමයි, ගලාගෙන යන වතුරෙන් දෂ්ඨ කරපු තැන හෝදලා පුළුවන් තරම් හොලවන්නේ නැතිව ඉක්මනටම ඉස්පිරිතාලයකට අරගෙන යන එක.
![]()
