ක්‍රෙඩ්යිට් කාර්ඩ් එකක් ගන්න උදව්වක්

rex99

Active member
  • Aug 25, 2015
    578
    101
    43
    colombo
    ක්‍රෙඩ්යිට් කාර්ඩ් එකක් ගන්න උදව්වක්

    මට සම්පත් බෑන්කුවෙන් ක්‍රෙඩ්යිට් කාර්ඩ් ගන්න ඔනෙ මචන් :dull::dull: මම FD එකක් දාලා ගන්න ඉන්නෙ :dull: මම සම්පත් කොල් සෙන්ටර එක්ට කතා කරත් ඉන්න වුන් හරි විස්තරයක් කියන් නෑහෑ බයිලා කියොනවා :frown: :oo: :frown:


    * මට දෑනගන්න පුලුවන්ද ක්‍රෙඩ්යිට් කාර්ඩ් එකක් අයදුම් කරනකොට අවශ්ය කරන ලියකිවිලි මොනාද :rolleyes:

    * මම හෙට ගියොත් කව්දා වගෙ ගන්න පුලුවන්ද
    ඉල්ලන්නෙ ක්ලසික් එකක් කිව්වෙ දවස් 14කින් දෙන්න පුලුවන්නම් කියලා :dull:

    * මීට වඩා අඩු කාලයකින් ගන්න පුලුවන් ක්‍රමයක් තියනවාද:rofl:

    මෙ ගෑන විස්තරයක් දන්න කට්ටිය පොඩි හෙල්ප් එකක් දෙන්න බම්ප් පාරකින් හරි උදව් කරන අයට සලකනවා
     
    Last edited:

    surarocks

    Active member
  • Apr 17, 2008
    694
    176
    43
    ubata FD dammoth gemak natuwa ganna puluwan .... FD amount eken 90% limit eka denawa... wadiya documents ne ban ... unge application eka witarai ... Hebai 2 weeks wath yai ...
     
    • Like
    Reactions: rex99

    rex99

    Active member
  • Aug 25, 2015
    578
    101
    43
    colombo
    ehchcra dwas yanwada :shocked:
    You must spread some Reputation around before giving it to kellsupun again.

    awamaya dina 14lu :( ita wada yanna puluwan kiwwa :frown:

    ubata FD dammoth gemak natuwa ganna puluwan .... FD amount eken 90% limit eka denawa... wadiya documents ne ban ... unge application eka witarai ... Hebai 2 weeks wath yai ...
    +
    30k dammoth 25k ganna puluwan kiwwa
    sathi 2k yanna kaling ganna kremak nah ne :nerd:
     

    rex99

    Active member
  • Aug 25, 2015
    578
    101
    43
    colombo
    ah alwk nah mchn eh normal card ekak nam dawasin denwa neda :oo:

    normal card gana wistara kare nha bn call eka gattha eka pissu kiyoawa :growl: melo deyk therun nha kiyapu yanna issella hari wisthark dha na ganna baluwe mukuth dhan naethuwa yanna aul wage
     

    u_make_me_sick_

    Well-known member
  • Oct 1, 2011
    11,521
    7,318
    113
    ey credit card ekak ganne? fixed income ekak thiyanawada? Hariyata use kare neththam credit card kiyanne maranayak thamay
     
    • Like
    Reactions: rex99

    wije1991

    Active member
  • Apr 11, 2009
    544
    116
    43
    Sri Lanka
    Credit Card Application ekai,REQ letter ekai,fd ekai oni machan, call center katha kara kara inna oni ne kelinma branch ekkata gihin wisthare kiyanna, 10-14WORKING DAYS yanawa machan, ita wada kalin ganna widihaknam ne mama danna tharamin. Sampath Card ekak thiyana eun dannawa eke watinakama :P roshan.herath
    December offers tika balapn e athi
    Dan Sampath Bank American Express Credit Cardth thiynawa kemathinam apply karapan, menna meke thawa wisthara thiyanawa. Hodainam salakala palayan
    http://www.sampathcards.lk/faq/
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: roshan.herath

    wije1991

    Active member
  • Apr 11, 2009
    544
    116
    43
    Sri Lanka
    • Like
    Reactions: rex99

    rex99

    Active member
  • Aug 25, 2015
    578
    101
    43
    colombo
    :( okkoma lankawe customer care ekai bnz
    lankawa ne :baffled::baffled:

    BOC කැමති නැද්ද? ඔය කියන දවස් ගානට අඩුවෙන් ගන්න පුලුවනි.


    http://web.boc.lk/index.php?route=product/category&path=87_111_112
    boc wala offer madi bun

    ey credit card ekak ganne? fixed income ekak thiyanawada? Hariyata use kare neththam credit card kiyanne maranayak thamay

    awata giyata pawichchi karan nha 0% hari offer mona hari thiboth awta witharai pwichchiya

    Credit Card Application ekai,REQ letter ekai,fd ekai oni machan, call center katha kara kara inna oni ne kelinma branch ekkata gihin wisthare kiyanna, 10-14WORKING DAYS yanawa machan, ita wada kalin ganna widihaknam ne mama danna tharamin. Sampath Card ekak thiyana eun dannawa eke watinakama :P roshan.herath
    December offers tika balapn e athi
    Dan Sampath Bank American Express Credit Cardth thiynawa kemathinam apply karapan, menna meke thawa wisthara thiyanawa. Hodainam salakala palayan
    http://www.sampathcards.lk/faq/
    req letter ekak kiwwe mokdda :nerd:
    VISA Credit Card Application Form
    http://www.sampath.lk/images/applications/credit_card_app_form_sin.pdf
    American Express Credit Card Application
    http://www.sampath.lk/images/applications/amex-everyday-application.pdf
    Dan uba magen ahanna epa deken mokakda hoda kiyala :P
    dekama hodai offers wedima Amex but lankawe adui eka nisa VISA ekkata yanna, Travel karanawanam ehema AMEX hodai issarahata lankawatath patta offers ei machan

    vias hoadi amex eke offer apita galapen nha
    thnz mcn wisthara walta :dull:
    thnz mcnla udw karapu hamotama puluwan widiyata rep dunna :):)
     

    DeKay

    Well-known member
  • May 15, 2015
    2,124
    1,062
    113
    Sampath Card eka samanya manussayekta patta. Yana yana thana offers. mamath use karanawa. habai ontime settle karapan.

    Card eka enna 12 days wage yanawa. ita wada aduwen ba. card eka print karanne india wala. ekai.

    FD dala gannawa nam 90% puluwam.
    FD eke receipt eka un thiyagannawa. Application eka fill karanna witharai oni.

    Thawa ube family or kage hari dennekge contacts numbers illanawa. ewata katha karala ahanawa ube gana. un ubawa anatha kaloth badu hamba wenne na.
     
    • Like
    Reactions: rex99

    rajith123

    Well-known member
  • May 4, 2007
    1,625
    173
    63
    3 months salary slips and salary confirmation letter. thats all. normally they take 3-4 weeks to check your profile on CRIB and process. mine took 4 weeks.
     

    tclanki

    Well-known member
  • Feb 11, 2010
    6,660
    2,346
    113
    සම්පත් මතක විදිහට ගියා දවස් 14 Branch එකට එවල තිබ්බේ.. ඕන වෙන්නේ

    1. NIC Copy
    2. Bank Statements (තාත්තගේ එකෙන් sub එකක් නිසා එයාගේ දුන්නේ නැතිනම් salary slip මාස 03)
    3. සමහවිට ඔයාගේ නමට තියන Electricity බිල් එකක් හරි phone බිල් එකක් හරි ඉල්ලාවි

    දන්නා ව්ධිහට
     

    DeKay

    Well-known member
  • May 15, 2015
    2,124
    1,062
    113
    සම්පත් මතක විදිහට ගියා දවස් 14 Branch එකට එවල තිබ්බේ.. ඕන වෙන්නේ

    1. NIC Copy
    2. Bank Statements (තාත්තගේ එකෙන් sub එකක් නිසා එයාගේ දුන්නේ නැතිනම් salary slip මාස 03)
    3. සමහවිට ඔයාගේ නමට තියන Electricity බිල් එකක් හරි phone බිල් එකක් හරි ඉල්ලාවි

    දන්නා ව්ධිහට

    3 months salary slips and salary confirmation letter. thats all. normally they take 3-4 weeks to check your profile on CRIB and process. mine took 4 weeks.


    FD Dala gannawa nam oya kisi deyak oni na. NIC eka ithin obvious