mam hithanne narakama de une Tropical Inn ekata giya couple ekata.
Uba kellata aththatama adarei nam kawadavah room yanne na.
Kohomada bn room eke reception ekedi ube kellava asarana karanne?
Onema nam palayan savoy wage hoda hall ekaka box ekakata online book karala.
uba hithuwada me guest house wage ewata ringanne kiyala ?
mewa ithin guest house wala karannna ba..yanawanam tikak hoda ekakata palayan kohomath.
පොඩ්ඩක් හිටපන් k_zone, choppe, miyuru තුන්දෙනා එනකන්. කතා මවලා හරි දායි.
gaanu kaaparla..baluwath gaanu awith unge eke naginawa 
gaanu kaaparla..baluwath gaanu awith unge eke naginawa
![]()

ආයෙත් අහලා ඕකුන් තුන්දෙනා තරම් Dan Bilzerian වත් කටින් බඩු ගහලා නැතුව ඇති. 
mamai kaallai yanakota hondama yaluwai u bandinna inna kaallai enawa,

පොඩ්ඩක් හිටපන් k_zone, choppe, miyuru තුන්දෙනා එනකන්. කතා මවලා හරි දායි.

පොන්නයො කෑලි එක්ක රූම යන්නෙ නෑ
උයා කොල්ලො එක්කද යන්නෙ




uba hithuwada me guest house wage ewata ringanne kiyala ?
Oka ohoma nemei wenne..mulin gihin booking eka danawa..kolla yanawa roon ekata mulin..passe kella enter wela room ekata yanawa shape eke..mewa ithin guest house wala karannna ba..yanawanam tikak hoda ekakata palayan kohomath.
Ps..mama nam room gihin na![]()
පොඩ්ඩක් හිටපන් k_zone, choppe, miyuru තුන්දෙනා එනකන්. කතා මවලා හරි දායි.
ආයෙත් අහලා ඕකුන් තුන්දෙනා තරම් Dan Bilzerian වත් කටින් බඩු ගහලා නැතුව ඇති.
![]()


oh man, i can't stop my laugh... ha ha ha ha.. thanks for reminding me..
rep+
