කාලකන්නි බල්ලෙක් නිසා මගේ life එක විනාශ වෙන්න

Ash Williams

Well-known member
  • Feb 2, 2018
    701
    480
    63
    අත ඇරහන් බන් හරි කෙල්ලක්නම් එකී උබට ඔහොම කරන්නෙත් නෑ අරූ උබේ කෙල්ල පස්සේ ඔහොම එන්නෙත් නෑ. කොහොමනමුත් මම උබේ situation එකේ හිටියනම් මම කෙල්ලව අත අරිනවා බන්. කරන්න අමාරුයි තමයි ඒ උනාට කොහොමහරි කරපන් උබට අඩුමගානේ හොද කෙල්ලක්ව පස්සේ හොයාගන්න පුළුවන්.ඔය වගේ කාලකන්නි කොල්ලෝත් ඉන්නවා බන් සමාජේ :frown:අනිත් එක ගොනෝ උබේ life එක විනාශ වෙලා තියා විනාසේ ලගින්වත් ගිහින් නෑ ඒ නිසා මිස්ටේක් හදාගෙන වැඩ කරහන් ගුඩ් ලක් !:D:yes:
     
    Last edited:

    Slim_Roethlisberger

    Active member
  • Nov 19, 2017
    298
    62
    28
    LA
    මම මෙන්න මෙතනට වෙනකන් කියවන් ආවා. මෙතනින් නැවැත්තුව. ඉස්සෙල්ල තමන්ට රෙස්පෙක්ට් කරන්න ඉගෙනගනින් මිනිහො කසාදයක් බැදල ගැනියෙක් කරේ ගහගන්න කලින්.

    :yes::yes:සිරා බන්
     

    K_ZONE

    Well-known member
  • May 28, 2009
    5,175
    4,086
    113
    invoke db "Injected Memory"
    මචො, කෙල්ල නැවත වැරදි නොකරන්න පුලුවන්, ඒත් උබේ හිත ආයෙ පරන විදියට හදන්න බැ බං,

    වටේ ගිහිපු ෆේමස් බඩුවක් බැන්දත්, උබට හම්බ උනාට පස්සෙ ඒකි එලකිරි වගේ ඉන්නවා නම් ඇත්තටම හිත හදාගන පුලුවන්, ඒත් උබ ඉද්දි වෙන කොල්ලෙක් ආශ්‍රය කරලා කියන්නෙ විශ්වාස කරන්න අමාරුයි නෙ බං,

    හැමෝම කියන්නෙ මැසේජ් කෝල් විතරක් කියලා තමයි, හස්බන්ඩ් කොට්ටක් පැනලා වයිෆ් ට මාට්ටු උනාම හබියා කියන්නෙ නැ අනේ, ඔය පොඩ්ඩක් කෝල් එකක් මැසේජ් එකක් විතරයි, ඕකිව මම දන්නෙත් ඔය මැසේජ් එක ආපු දවසෙ කියලා,,
    ඒත් ඔය ටෝක් එකම දීපු අපේ එලිකිරි හස්බන්ඩ් ලගෙන්ම අහපන් දැරිවිගෙ අම්මා වත් නොදන්න දේවල් උනත් කියයි,
    ඒ වගේ තමයි බං වචනෙ විශ්වාස කරන්න එපා :P

    අපිත් සීරියස් ලව් කරලා තියෙවනෙ බං, උබත් මට හිතෙන්නෙ පට්ට සීරියස්, බදින්න නම් බදින දවස් වල වත් ඒවගෙ සීරියස් දෙන්නම ලව් කරන්න ඕන, බැදලා පස්සෙ ඕන මගුලක්,

    කොල්ලෙක් වෙන්න පුලුවන් කෙල්ලෙක් වෙන්න පුලුවන්, අපි කාට හරි සිරාම ආදරෙයි නම් පිට එකෙක් එක්ක චැට් කරන්නෙ වත් නැ බං, යාලු කමට වත්, අපි කෙල්ලෙක් එක්ක සිරා ලව් කරද්දි අඩුම ගානෙ කොල්ලෙක් එක්ක වත් චැට් කරන්න මැසේජ් කරන්න හිතෙන්නෙ නැ වැඩිපුර, නිකන් කෙල්ලෙක් එක්ක චැට් කලත් අකමැත්තෙන් චැට් කරන්නෙ,

    වෙන එකෙක් එක්ක ලව්ටෝක් දීලා නම් උබට කියන වචනම ඌට කියලා නම් පොඩ්ඩක් බලපන්,
    සමහර කෙල්ලොන්ට කොල්ල කොච්චර ලව් කරත් හැම දේම කරත් තව චුට්ටක් ඕන වෙන එකෙක් ගෙන්,,,
     

    aruna1

    Well-known member
  • Apr 22, 2008
    10,911
    6,791
    113
    39
    Galle
    මමත් ඉතින් 6 වෙනි පාරටත් chance එකක් දෙන්න තීරණය කරා.

    උඹේ ඔය ජිවිතේ මක්කටද? ලෝකන්තෙන් පහලට පැන්න නම්, අඩු ගානේ ලෝකේ ඔක්සිජන් ටිකවත් ඉතුරු වෙනවා වැඩකට ඇති උන්ගේ පරිභෝජනයට
     

    LOL_SEEN

    Member
    Jul 21, 2016
    8,279
    712
    0

    උඹේ ඔය ජිවිතේ මක්කටද? ලෝකන්තෙන් පහලට පැන්න නම්, අඩු ගානේ ලෝකේ ඔක්සිජන් ටිකවත් ඉතුරු වෙනවා වැඩකට ඇති උන්ගේ පරිභෝජනයට

    :rofl:
     

    bulkhead

    Well-known member
  • Nov 19, 2015
    4,165
    407
    83
    #Mudukkuwa. :rofl: Paw ban ube amma. Eya hithanna nathuwa athi uba podi kale ube gedara wechcha hama deema thamunge putha online forum wala prasiddiye kiyawai kiyala. Sarame pihidaganna thibba anaatha jivitha. :(:(

    මමත් පොඩි කාලෙදි උබෙ අම්මගෙ කිම්බට කක්කා කලා
     

    LOL_SEEN

    Member
    Jul 21, 2016
    8,279
    712
    0
    Echoes start as a cross in you
    Trembling noises that come too soon
    Spatial movement which seems to you
    Resonating your mask or feud
    Hollow talking and hollow girl
    Force it up from the root of pain

    Never said it was good, never said it was near
    Shadow rises and you are here


    And then you cut
    You cut it out
    And everything
    Goes back to the beginning


    Silence seizes a cluttered room
    Light is shed not a breath too soon
    Darkness rises in all you do
    Standing and drawn across the room
    Spatial movements are butterflies
    Shadows scatter without a fire


    There's never been bad, there has always been truth
    Muted whisper of the things she'll move


    And then you cut
    You cut it out
    And everything
    Goes back to the beginning

    Never said it was good, never said it was new
    Muted whisper of the things you feel


     

    lakmal432

    Active member
  • May 25, 2017
    282
    84
    28
    Ey ban ubala genu hinda ochcharama pahalata wetenne. Adanne welapenne netuwa pirimiyek weyanko ban
     

    shenic_v2.0.0

    Member
    Sep 17, 2016
    2,287
    351
    0
    මමත් ඉතින් 6 වෙනි පාරටත් chance එකක් දෙන්න තීරණය කරා.
    මම මෙන්න මෙතනට වෙනකන් කියවන් ආවා. මෙතනින් නැවැත්තුව. ඉස්සෙල්ල තමන්ට රෙස්පෙක්ට් කරන්න ඉගෙනගනින් මිනිහො කසාදයක් බැදල ගැනියෙක් කරේ ගහගන්න කලින්.

    Bump.
     

    Anemanda1

    Well-known member
  • Aug 30, 2016
    3,958
    3,002
    113
    kochchara adala samawa gaththath ayeth a wage ekak karanwa. ube theerane. godak kellonta hithanna bh. godak aya athadakeemen thamai waraddak kiyala igena ganne.
     

    shenic_v2.0.0

    Member
    Sep 17, 2016
    2,287
    351
    0
    එච්චර දුර ගිය relationship එකක් break කරන්න තමයි මේ සක්කිලි වේසිගෙ පුතා හැදුවෙ.

    ඇයි බං උඹ උට බනින්නේ? ඌ ද වැරැද්ද කලේ?
    උඹ ගෑනිට 6 පාරක් සමාව දීපු එකේ උට 1 පාරක් දීපංකො.
     

    AnjanaROCK

    Well-known member
  • Jul 29, 2014
    1,753
    650
    113
    අත ඇරල දාපන් බං.... ජීවිත කාලෙම සැකෙන්, බයෙන් ජීවත් වෙන්නද උබට ඕනි... එහෙම් බ්‍රේන් වොශ් එකක් දුන්න කියන්නෙ කෙල්ලටත් උබව ශුවර් නෑ කියන එකනෙ.... කෙල්ලො කියන්නෙ කොහොමත් ආත්මාර්ථකාමී , අවස්තාවාදී , කපටි , චපල හැත්තක්.......
     

    HSW

    Well-known member
  • Nov 18, 2016
    3,475
    1
    519
    113
    9dbd7996cdba5464faaede183e075b63.jpg

    bb0e9278b59af00d2175015841619ab8.jpg