කෑල්ල එක්ක Room එකේ ඉද්දි උන අමතක නොවන සිදුවීම

Roxxy2K

Well-known member
  • Dec 23, 2018
    9,415
    12,365
    113
    පොඩ්ඩක් හිටපන් k_zone, choppe, miyuru තුන්දෙනා එනකන්. කතා මවලා හරි දායි.
     
    • Like
    Reactions: C h o p p e

    kolavari

    Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    Uba kellata aththatama adarei nam kawadavah room yanne na.
    Kohomada bn room eke reception ekedi ube kellava asarana karanne?

    Onema nam palayan savoy wage hoda hall ekaka box ekakata online book karala.

    :rofl: uba hithuwada me guest house wage ewata ringanne kiyala ?

    Oka ohoma nemei wenne..mulin gihin booking eka danawa..kolla yanawa roon ekata mulin..passe kella enter wela room ekata yanawa shape eke..:yes: mewa ithin guest house wala karannna ba..yanawanam tikak hoda ekakata palayan kohomath.

    Ps..mama nam room gihin na :yes:
     

    Roxxy2K

    Well-known member
  • Dec 23, 2018
    9,415
    12,365
    113
    :rofl: gaanu kaaparla..baluwath gaanu awith unge eke naginawa :lol:

    :rofl::lol: ආයෙත් අහලා ඕකුන් තුන්දෙනා තරම් Dan Bilzerian වත් කටින් බඩු ගහලා නැතුව ඇති. :rofl:
     

    Supunqw

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    5,620
    500
    113
    35
    නිගම්බු 7
    :rofl: uba hithuwada me guest house wage ewata ringanne kiyala ?

    Oka ohoma nemei wenne..mulin gihin booking eka danawa..kolla yanawa roon ekata mulin..passe kella enter wela room ekata yanawa shape eke..:yes: mewa ithin guest house wala karannna ba..yanawanam tikak hoda ekakata palayan kohomath.

    Ps..mama nam room gihin na :yes:


    Godak un waradda ganne okai... adu gana room hoyanna epa.. 1000 ta 1500 tiyana ewa leda godai.. 5000k giyath kamak nah nidahase wade kara ganna puluwan nan
     

    C h o p p e

    Well-known member
  • Dec 27, 2010
    11,916
    704
    113
    පාතාලේ
    පොඩ්ඩක් හිටපන් k_zone, choppe, miyuru තුන්දෙනා එනකන්. කතා මවලා හරි දායි.

    :rofl::lol: ආයෙත් අහලා ඕකුන් තුන්දෙනා තරම් Dan Bilzerian වත් කටින් බඩු ගහලා නැතුව ඇති. :rofl:

    :lol::lol::lol: oh man, i can't stop my laugh... ha ha ha ha.. thanks for reminding me.. :D rep+
     
    • Like
    Reactions: Roxxy2K