කිම් ජොං උන් කතා කරද්දී නිදි කිරූ ආරක්ෂක ඇ&#35

mldarshana

Well-known member
  • Apr 2, 2007
    34,059
    1,404
    113
    ආශ්චර්ය අභියස :nerd:
    උතුරු කොරියාවත් නිකන් හිට්ලර්ගේ වදකාගාර වගේ ඇති නේද බං. පුදුම කරුමයක් කරලා ඇති ඒ රටේ ඉපදෙන උන් නම්.

    මේක නිකන් හරියට අපේ වහල්ලු ටික වගෙ බන් ... උන්ට ඕන රජතුමෙක්ව තියාගෙන වහල් කම් කරන්න
     

    GuneBhai

    Well-known member
  • Dec 23, 2011
    15,156
    713
    113
    60 වත්ත
    ඔව් නේ අර අරයගේ ඒකාධිපති ලක්ෂණ මොකූත් තිබුනේ නෑනේ :lol:
    සෝක් අහීන්සක මනුස්සය මරල හරි එයාට දෙන්න තිබ්බේ :rofl:

    ආ ඔවු ඔවු.. රනිල් මහත්තය ඒකාධිපති කෙනෙක් නෙමේ නේ. එයා හරි ශෝක්. :lol::lol::lol:
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    මේක නිකන් හරියට අපේ වහල්ලු ටික වගෙ බන් ... උන්ට ඕන රජතුමෙක්ව තියාගෙන වහල් කම් කරන්න

    මහින්ද මහත්තයා මේ පාරත් ආවනම් අපිටත් උතුරු කොරියාව වගේ වෙන්න තිබ්බා ලොවෙත්. :eek::eek:
     

    රත්තරං

    Well-known member
  • Feb 10, 2012
    22,936
    4,772
    113
    සිංහලයේ
    අල්ලාහ් හුඅක්බර් අයියාහ් :)
    72 දෙන්නේ මැරුනයින් පශ්ශේද අයියාහ්?:(

    ඉක්මනට බයියෝ ටොයියෝ කියලා ඇනකොටාගෙන මැරියල්ලා. එතකොට අපිට ස්වර්ගේ කන්‍යාවෝ 72යි... ලංකාවේ ජීවත් වෙද්දි සිංහල කෙල්ලෝ 72යි
     

    ashmi

    Member
    Dec 21, 2011
    19,209
    742
    0
    අපෝ ඔය යකා මාමව මැරුවේ බල්ලන්ට කන්න දාලා..කාලකණ්නියා..:frown:
     
    Mar 14, 2015
    52
    1
    0
    හෝම්ලස්
    කිම් කියලා දැකලා දුවගෙන ආවේ....:D:Dකිම් කාර්ඩාශියන්ගේ කාන්තාරේකදී ගත්තු අලුත් ෆොටෝ සෙට් එක කවුරුහරි එලකිරි දාලද බලන්න:rolleyes::rolleyes:

    මාත් ආවේ ඒකයි ඕයි :p :p :p :p :p :p
     

    Diya Rakus

    Well-known member
  • Jan 15, 2013
    2,229
    629
    113
    උතුරු කොරියාවෙ රේඩියො අහන්න පුලුවන් රජයෙන් දෙන චැනල් විතරයි. ආන්ඩුවෙන් frequency band සෙට් කරපු රේඩියො විතරයිලු විකුනන්නේ. දකුනු කොරියා බොඩරේට කිට්ටුව ඉන්න මිනිස්සු frequency band එක වෙනස් කරපු රේඩියො වලින් දකුනු කොරියාවෙ චැනල් හොරෙන් ඇහුවා කියල දඩුවම් කරල තිබ්බා
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    උතුරු කොරියාවෙ රේඩියො අහන්න පුලුවන් රජයෙන් දෙන චැනල් විතරයි. ආන්ඩුවෙන් frequency band සෙට් කරපු රේඩියො විතරයිලු විකුනන්නේ. දකුනු කොරියා බොඩරේට කිට්ටුව ඉන්න මිනිස්සු frequency band එක වෙනස් කරපු රේඩියො වලින් දකුනු කොරියාවෙ චැනල් හොරෙන් ඇහුවා කියල දඩුවම් කරල තිබ්බා

    හැම ගෙදරකම ඕෆ් කරන්න බැරි ආණ්ඩුවේ විකාශයක් එක දිගට යනවලු නේද බං? :(
     

    r.pathirana

    Well-known member
  • Aug 30, 2011
    21,681
    1,985
    113
    on your location

    isurueka

    Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83
    ආ ඔවු ඔවු.. රනිල් මහත්තය ඒකාධිපති කෙනෙක් නෙමේ නේ. එයා හරි ශෝක්. :lol::lol::lol:

    මහින්ද මහත්තයා නම් ඒකාධිපති නෙවෙයි එහෙම තුන් හිතකින් හිතන්නෙවත් නෑ :lol:

    මේ ඒක නෙවෙයි මොකක්ද බං තුන් සිංහලේ කියන්නේ?:P
     

    Soviet Union

    Member
    Mar 4, 2015
    242
    21
    0
    රේඩියෝ ඇට්ටිවු වැරදි.
    උතුරු කොරියාව තියෙන්න ඕනේ මුරිකාවට විරුද්ධ කඳවුරක් විදිහට.
    හැබැයි, මිනිස්සුන්ගේ ලිවින් කන්ඩිෂන් උසස් වෙන්න ඕනේ.
    ඉන්ටර්නෙට් අත්‍යාවශ්‍ය නැහැ මිනිස්සුන්ට.
    ඒ උනාට උ.කොරියාවෙ ලයිබ්‍රිවල ඉන්ට්‍රානෙට් තියෙනවා.
    ඉන්ටර්නෙට් තියෙන්නේ අත්‍යාවශ්‍ය අයට පමණයි.
    ඒවගේම රුසියාවත් දැන් තමන්ගෙම ඉන්ට්‍රානෙට් එකක් හදමින් ඉන්නෙ.
    රට විවෘත වියයුතු නැති නමුත් සෞඛ්‍ය,අධ්‍යාපන,ප්‍රවාහන, කෘෂි කර්මාන්ත ක්ෂේත්‍ර දියුණු විය යුතුයි.

    ඌ ඒකාධිපතියා වෙන්න පුලුවන්.
    ඒ රටේ මිනිස්සු බඩගින්නේ මැරෙනවා වෙන්න පුලුවන්.
    ඒ උනාට රුසියා-චීන බලකඳවුර පැත්තට ඉන්න උ.කොරියාව වැටුනොත් ඒක මුරිකාවෙ ජයග්‍රහනයක් වෙනවා. ඊට පස්සේ ඒක ලිබියාවටත් අන්ත දාස රාජ්‍යයක් වෙනවා. ඉන් පස්සේ ඒ රටේ භූමිය මුරිකානු විරෝධී රටවල්වලට විරුද්ධව යුධමය වශයෙන් උපක්‍රමශීලී ලෙස කඳවුරු ගොඩනඟන්න පාවිච්චි වෙනවා.

    උ.කොරියාව වැටුනොත් ඊට පස්සේ බර්ලින් වෝල් එක වැටුනා වගේ ඒක අපේ පරාජයක් වෙනවා.
    ජර්මනිය එකට එකතු උනත් අදටත් දෙකේ වෙනස පැහැදිලිව පේන්න තියෙනවා.
    අනික කට්ටිය දන්නවා වගේ කියෙවුවට දකුණු කොරියාව කීයටවත් උතුරු කොරියාව තමන්ගේ රටටත් එක්ක බද්ධ කරන්න දෙන්නේ නැහැ.
    මේ මිනිස්සුන්ට වෙන්නේ තියෙන සිස්ටම් එකත් නැතුව අවුට් ගිහින් බල්ලෝ වගෙ මැරෙන්න.
    එහෙම එකතු නොකරගන්න හේතු තියෙනවා.
    ප්‍රධානව ආර්ථික හේතුත් ද්විතියිකව සංස්කෘතික හේතුත් ඒකට බලපානවා.
    දකුණු කොරියාව කතෝලික රටක් වෙනකොට
    උතුරු කොරියාවෙන් අදහන්නේ තමන්ගේ දේශපාලන නායකත්වය.
    උන්ගේ ආර්ථිකයයි මේකය දෙක එකතු කළොත් රට යන තැන උං දන්නවා. අනික,
    දැන් ටික ටික භාෂාවත් වෙනස් වේගෙන එන්නේ.

    අනික දැන් ටික ටික මුරිකාව වට්ටන්න ඩොලරය අයින් කරලා චීන මුදල් ඒකකය ජාත්‍යන්තර මුදල් ඒකකය කරන්න දැනටමත් කටයුතු සිද්ධ වෙනවා. මම නම් උඩ බලන් ඉන්නේ ඒක වෙනකන්