ලංකාවේ online ව්යවසායකයින් ගැන මගේ Readings
ඕකුන් පට්ට කැතයි . නාන්නේ නැ . ගදයි . A/L ෆේල්. දුෂ්කර පැතිවල ජිවත් වෙන්නේ . වේලක් කන්න සල්ලි නැති දුප්පත් පවුල් වල උන් තමා හුගක්ම. උන්ගේ රෝල් මොඩල් තමා මයිහබ් පොන්නයා , ට්රැක් මලින්ද එහෙම . උන් ලංකාවට ඩොලර් සොච්චමක් ගෙනාවා කියලා බැංකු වල එවුන්ගෙන් සහ රජයෙන් විශේෂ සැලකිලි බලාපොරොත්තු වෙනවා .group post වල orders හිගා කනවා පොර කකා . ටෝක් දෙන්නේ ai , blockchain කියා කිය එත් ඕස්ට්රේලියාවේ ලැට් හෝදන එකෙක්ගේ පඩියකට වත් ලං වෙන්න බෑ පැය 24ම වැඩ කරලත් . අඩුම තරමේ මේ වගේ එවුන්ට දුවෙක්වත් බන්දලා දෙන්න කව්රුත් කැමති නැ. මුන් බැදලා ඉන්න ගැනු උනත් පට්ට කැත අඩු කුලේ එවුන්. මුන්ගේ කිසිම classy look එකක් වත් නෑ කොටුවේ බිස්නස් කරන හම්බ්යෝ වගේ තමා හැසිරීම . ගු බෙට්ටේ තියන රුපියලත් දිවෙන් ගන්න ජාතියේ උන් . හුගක්ම ලංකාවේ ඔන්ටපනස් ලා කියන්නේ ෆයිවර් එකේ ඩොලර් පහට පුක දෙන උන් . ෆයිවර් එකේ අල්ගොරිතම් එකට ගූ බයයි . කාමරයක් ඇතුලට වෙලා සොම්බියෙක් වගේ තමා ජිවිත කාලෙම ගෙවන්නේ.
ඕකුන් පට්ට කැතයි . නාන්නේ නැ . ගදයි . A/L ෆේල්. දුෂ්කර පැතිවල ජිවත් වෙන්නේ . වේලක් කන්න සල්ලි නැති දුප්පත් පවුල් වල උන් තමා හුගක්ම. උන්ගේ රෝල් මොඩල් තමා මයිහබ් පොන්නයා , ට්රැක් මලින්ද එහෙම . උන් ලංකාවට ඩොලර් සොච්චමක් ගෙනාවා කියලා බැංකු වල එවුන්ගෙන් සහ රජයෙන් විශේෂ සැලකිලි බලාපොරොත්තු වෙනවා .group post වල orders හිගා කනවා පොර කකා . ටෝක් දෙන්නේ ai , blockchain කියා කිය එත් ඕස්ට්රේලියාවේ ලැට් හෝදන එකෙක්ගේ පඩියකට වත් ලං වෙන්න බෑ පැය 24ම වැඩ කරලත් . අඩුම තරමේ මේ වගේ එවුන්ට දුවෙක්වත් බන්දලා දෙන්න කව්රුත් කැමති නැ. මුන් බැදලා ඉන්න ගැනු උනත් පට්ට කැත අඩු කුලේ එවුන්. මුන්ගේ කිසිම classy look එකක් වත් නෑ කොටුවේ බිස්නස් කරන හම්බ්යෝ වගේ තමා හැසිරීම . ගු බෙට්ටේ තියන රුපියලත් දිවෙන් ගන්න ජාතියේ උන් . හුගක්ම ලංකාවේ ඔන්ටපනස් ලා කියන්නේ ෆයිවර් එකේ ඩොලර් පහට පුක දෙන උන් . ෆයිවර් එකේ අල්ගොරිතම් එකට ගූ බයයි . කාමරයක් ඇතුලට වෙලා සොම්බියෙක් වගේ තමා ජිවිත කාලෙම ගෙවන්නේ.

