kollek a/l bio karanava, u eka pass vela doctor venne na. itin 3shy karanava da koheda antimata, passe u ge dala yanava dus kara pattakata, e patte u pharmacy eheka vada karana gaman medicine igena gannavaa. ita passe u doctor kenek venava (qualified natuwa). minissu moda nisa ugen beheth gannavaa, anthimata u kellekva ravattala ektih ekka sex karala dala yanava, passe kelleage gedara un saha thava uva kalin danna ekek (uth ekka kalin pharmacy eke vada karapu ekek) police tip ekak denava, passe uva arrest venava.